Miksi joka toinen mainos on Taneli Mäkelä?
Mitä S-ryhmä kuvittelee saavuttavansa tällaisella ihmisten kiusaamisella?
Kommentit (30)
Noi mainokset kyllästyttää ja v*tuttaa jo mutta Taneli Mäkelä on aina ollut kiva. Sille tää tietää rahaa ja ikääkin jo on niin ei pelkoa, että hänestä alkaa nykyään tulla mieleen ainoastaan S-market.
Onko tuomittu salakatselusta tai muusta. Miltäs se teidän teinityttö näyttää ?
Sulla on varmaan älytelevisio, joka on yhdistetty samaan käyttäjätiliin, joka on myös tänne kirjoittamiseen käyttämässäsi laitteessa. Uliset Taneli Mäkelästä netissä tai ehkä puhut hänestä ääneen kotona, laitteet kuuntelee ja tarjoaa sitten sinulle tätä sinun kiinnostuksesi mukaan räätälöityä mainontaa. Minun televisiossani ei ole aikoihin näkynyt Mäkelää, paitsi Sunnuntailounaan jossain uusintajaksossa näkyi.
Mikä juttu toi otsikko on, etkö käynyt kun ruokatunnilla kun ei ton vertaa jäänyt kaaliin ? Mainos ei voi olla ihminen. Sen sijaan miksi joka toisessa mainoksessa on Kaheli Käkelä olisi enemmän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta kanavilta on pysynyt äänet pois kaikkien mainosten ajan Tanelin takia.
Olen vähentänyt huomattavasti smarketissa asiointia.
Joo. Minäkään hae enään kuin tarjoustuotteita. Sama sittarin kanssa.
Ja sitten joka toinen on se Trivago, missä on joku ihmeellisen näköinen höröhammasukko.
Taneli Mäkelä kuuluu Suomen top 5 - surkeimpiin näyttelijöihin.
Minun mielestäni eläkkeelle lopullisesti pitäisi päästää "elämä on ruokaa", "tämä ei ole" ja Taneli. Moni kiittäisi oikein sydämestään, kun nuo ed. mainitut suorastaan raivostuttaa.
Ihan sama juttu. Heti kun mainokset alkavat lyön äänet pois.