Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitkö niitä, jotka värjää itse hiuksiaan?

Vierailija
20.09.2008 |

Olen huomannut kaupassa katsovani jotenkin säälien niitä jotka ostavat hiusvärejä, tulee sellainen olo että ei ole raukalla varaa käydä kampaajalla. Vaikka muuten olis niin laitettu, niin tuo heti paljastaa sen että on köyhästä ihmisestä kyse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiukset kun osaan itekki sen tehdä. Sääli vaan rauhassa :D ei oo multa pois

Vierailija
2/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiukset kun osaan itekki sen tehdä. Sääli vaan rauhassa :D ei oo multa pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en sitä työkseni tee, vaan opiskelin ihan toiselle alalle myöhemmin...Hassua, jos joku pitää mua köyhänä sen takia. Samapa tuo..Rahaa on tuplasti enemmän, kuin monella muulla:)

Vierailija
4/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kampaamoalalla oleva ystäväni käytti päähäni aina nimenomaan ns. markettivärejä. Ovat kuulemma paljon hellävaraisempia kuin kampaamojen myrkyt.

Vierailija
5/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjään itse tukkani ja jos mä nyt sit olen ap mielestä köyhä ja surkea niin sitten niin.

Vierailija
6/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa olis kyllä kampaajalla käydä tukka värjäyttämässä, mutten halua antaa niille kiskureille rahojani. Kaupasta kun ostan värin, rahaa menee alle 30 e, kun taas parturin tädit pulittaa yli 100e. Lisäksi en jaksa istua siellä kamalassa parturin katkussa, joten värjään paljon mieluummiin kotona, ja saan siinä väri päässä tehdä mieluisia kotihommia.

Vierailija
7/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri silloin väri epäonnistui täysin! Jouduin käymään korjausvärjäyksessä vielä... oli siis eka ja viimeinen kerta.

Itse olen aina muuten värjännyt, ja lähes poikkeuksetta kampaajat kehuvat väriäni kun käyn leikkauttamassa. Että sääli sinä vain. ;)

Vierailija
8/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostavat kaupan hyllyltä ihonhoitotuotteensa eivätkä kosmetologilta..

ja jotka ostavat vaatteensa seppälästä tai henkkamaukalta..

tai jotka ostavat ruokaa kaupasta, kun ravintolassakin voi käydä syömässä :)

Vierailija
9/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt viimeisen 20 vuoden aikana 2 kertaa kampaajalla, ihan vaan hiusten tasoituksessa.

Vierailija
10/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

'kuluta, kuluta, kuluta, vain siten olet jotain'

Vierailija
11/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse värjätä hiukseni, mutta kun se on niin ärsyttävä puuhaa, että mieluummin käyn kampaajalla ja istun passiivisena tuolissa.

Mutta, oletko koskaan ajatellut mahdollisuutta, että hiusvärihyllyssä asioivat värjäävätkin itse pimppikarvansa?!

Mitäs siihen säälit ap?

Vierailija
12/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liikkuu laadukkaita ihmisiä täällä linjoilla. Mitä pirua se sinua kiinnostaa kuka on "köyhä" ja kuka ei?!

Minä olen värjännyt hiuksiani sekä kampaajalla, että itse kotona. Eikä sitä eroa ihan oikeasti huomaa. Ja ei ole todellakaan rahasta kiinni, vaan viitseliäisyydestä lähinnä. Ei olisi tullut itsellä kyllä mieleenkään että joku ajattelee noin, että ihminen joka värjää itse hiuksensa on köyhä... Itse on niin LAISKA ja mukavuuden haluinen, että menen useasti mieluummin kampaajalle. Muuten värjäisin aina itse.

Vierailija
13/13 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole köyhä kun värjään hiukseni itse =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän