Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tänään syntymäpäivä

Vierailija
10.07.2025 |

Ja tekisi mieli ajaa kallioleikkaukseen.

Tämä tunne on patoutunut jo pitkään. Ei ole jäljellä yhtään kaveria jolle puhua. Vaimo on isolta osalta syyllinen tähän tunteeseen ja vuosien varrella on vain komentanut hoitamaan itseni kuntoon.

Johonkin on pakko avautua tai minua ei kohta enää ole. Tai ei minua ole nytkään olemassa. Olen vain hyödyke, jota käytetään kun tarvitaan. Heitetään sivuun, kun ei tarvita. Mitäänsanomaton. Hajuton. Mauton. Turha. Korvattavissa. Arvoton.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, poistattaako tämä viimeisenä tullut demonisoitunut, pahuuden täyttämä henkilö ketjun. Jos niin käy, niin muista Ap että täällä on monta jotka todellakin välittävät Sinusta! 💓

Lisään; Siis hän joka kirjoitti eutanasiasta, ym pahaa.

Eli varmaan tarkoitat kaikkia niitä vastauksia, joissa ei ylistetä jumalaa ja rukoilla?

Vierailija
42/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, poistattaako tämä viimeisenä tullut demonisoitunut, pahuuden täyttämä henkilö ketjun. Jos niin käy, niin muista Ap että täällä on monta jotka todellakin välittävät Sinusta! 💓

Lisään; Siis hän joka kirjoitti eutanasiasta, ym pahaa.

Mene sinä paha jeesustelija pois tästä ketjusta. Jeesuksesi on aiheuttanut valtavasti pahuutta ympäri maailmaa. Silmät sokeana palvot, etkä näe oikeasti mitään.

Pahuus tässä maailmassa on Saatanan aiheuttama.

En jatka välttelyä kansassi, tämä ketju kuuluu Ap, lle. Hänen tukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna antaisin itselleni synttärilahjaksi avioeron. 

Vierailija
44/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut apua, kuulostaa että sinulla saattaa olla masennus? Jos muuta juttukaveria ei ole niin Oletko kokeillut soittaa kriisipuhelimeen josko sieltä saisi langan päähän jonkun jolta saada vertaistukea?

Kun olin töiden vuoksi burn out:n partaalla reilu 10 v. sitten sain mm. Opamoxia. Oikeastaan vain pahensi harhoja.

Viime vuonna kävin pariin otteeseen työnantajan kautta psykologilla, elämäni turhimmat 2 x 1h.

Miessakit on ollut mielessä useampaan kertaan. 

Vierailija
45/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja(t) löytäneet ketjun.

Hyvää syntymäpäivää aloittajalle!🥳

Vierailija
46/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Ap mahdollisesti hyötyä jonkinlaisesta masennuslääkkeestä?  Opamox ei sovi yksinään masennuksen hoitoon, vaan pahentaa melkein poikkeuksetta oireita, jos ei ole mieltä tukevaa lääkettä myös.

Vierailija
47/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mahtavaa, kun Suomessa olisi helposti saatavilla oleva eutanasia mahdollista. Sinustakin voisi olla paljon hyötyä elinsiirtoa odottaville.

Olen mahdollistanut ruumiini lääketieteellisen käytön kuolemani jälkeen

-ap

Vierailija
48/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Ap mahdollisesti hyötyä jonkinlaisesta masennuslääkkeestä?  Opamox ei sovi yksinään masennuksen hoitoon, vaan pahentaa melkein poikkeuksetta oireita, jos ei ole mieltä tukevaa lääkettä myös.

Ei ehkä minulle enää tuollaisia lääkkeitä. Hermokipuun syön mitä vain, mutta nämä mieleen vaikuttavat saavat kyllä osaltani jäädä

-ap

Vierailija
49/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut apua, kuulostaa että sinulla saattaa olla masennus? Jos muuta juttukaveria ei ole niin Oletko kokeillut soittaa kriisipuhelimeen josko sieltä saisi langan päähän jonkun jolta saada vertaistukea?

Kun olin töiden vuoksi burn out:n partaalla reilu 10 v. sitten sain mm. Opamoxia. Oikeastaan vain pahensi harhoja.

Viime vuonna kävin pariin otteeseen työnantajan kautta psykologilla, elämäni turhimmat 2 x 1h.

Mitä tarkoittaa miessakit?

Vierailija
50/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry

Pidämme huolta miesten elämää tukevien yksilöllisten, yhteisöllisten ja yhteiskunnallisten rakenteiden vahvistamisesta parantaaksemme miesten kokonaisvaltaista hyvinvointia.

-ap

Vierailija
51/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala meditoida ja pikkuhiljaa hahmottaa, mistä kärsimyksesi juontaa juurensa. Vain sinä voit vähentää omaa kärsimystäsi.

Vierailija
52/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä minulle enää tuollaisia lääkkeitä. Hermokipuun syön mitä vain, mutta nämä mieleen vaikuttavat saavat kyllä osaltani jäädä

-ap

Nykyään löytyy paljon erilaisia mielialalääkkeitä. 

Voisi tulla tarpeen tilanteessasi, voisi auttaa pahemman yli. 

Vierailija
53/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry

Pidämme huolta miesten elämää tukevien yksilöllisten, yhteisöllisten ja yhteiskunnallisten rakenteiden vahvistamisesta parantaaksemme miesten kokonaisvalta

Hieno asia! 👍🏼

Vierailija
54/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mahtavaa, kun Suomessa olisi helposti saatavilla oleva eutanasia mahdollista. Sinustakin voisi olla paljon hyötyä elinsiirtoa odottaville.

-ap

voi voi. Nyt ei kyllä uskikset tykkää. 

Vierailija
55/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! 

Vierailija
56/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

voi voi. Nyt ei kyllä uskikset tykkää. 

Sielu jättää ruumiin kuolinhetkellä, ja ruumis on tyhjä kuori.

T. "Uskis".

Vierailija
57/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi ap

Kuten minäkin. Kehotan myös Ap, ta kääntymään itse rakastavan Jumalan puoleen. Saat tulla Hänen eteen juuri niin rikkinäisenä kun olet.

Niin tein itse , kriisitilanteessa 4,5 vuotta sitten. Sain vastaanottaa uskoa, uudestisyntyä. Jeesus tuli elämääni! 

Kiitos, mutta en usko korkeampaan voimaan pelastavansa tekijänä yhtään sen enempää, kuin esimerkiksi päihteisiin pelastavana/parantavana/selkiyttävänä tekijänä.

-ap

Vierailija
58/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Syntymäpäivän johdosta 🌹

Miessakit voisi olla hyvä käydä siellä juttelemassa, apua matalalla kynnyksellä

Vierailija
59/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Eroa. Ansaitset enemmän.

Vierailija
60/67 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi ap

Kuten minäkin. Kehotan myös Ap, ta kääntymään itse rakastavan Jumalan puoleen. Saat tulla Hänen eteen juuri niin rikkinäisenä kun olet.

Niin tein itse , kriisitilanteessa 4,5 vuotta sitten. Sain vastaanottaa uskoa, uudestisyntyä. Jeesus tuli elämääni! 

Kiitos, mutta en usko korkeampaan voimaan pelastavansa tekijänä yhtään sen enempää, kuin esimerkiksi päihteisiin pelastavana/parantavana/selkiyttävänä tekijänä.

-ap

Sinulla on täysi oikeus olla uskomatta. Kehotan kuiteinkin kokeilemaan Jumalan olemassaoloa, et voi menettää mitään, mutta saatat yllättyä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän