Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma numero 1 on se kun rumat ja ylipainoiset naiset luulee olevansa kauniita ja tämä johtaa siihen että niille naisille kelpaa vain koulutettu komistus.
Ongelma numero 2 on se kun naiset eivät näe miehi ihmisinä, naiset näkee miehet ainoastaan kävelevinä lompakkoina.
Ongelma numero 3 on se että suomessa monet keskitason miehet eivät löydä kumppania koska naiset yliarvioi tasonsa ja miksi keskitasoa olevan miehen pitäisi kelpuuttaa ruma nainen?
Summarum. Suomeen pitäisi saada ulkomailta lisää kauniita naisia koska nyt keskitasoa olevat miehet ei voi pariutua suomessa. Rajat kiinni miehiltä ja rajat auki vain kauniille naisille.
Vain etuoikeutettu, patriarkaatin luhistuvilla raunioilla itkevä minäminäminämullemullemullehetikaikkimitäyksipuolisestihaluan ja putkiaivoinkkeliys on oikea, todellinen ongelma.
Tietenkään ei kannata kenenkään tahansa kanssa alkaa millekään, vaan sen ihanan miehen kanssa johon rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei kannata kenenkään tahansa kanssa alkaa millekään, vaan sen ihanan miehen kanssa johon rakastuu.
Tämä. Minun mieheni on varmaan monen muun mielestä ihan tavis, mutta minulle hän on täydet 10 pistettä!
Miksi? Tyhjän saa pyytämättäkin ja miksi kukaan haluaisi "antaa edes mahdollisuuden yhyy" tyhjälle arvalle?
Miehet eivät osaa/viitsi tehdä mitään/henkistäkään työtä, kehittää itseään/ylänuppiaan/empatiaa = ei kantsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se myöskään ole naisten vika että he eivät pysty kiihottumaan jonkunlaisista miehistä ja että seksielämästä yhdistettynä sellaisen kanssa tulisi masennus ja psyykenlääkitys.
Mieshän voi itse olla vaikka koko ajan kännissä ja aineissa, ja paneskella toista miestä. Se toinenkin mies voi olla. Noin, problem solved. Miksi naisen pitäisi ottaa se kärsimysrooli?
Aivan! Varsinkin kun niin moni on kiinnostunut vain anaaliseksistä, ja miehellä on perse.
Ei tarvitse lukea kuin "alhaisen tason naiset", niin riittää kertomaan oman alhaisen ajatustasosi. Luulet todella olevasi jotain!
Heheh, otsikosta jo tietää, että se on provo, ja ketju silti jatkunut jo 47 sivua 😃
Laitetaan nyt oma korsikin kekoon:
Naisethan nimenomaan antavat lukemattomia mahdollisuuksia tavismiehille. Pitkille, lyhyille, lihaville, laihoille, parrakkaille, kaljuille, siloposkille, pitkätukille, työllisille, työttömille, alkkiksille, raivoraittiille, yrittäjille, tumpeloille, persaukisille, simppeleille, nörteille, duunareille, akateemisille, varattomille, varakkaille, ilkeille, hyvätahtoisille jne.
Luettelo jatkuu hamaan tappiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi ihmisten seksuaalivietti on rakennettu sillä tavalla että se suosii onnistujia ja mahdollisimman täydellisiä ihmisiä ja sorsii luusereita erittäin julmasti. Uskon itse Jumalaan ja täytyy myöntää että ihmettelen, miksi hän on tehnyt ihmisen seksuaalivietistä näin hirvittävän narsistisen. Kyllä minä sen osaan ajatella, että moni mies ansaitsisi sen ihan yhtä hyvin kuin joku paljon onnekkaampi, että kokisin häntä kohtaan seksuaalista vetoa ja haluaisin mennä naimisiin loppuiäkseni juuri hänen kanssaan, mutta minun on pakko ajatella itseäni ja omaa seksuaaliviettiäni, ellen halua omasta elämästäni helvettiä. Jospa siihen sitten taivaassa tulisi vastaus miksi tämän piti mennä näin täällä maan päällä. Tai sitten voi toivoa että koko homman Viisaus aukeaa jo maanpäällisen elämän aikana...
Vaikutat olevan kovin varma, että pääset taivaaseen?
Vastauksia lukiessa, varsinkin näiden kahden kypsymättömän, tajuaa miksi he eivät saa ketään. Ei vika ole sukupuolessa, vaan heidän käytöksessään. Ei kukaan halua tuollaisesta kumppania tai edes seksiseuraa.
Oikeat tavalliset miehet saavat pääsääntöisesti yhä kumppanin itselleen. He eivät käyttäydy kuin pahaiset kakarat tai lue ja kirjoita nettiin uhriutuvia tai muita haukkuvia viestejä. He käyttäytyvät normaalin aikuisen tavoin. Suosittelen tätä myös palstan sorretulle osalle. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa, varsinkin näiden kahden kypsymättömän, tajuaa miksi he eivät saa ketään. Ei vika ole sukupuolessa, vaan heidän käytöksessään. Ei kukaan halua tuollaisesta kumppania tai edes seksiseuraa.
Oikeat tavalliset miehet saavat pääsääntöisesti yhä kumppanin itselleen. He eivät käyttäydy kuin pahaiset kakarat tai lue ja kirjoita nettiin uhriutuvia tai muita haukkuvia viestejä. He käyttäytyvät normaalin aikuisen tavoin. Suosittelen tätä myös palstan sorretulle osalle. Sukupuolesta riippumatta.
Sama. Olen itse tavallinen mies enkä näe ongelmaa muualla kuin netin keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan. Olen mies jottei tarvitse jankata siitä. Aivan tavallinen mies.
Teille ruikuttajille ja omaan napaan tuijottajille pikku news flash: kun naiset on nimenomaan niiden tavallisten miesdten kanssa. He, jotka eivät ole, vaan ovat jonkin julkisuudessa olevan tai jonkun julkkistykyn kanssa, niin he ovasgt vähemmistössä. Heitä vain näkee useammin, jos lukee juorulehtiä - kun ovat niiden palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Teille ruikuttajille ja omaan napaan tuijottajille pikku news flash: kun naiset on nimenomaan niiden tavallisten miesdten kanssa. He, jotka eivät ole, vaan ovat jonkin julkisuudessa olevan tai jonkun julkkistykyn kanssa, niin he ovasgt vähemmistössä. Heitä vain näkee useammin, jos lukee juorulehtiä - kun ovat niiden palstoilla.
Eivät nämä ruikuttajat sitä tajua. Heillä ei ole ystäviä eikä kavereita. He nököttävät yksin kotonaan netin äärellä ja tuijottavat ainoastaan lehtien naisia ja heidän miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahkun tavalliselle miehelle, menetin puoitoista vuotta ja useita tonneja rahaa. Tämä teidän tavallinen mies-jantteri oli alkoholisti, työssäkäyvä, työtön, työssäkäyvä, työtön, pummi, röökaaja, hampaaton, läski, ontuva "mies".
Naiset on ihan liian kilttejä ja mukautuvia, sietivät kusipäisiä isiännekin niin että myös pojat meni pilalle.
Naiset! Olkaa krantumpia. Älkää tyytykö juoppoon ääliöön, vaatikaa parempaa, parasta.
Aamen! Tämän kun joku olisi mulle kertonut nuorena, olisin säästynyt paljolta paskalta. Itse en tajunnut kun olin niin palavasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä ketjuissa vain sinä puhut sioista. Ja sillä perustelet kaiken oksennuksen, mitä täällä harjotat. Mut ei siinä mitään. Oot herkkis, joka on loukkaantunut siitä, kun joku on kehdannut mm. kertoa nimettömänä palstalla, kuinka miehensä söi lasten vanukkaat. Se siis on ollut mielestäsi ok, mutta siitä kertominen ei.
--
En ole puhunut mitään rumaa kenestäkään, täällä tai livenä. Jos joku toinen nainen niin tekee, niin se on ikävää, mutta et voi syyttää kaikkia naisia.
No eiköhän se ole tässä, turha kirjoittaa kun et usko kuitenkaan että onnellisiakin ihmisiä on olemassa. Toisia haukkuu vain onnettomat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma numero 1 on se kun rumat ja ylipainoiset naiset luulee olevansa kauniita ja tämä johtaa siihen että niille naisille kelpaa vain koulutettu komistus.
Ongelma numero 2 on se kun naiset eivät näe miehi ihmisinä, naiset näkee miehet ainoastaan kävelevinä lompakkoina.
Ongelma numero 3 on se että suomessa monet keskitason miehet eivät löydä kumppania koska naiset yliarvioi tasonsa ja miksi keskitasoa olevan miehen pitäisi kelpuuttaa ruma nainen?
Summarum. Suomeen pitäisi saada ulkomailta lisää kauniita naisia koska nyt keskitasoa olevat miehet ei voi pariutua suomessa. Rajat kiinni miehiltä ja rajat auki vain kauniille naisille.
Haloo, oma elämä, oma elämänhallinta, aikuisen ihmisen omavastuu pelkästään siitä peilissä "komeilevasta" s ääliökuva(tukse)sta. Muiden intiimiyksityisasiat eivät kuulu sinullekaan eikä sinullakaan pitäisi olla varaa, aikaa tai energiaa _nähdä kysymättä pyytämättä vaivaa muiden asioista_ kun et itse kerran perästäkään kelpaa kenellekään normiälyiselle naiselle.
Kuulostaa siltä että sulla on huono itsetunto. Et osaa katsoa itseäsi tai muita muuten kuin ulkoisten kriteerien ja tasojen kautta. Ihminen on paljon muutakin, varsinkin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tyhjän saa pyytämättäkin ja miksi kukaan haluaisi "antaa edes mahdollisuuden yhyy" tyhjälle arvalle?
Miehet eivät osaa/viitsi tehdä mitään/henkistäkään työtä, kehittää itseään/ylänuppiaan/empatiaa = ei kantsi.
Myötähävettää nämä yleistykset, koski ne sitten miehiä tai naisia.
Tunnen kymmeniä eri-ikäistä fiksua ja ajattelevaa miestä, kykenevät kehittämään itseään ja ovat jopa empaattisia. Älä siis viitsi väittää, et miehet sitä tai tätä. Joku mies sitä, toinen tätä.
Rouva 55v
Joo.. en tiiä... Ei mussa oo mitään vikaa....
Miksi sitten besserwisseröit nais(e)(i)na?
Täällä vihtaan tasoteoreetikkoääliöitä ja Alluja. Ei miehiä geneerisesti, paitsi se siitoshullu tuntuu vihaavan ihan kaikkea.