Paljonko sun nettovarallisuus? Ikä? Perintöjä tms?
Mä aloitan. Mulla on yhteensä 320 000. Ei enää velkoja. Eli velaton asunto jossa suurin osa omaisuudesta kiinni. Ikä 45v. Ero takana, ei perintöjä. Töissä normiduunissa. Nyt toki saan kuukausittain säästöön hyvän summan ku ei mene lainanmaksuun.
Kommentit (196)
Olen miljardööri, varat sain Kelalta
Olen maailman rikkain idiootti. Terkuin Elon Musk
Nettovarallisuutta vajaa puoli miljoonaa. 350 tuhatta siitä on tullut perintönä. Nainen 51v
Pelkkää velkaa, firma meni nurin.
55
45 vuotiaana Ei mitään merkittävää omaisuutta tai muuta sellaista jolla olisi syytä kehuskella. Säästöissä ja sijoituksissa kuitenkin 150 000€, Asunto,kerrostalo kolmio, korkeintaan 100 000, josta asuntolainaa jäljellä 35 000€. Pienillä palkkatuloilla säästetty ja ansaittu itse
Vierailija kirjoitti:
600€. Huomenna nettovarallisuuteni vähintäänkin tupla-triplaantuu, kun lomarahat kilahtavat tilille 😃
Mutta, nettivarallisuus ei mahdu yhdelle sivulle 🥳
Velaton asunto Espoossa noin 300t€ sekä velaton asunto Mijaksessa noin 300t€. Osakkeita / rahastoja 100t€.Ei perintöjä . Yrittäjänä 20 vuotta.
m43
Varallisuutena tuulen huuhtoma perse.
En voi puhua nettovarallisuudesta kuin että kaksioni on velaton (arvo n 100 000). Lisäksi minulla on 3 sijoitusasntoa, mutta niistä on paljon velkaa. Säästötilillä n. 10k. Ei muita sijoituksia.
On mulla ketsuppi pullo ja tonnikalapurkki jääkaapissa . 25 vuotta vanha lyijykynä on myös tosin aika kulunut. Ei perintöjä .
Tyhjiä pulloja noin viidenkympin edestä. Perintönä perso kaljalle, ikää 46.
Tuulenhuuhtoma persreikä. N. 46-v.
2.36€. Ei perintöä, ei omaisuutta televisiota ja puhelinta enempää, ei edes polkupyörää ja velkaa on 36000€.
Meijän isillä on paljon enemmän 👶🏻
Muistakaa ettei se asunto vaikka kuinka olisi omakotitalo ole käytännössä minkään arvoinen ennen kuin raha on siirtynyt omalle pankkitilille.