Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
661/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pillu,peppu ja suu

Siinäpä se onkin kiteytettynä jonkun ajatusmaailma. Samalla paljastui syy, miksi ei naiset tykkää.

Vierailija
662/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään perustelua otsikon väitteelle.

Miksi kannattaisi ottaa Allu? Saako siitä jotain verovähennystä tai vammaistukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on oksettavan helppoa. Voi olla mitä vaan mielenterveysongelmia ja silti saa perheen,lapsia ja seksiä. 

Siitä saat syyttää miehiä. Mieshän se silloin on, joka kelpuuttaa "mitä vaan mielenterveysongelmia" ja menee vielä hankkimaan niin ongelmaisen naisen kanssa lapsia. Naiset sentään katsovat, kenen mukaan lähtevät. Pitäiskö miestenkin...?

Vierailija
664/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt yhtään perustelua otsikon väitteelle.

Miksi kannattaisi ottaa Allu? Saako siitä jotain verovähennystä tai vammaistukea?

Pääsenkö purralle palkkatöihin jos annan allulle säälistä kerran.

Vierailija
665/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä vaaditaan nykyään kyllä ihan kohtuuttomia: pitää olla työpaikka, pitää olla kavereita, pitää olla harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, ei saa pelata videopelejä, pitää olla auto, pitää olla ulospäinsuuntautunut, pitää hyväksyä naisen aiempi kumppanihistoria, pitää suvaita ja ymmärtää...

Seksirobotit tulevat olemaan pelastus kummallekin sukupuolelle.

Kaikki nuo ominaisuudet, joita luettelit, ovat ihan TAVALLISIA asioita. Ihan tavalliset miehet ovat tuollaisia.

Vierailija
666/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäkroppaisten miesten on ihan turha vinkua naisten hoikkuuden perään. Niitä hoikka miehiä on harvassa, monella saliukollakin on vatsan kohdalla puolipallo.

Onko niitä hoikkia naisia jossain? Jos nii missä? Harva nainen on sitä isäkroppaista miestä vastaava edes

Vierailija
667/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäkroppaisten miesten on ihan turha vinkua naisten hoikkuuden perään. Niitä hoikka miehiä on harvassa, monella saliukollakin on vatsan kohdalla puolipallo.

Onko niitä hoikkia naisia jossain? Jos nii missä? Harva nainen on sitä isäkroppaista miestä vastaava edes

Hoikkia tatskattomia valaitahan on Suomi pullollaan! :D D:

Vierailija
668/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jo vie kaikki mahdollisuudet kun mies alkaa puhua suikkarista. En sano, että aloittaja näin tekee, mutta tuollakin jo jossain kommentissa vilahti. 

Vierailija
669/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ketjussa mitään, mitä ei olisi ollut miljoonassa aiemmassa incelien ulinaketjussa, joissa kaikki pyörii sen ympärillä, että me naiset pariudumme vain miesmallien ja lentäjien kanssa, joita on tässä maassa noin 15 kpl.

Ei nää älyn jättiläiset edes sitä tajua, että katsoisivat, onko niiden faija miesmalli vai lentäjäkirurgi.Faijansa on todennäköisesti tavan juoppo työtön paska, ja hänkin sai naisen, mutta nämä isäänsä surkeammat pojat eivät saa.

Sehan juuri se niiden incelien pointti onkin, etta isaansa paremmat pojat eivat enaa kelpaa naisille koska naisten vaatimukset ovat nousseet niin paljon.

No näin miehenä itse ainakin ymmärrän sen miksei naisia hirveästi kiinnosta pariutua nykyisin juoppojen ja saamattomien t

Juopot ja saamattomat on läheisriippuvaisten naisten lemmikkejä. He haluaa pelastaa nämä ja ottaa välillä turpiinsakin, koska "miestä pitää ymmärtää".

Sairaushan se on, mutta näitä on paljon. Ei, en ole mies.

Vierailija
670/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi ymmärtää se että korkeintaan 10% naisista on oikeasti kauniita ja noin puolet naisista on rumia ja jopa vastenmielisen näköisiä.

Naisista siis noin 10% saa havitella sitä 5000e/kk tienaavaa koulutettua komistusta mutta miksi kaikki naiset haluaa tuollaisen miehen?

Naiset  yliarvioi oman tasonsa, naiset pariutuu aina ylöspäin eikä se ole tasa-arvoista vaan se on miehiä syrjivää ja alistavaa.

Se että minua tasokasta miestä lähestyy joku punkero tai rumilus niin se nainen alistaa minua koska se polkee tasoani alaspäin, on loukkaavaa että minusta kiinnostuu punkero rumilus koska minulle kuuluu nainen joka olisi normaalipainoinen ja naapurintyttömäinen look.

Olen korkeakoulutettu, ok tuloinen, 192cm ja ihan komea mies.

Vierailija
671/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi ymmärtää se että korkeintaan 10% naisista on oikeasti kauniita ja noin puolet naisista on rumia ja jopa vastenmielisen näköisiä.

Naisista siis noin 10% saa havitella sitä 5000e/kk tienaavaa koulutettua komistusta mutta miksi kaikki naiset haluaa tuollaisen miehen?

Naiset  yliarvioi oman tasonsa, naiset pariutuu aina ylöspäin eikä se ole tasa-arvoista vaan se on miehiä syrjivää ja alistavaa.

Se että minua tasokasta miestä lähestyy joku punkero tai rumilus niin se nainen alistaa minua koska se polkee tasoani alaspäin, on loukkaavaa että minusta kiinnostuu punkero rumilus koska minulle kuuluu nainen joka olisi normaalipainoinen ja naapurintyttömäinen look.

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
672/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä vaaditaan nykyään kyllä ihan kohtuuttomia: pitää olla työpaikka, pitää olla kavereita, pitää olla harrastuksia joissa tapaa muita ihmisiä, ei saa pelata videopelejä, pitää olla auto, pitää olla ulospäinsuuntautunut, pitää hyväksyä naisen aiempi kumppanihistoria, pitää suvaita ja ymmärtää...

Seksirobotit tulevat olemaan pelastus kummallekin sukupuolelle.

Kaikki nuo ominaisuudet, joita luettelit, ovat ihan TAVALLISIA asioita. Ihan tavalliset miehet ovat tuollaisia.

Nimenomaan. Jos nuo on kohtuuttomia vaatimuksia, niin minkälaista elämää tuo kirjoittaja oikein viettää.

Vierailija
673/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on, miksi täällä  uliset?

Mene ulisemaan jonkin muun maan someen.

Käännöskoneet on keksitty taukeille.

Vierailija
674/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, mutta miksi se kannattaisi? Siis naisen näkökulmasta? Jos haluaa jotain spessumpaa kuin tavallisen uliuli-miehen?

Vierailija
675/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yrität tuloksetta pariutua ylöspäin 😂

Sinä olet sitä mitä saat: nolla.

Vierailija
676/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on, miksi täällä  uliset?

Mene ulisemaan jonkin muun maan someen.

Käännöskoneet on keksitty taukeille.

Sinä vaikutat toki huippuälykkäältä. :D

Vierailija
677/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois yksi tavallinen mies taas yksin viikonlopun kun en kelpaa sille nätille tavisnaiselle. Tinderissä matchejä en saa keneltäkään, jos tykkään kaikista niin matchejä tulee vaan thaikuilta ja rumilta suominaisilta.

Vierailija
678/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet tänää saalistaa baareissa naisia kun taas kilttimiehet juo kotona muumilimua yksin. Aamulla jännämiehen saalilla saattaa olla mustasilmä kun jännämies saattaa olla väkivaltainen mutta sehän naisia kiihottaa. 

Vierailija
679/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse viehättyy väkivaltaisista miehistä joten turhaa naiset itkee ja valittaa jos mies lyö.

Vierailija
680/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt oikein toimii, että samaan aikaan Andrew Tate on kova jätkä ja samaan aikaan se on ihan tyhmä kun vie kaikki naiset?