Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan hirveä ikävä äitiä

Vierailija
10.07.2025 |

Varmaan koko lopun elämän. Itkettää. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt ikävöiväni tällä tavoin ennen euroviisufinaalia, mutta se ranskan kappale sai mut aivan suunniltani ja sen jälkeen olen itkenyt enemmän ikävääni kuin koko aikana äitini kuoleman jälkeen. Toki on tässä muutakin, mutta tämä kesä on ollut kyllä yksi surun ja alakulon aikaa.

Voi voi. Kuulostat sekopäälle

Euroviisu-viesti muualta.

Vierailija
42/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset rakastavat teitä kuin äiti.

Kannattaa hankkia 💕

Ei. Lasten ei tule olla turva tai varavanhempi aikuisille, ei todellakaan. Vanhempien kuuluu olla heitä varten, ja jos siihen ei pysty, niin sitten jonkun muun läheisen on tuotava turva, rakkaus ja lämpö heille.

Ei minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö baariin? Kyllä se sieltä tas jossain vaiheessa kotiin kömpiin aamuyöstä. Ehkä tuo mukanaan uuden isän!

Toivotaan näin

Ap

Jaha, joku häirikkö tullut esiintymään ap:na ja pilaamaan ketjua. 

Vierailija
44/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni on kuollut ja minulla on ikävä häntä

Olet kokenut kivuista yhden suurimmista... Siitä ei varmasti voi koskaan selvitä... Kaipauksesi on varmasti sanoinkuvaamaton ta. Rakastat häntä niin paljon.

Sinulla on rakas lapsesi lähelläsi ja Sydämesi kautta joka ikinen päivä ja yö, ja hänellä sinut. Hän on Turvassa ja vielä näette tämän elämän jälkeen.

Rakkaus on ikuista.

Vierailija
45/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 42-vuotiaana tajunnut, että äitini on kateellinen isälleni minusta. Ja siksi nakkelee erittäin vttumaisia kommentteja, jättää ulos jutuista (esim. laittaa perheenjäsenten kuvat johonkin, muttei minua). Harmittaa varmaan, että olen menestyvämpi kuin hän ja kaikin tavoin vahvempi kuin hän. Rakas hän on silti.

Harmi. Äitihän on ideaali tilanteessa juuri toisenlainen. Onnellinen siitä, että teet asiat paremmin kuin hän ja olet hyvinvoiva ja onnekas.

Vierailija
46/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia 💕

Lapsi ei voi ikinä korvata äitiä. Lapsellesi et ole lapsi, vaan vanhempi. Suhde on ihan erilainen.

Älä sössötä

Älä itse. Lapsi ei voi koskaan korvata omaa vanhempaa. Piste.

Tottakai voi

Ei voi. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
47/49 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tässä aloittajalle tai muille, yleisesti mietin. Onko se turvan kaipuu vai äidin kaipuu. Osa äideistä oli vähän hankalia äitejä. Silti tietysti sukulainen maan pinnalla ja joku jolle soittaa.

Mulle äiti oli paras ystävä. Kenenkään muun kanssa en jaa samaa huumorintajua enkä puhu niistä asioista, mistä äidin kanssa puhuin. Ei ne ollut äiti-tytär-juttuja vaan meillä oli sellainen sielujen sympatia. Uskoin pitkään että kyllä sellainen vastaava tulee vastaan ystävän tai vaikka miehenkin muodossa, mutta ei sinne päinkään.

Äiti oli mahtava tyyppi ja mietin häntä vielä nyt vuosienkin jälkeen joka päivä. Ei enää ikinä yhtäkään kahvihetkeä yhdessä. Ei puheluja. Ei nauramista yhdessä. Kaikki se on poissa. 

Muistan isääni samoin.

Vierailija
48/49 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan kauhea ikävä Jörn Donneria, Juice Leskistä ja Miki Liukkosta!

Vierailija
49/49 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia 💕

Lapsi ei voi ikinä korvata äitiä. Lapsellesi et ole lapsi, vaan vanhempi. Suhde on ihan erilainen.

Älä sössötä

SÖSSÖNSÖSSÖN!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän