Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisista tulossa täysin sivistymättömiä luopiota (=kristinuskosta luopuminen). Pakanoiksi emme voi tulla koska maa ollut kristitty.

Vierailija
16.07.2025 |

Suomalaisista tulossa täysin sivistymättömiä luopiota (=kristinuskosta luopuminen). Pakanoiksi emme voi tulla koska maa ollut kristitty. Tämä näkyy koko yhteiskunnassamme.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on tuollaista miettiä. Tällä syntyvyydellä koko kansaa ei parin sukupolven kuluttua ole.

Vierailija
2/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sivistys ja koulutus on auttanut siinä, että luovumme taikauskosta. Mitä pakanuuteen tulee, Suomi on ollut pakanamaa tuhansia vuosia, ennen kuin miehittäjä pakotti meidät taikauskoonsa, eli kristillisyyteen. 

Uskonto ei tarkoita sivistystä, kuten äärimuslimeista ja-kristityistä hyvin näkee. Sivistys tulee kreikkalaisesta kulttuuriperimästä länsimaissa, ei lähi-idän taikauskoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin palsta kertoo joka päivä että uskonnolla ja sivistyksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Uskovaiset joka päivä tilittävät täällä vihaansa ja ap:n tavoin nostavat itsensä moraaliselle alustalle sortamalla vähemmistöjä.

Vierailija
4/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: logiikalla: kristityiksi emme voi tulla, koska olemme muinais-luontouskoista kansaa.

Jeesus on melko tuoretta tuntihömppää.

Vierailija
5/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistys ja korkea koulutus on uskonnon pahin vihollinen. Mitä ymmärtämättömänpi kansa, sitä helpommin uskontojen tarinat uppoaa.

Vierailija
6/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa tuskin on olemassa.

Vierailija
7/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksenne kertovat teistä kovin paljon ainakin minulle. Jääkööt omaan arvoonsa.

Vierailija
8/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sivistys ja koulutus on auttanut siinä, että luovumme taikauskosta. Mitä pakanuuteen tulee, Suomi on ollut pakanamaa tuhansia vuosia, ennen kuin miehittäjä pakotti meidät taikauskoonsa, eli kristillisyyteen. 

Uskonto ei tarkoita sivistystä, kuten äärimuslimeista ja-kristityistä hyvin näkee. Sivistys tulee kreikkalaisesta kulttuuriperimästä länsimaissa, ei lähi-idän taikauskoista.

Verellä ja miekalla sitä kristinuskoa on kanssa jaettu!

Mites Afrikassa kun "jaettiin sanaa"...

Vierailija
9/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mua ei ole kastettu. Kauheeta 😱

Eikä mun siskoa.

N55

Vierailija
10/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on eläneet vuosituhansia ennen kristinuskoa. Joten on hupsua väittää elämisen ilman kristinuskon olevan mahdotonta. Ei me tarvita kristinuskoa mihinkään.

Vierailija
11/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiskristillinen perintö on tie menestykseen, myös maallisessa mielessä. Pakanuus, ateismi tai islam eivät ole.

Vierailija
12/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. 10 käskyä.

Suomalaispakana luopuu näistä, omaksi ja maansa turmioksi.

Vierailija
13/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "kumma" että pakkokastetut eivät ole erityisen uskonnollisia.Miksiköhän?

Vierailija
14/14 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. 10 käskyä.

Suomalaispakana luopuu näistä, omaksi ja maansa turmioksi.

Miksi noista pitäisi luopua? Itse ateistina pidän esim. 10 käskyä hyvinä ohjeina kolmea ensimmäistä lukuunottamatta. Eikä niissä lopuissa ole mitään, mikä tekisi niistä kristittyjen omaisuutta.