Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi laittaa lahja jos ei pääse juhliin

Vierailija
11.07.2025 |

Mikä juttu tuo on et jotenkin pitäisi lahjoa jos ei osallistu johonkin mihin kutsuttu ja ei pääse tai halua edes mennä.

Meillä ei tuota harrasteta.Jos ei olla osallistuttu niin ei mitään lahjomisia.

Mä en jaxa kuulla mitään...kuuluu tapoihin...kuka ne on kehitellyt😄

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis laita esim. hautajaisiin adressia jos et itse pääse paikalle vaikka on kutsuttu?

en tiennytkään että adressi on lahja. 

Ei adressia voi verrata lahjaan. Sen voi laittaa kuka tahansa kelle tahansa ilman kutsua hautajaisiin.

Mutta ei ole mitään velvoitetta/tapaa laittaa lahjaa, jos ei juhliin pääse. Jotkut vain haluavat itse toista näin muistaa. Itse olen kummilapselle ja siskolle joskus toimittanut lahjan, kun en ole juhliin päässyt.

Vierailija
22/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis laita esim. hautajaisiin adressia jos et itse pääse paikalle vaikka on kutsuttu?

en tiennytkään että adressi on lahja. 

Kysymyshän tässä on yleisesti jonkin juhlan muistamisesta, tapahtui se sitten lahjalla, kortilla, adressilla tai jollain muulla tavalla.

Aloittaja kysyi lahjan laittamisesta, ei muistamisesta esim. kortilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen antanut ylioppilas-, rippi- ja häälahjat vaikka en juhliin mennyt. 

Vierailija
24/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juhlista - perheen jäsenelle tai lähisukulaiselle antaisin lahjan, vaikken juhliin pääsisi. Kumminkaimalle en.

Vierailija
25/25 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kutsuttu, ei tarvi ostaa lahjaakaan eikä laittaa rahaa. Siskon tytär pitää niin pienet häät, ettei täti mahdu joukkoon. Onnittelukortin voin lähettää. Ei mua haittaa vaikken pääse juhliin. Mutta se haittaa, että odotetaan lahjaa= rahaa häämatkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi