Minulla on tänään syntymäpäivä
Ja tekisi mieli ajaa kallioleikkaukseen.
Tämä tunne on patoutunut jo pitkään. Ei ole jäljellä yhtään kaveria jolle puhua. Vaimo on isolta osalta syyllinen tähän tunteeseen ja vuosien varrella on vain komentanut hoitamaan itseni kuntoon.
Johonkin on pakko avautua tai minua ei kohta enää ole. Tai ei minua ole nytkään olemassa. Olen vain hyödyke, jota käytetään kun tarvitaan. Heitetään sivuun, kun ei tarvita. Mitäänsanomaton. Hajuton. Mauton. Turha. Korvattavissa. Arvoton.
Kommentit (67)
Onnea sinulle ap, kannattaa laittaa vähintään asumuseroon vireille. Ehkä myös avioero. Kuulostaa vahvasti siltä että vaimosi seura ei tee sinulle hyvää
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit omaa arvoasi muista ihmisistä etkä itse määrittele sitä?
Olen yrittänyt miettiä syitä tähän viimeaikoina. Miksi somealustoilla haluaisin tykkäyksiä esim. kommenteilleni. Miksi haluan olla tykätty.
Koulukiusaustausta varmaan vaikuttaa. Lapsuus on kai ollut jotenkin tunnekylmä, vaikka lapsuudessa ei ole ollut esim. alko ongelmia.
Olen introvertti, mutta kuitenkin haluan että muut pitävät minua jonain, ehkä siksi että en itse pidä itseäni minään
-ap
Vierailija kirjoitti:
Meditoin puolestasi ap!
Minä myös.
Oletko saanut apua, kuulostaa että sinulla saattaa olla masennus? Jos muuta juttukaveria ei ole niin Oletko kokeillut soittaa kriisipuhelimeen josko sieltä saisi langan päähän jonkun jolta saada vertaistukea?
Ja vauvapalstalla vaan väniset ja syyttelet vaimoasi, joka on ihan oikeassa: Hoida itsesi kuntoon. Se ei ole vaimon tehtävä.
Olisi mahtavaa, kun Suomessa olisi helposti saatavilla oleva eutanasia mahdollista. Sinustakin voisi olla paljon hyötyä elinsiirtoa odottaville.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa, kun Suomessa olisi helposti saatavilla oleva eutanasia mahdollista. Sinustakin voisi olla paljon hyötyä elinsiirtoa odottaville.
Mieti vähän, mitä kirjoitat! 😡
Vierailija kirjoitti:
Pahuutta täynnä oleva kommentti. Ap, älä välitä tällaisista!
Onnea ja älä välitä noista typeristä trolleista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuutta täynnä oleva kommentti. Ap, älä välitä tällaisista!
Itse olet paha. Kerroin vain faktan.
Tekisikö sinulle hyvää kallioon ajon sijasta mennä yksin hetkeksi vaikka johonkin mökille?
Minäkin rukoilin sinun puolestasi nyt, että Jumala antaisi sinulle uudenlaisen näkökyvyn tämän tilanteen yli. Ei meistä kukaan pysty omassa voimassaan kestämään näitä tulanteita täällä. Me ihmiset ollaan vaikeita, me vaan ollaan.
Mutta sitä Saatana haluaa, että me ei tiedettäisi, kuinka arvokkaita ja rakkaita me ollaan Jumalalle. Hän tuli alas maailmaan ihmiseksi, 100% ihminen, 100% Jumala, antoi henkensä viattomana, syyttömänä pilkkaajiensa puolesta, rikollisten, pahantekijöiden puolesta. Jeesus on tie. Luota Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö sinulle hyvää kallioon ajon sijasta mennä yksin hetkeksi vaikka johonkin mökille?
Minäkin rukoilin sinun puolestasi nyt, että Jumala antaisi sinulle uudenlaisen näkökyvyn tämän tilanteen yli. Ei meistä kukaan pysty omassa voimassaan kestämään näitä tulanteita täällä. Me ihmiset ollaan vaikeita, me vaan ollaan.
Mutta sitä Saatana haluaa, että me ei tiedettäisi, kuinka arvokkaita ja rakkaita me ollaan Jumalalle. Hän tuli alas maailmaan ihmiseksi, 100% ihminen, 100% Jumala, antoi henkensä viattomana, syyttömänä pilkkaajiensa puolesta, rikollisten, pahantekijöiden puolesta. Jeesus on tie. Luota Jumalaan.
Voi luoja näitä jeesustelijoita.
Kaikella ystävyydellä, vaimosi ei ole syypää onnettomuuteesi. Sinun tulee itse määrittää omat rajasi ja alkaa elää niin että olet Tärkeä. Korvaamaton. Arvokas. Näitä tunteita ei kukaan muu voi sinulle antaa, sinun on annettava ne itse itsellesi.
Hyvää syntymäpäivää. Toivottavasti löydät oman voimasi.
Saa nähdä, poistattaako tämä viimeisenä tullut demonisoitunut, pahuuden täyttämä henkilö ketjun. Jos niin käy, niin muista Ap että täällä on monta jotka todellakin välittävät Sinusta! 💓
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä, poistattaako tämä viimeisenä tullut demonisoitunut, pahuuden täyttämä henkilö ketjun. Jos niin käy, niin muista Ap että täällä on monta jotka todellakin välittävät Sinusta! 💓
Lisään; Siis hän joka kirjoitti eutanasiasta, ym pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko itsestäsi lisää? Mikä on johtanut kuvaamaasi tunteeseen?
Ujo luonne, koulukiusaus, sinisilmäisyys, pehmeys. En ole koskaan ollut suosittu. Paras kaverini ala-asteella kääntyi kiusaajien puolelle, jotta ei itse joudu kiusatuksi.
Tuntuu siltä, että vaimo vähättelee minun tunteitani, pelkojani, stressiäni. Minulla on ollut ongelmia selän kanssa ja olen syönyt niihin vahvoja kipulääkkeitä useamman kerran kuukausien ajan kerrallaan, kun en ole suostunut puukotettavaksi. Hänellä olisi kuulemma korkeampi kipukynnys kuin minulla.
En tiedä kuka olen ja mitä haluan. Siksi kai vertailen ja arvotan itseäni muihin
-ap
Et uskalla kuitenkaan, tämä siksi että olet munaton nössö josta ei ole mihinkään eikä koskaan tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Et uskalla kuitenkaan, tämä siksi että olet munaton nössö josta ei ole mihinkään eikä koskaan tule olemaan.
Mene pois, pahuuden ilmestymä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään; Siis hän joka kirjoitti eutanasiasta, ym pahaa.
Mene sinä paha jeesustelija pois tästä ketjusta. Jeesuksesi on aiheuttanut valtavasti pahuutta ympäri maailmaa. Silmät sokeana palvot, etkä näe oikeasti mitään.
Minä myös.