Paljonko sun nettovarallisuus? Ikä? Perintöjä tms?
Mä aloitan. Mulla on yhteensä 320 000. Ei enää velkoja. Eli velaton asunto jossa suurin osa omaisuudesta kiinni. Ikä 45v. Ero takana, ei perintöjä. Töissä normiduunissa. Nyt toki saan kuukausittain säästöön hyvän summan ku ei mene lainanmaksuun.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä rikasta porukkaa, itse en tule ikinä omistamaan tuollaisia summia. Oma nettovarallisuus 1500 euroa, vuokralla asun ja palkasta kaikki mitä tulee myöskin menee. Pskaduunissa olen joten se mitä saan säästöön menee matkusteluun. N36
Tietysti on, ne köyhät on katsos töissä tähän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden ketjujen idea on? Suurin osa kuitenkin valehtelee niin että korvat heiluu.
Miksi valehtelisi? En minä ainakaan ikinä valehtele, kun anonyymisti voi varallisuudesta kertoa.
Aina kannattaa olla fiktiivinen ote, jos kertoo itsestään netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tilillä ja osakkeissa 270 000, velaton uudehko auto n. 30 000. Perintöjä ei ole tullut eikä tulossa. Oikeastaan en pidä tuota varallisuutena, koska tällä hetkellä "loisin" miehen asunnossa ilmaiseksi ja tarkoitus olisi ostaa asunnosta puolet. Siihen nuo rahat sitten meneekin.
Varohan ettet maksa ylihintaa. Asuntojen hinnat on oikeasti tullut alas tänä vuonna. sivusta
Pikkusen vajaa 200 000 nettovarallisuus, ei velkaa ollenkaan, ei ole perintöjä tullut, ikää 41
Halpa asunto (reilu 100 000 nykyhinnoilla) ja säästöt 200 000 eli 300 000 noin on nettovarallisuus. Vanhemmat oli köyhiä, joten itse olen omani hankkinut onnistuneilla asuntokaupoilla (+ vaihtamalla halvempaan) ja ihan palkkatyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tarve teillä on tulla esittelemään varallisuuttanne? kertoo teistä enemmän kuin haluaisitte kertoa.
Mitä väliä sillä on anonyymina. Kukaan ei tiedä kuka kukin on. Kun täällä kirjoitat niin et ole oikeasti kukaan. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jokainen täällä kirjoittaja on kuollut muutaman vuosikymmen päästä. Säästättekö lapsille vai mitä varten.
No minä ainakin elän säästöilläni koko ajan. Laskennallisesti ne riittää eläkeikään asti. Jos elän sinne asti niin kenellekään ei jää yhtään mitään.
Joku vaan
KvanttiTsirjardi, ikää minullla 7 vuotta. AP miksi tämmöisiä kyselet ?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ottanut huomioon mahdollisen asunnon arvonlaskun. Se on nyt aika varmaa tässä hetkessä.
Jos asuntosi maksoi 200 000 nin sen arvo voi olla nyt 140 000. Älä laske sitä ostohinnan mukaan.
En laskekaan, vaan n. kaksi vuotta sitten tehdyn arvion mukaan. Ehkä vielä laskenut vähän, mutta kutakuinkin tuossa pyörii.
Netto noin 1,5 - 2 miljoonaa. Perintöä ja lahjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Netto noin 1,5 - 2 miljoonaa. Perintöä ja lahjoituksia.
Ikää 53v.
Asunto noin 230 000e (velaton)
Sijoituksissa ja säästössä aika tarkalleen miljoona.
Nettovarallisuus siis noin 1.230Me
Perintöä tuosta 10 tonnia, kaikki muu on itse tienattua. Nollasta läksin kotoa 17 vuotiaana, ja olen priorisoinut taloudellista turvallisuutta valinnoissani. Tällä hetkellä elän sijoituksilla, ja siihen säästin. Menen takaisin töihin jos löydän jotain mielenkiintoista, mutta on todella kiva tietää ettei ole ihan pakko.
N46
Noin neljä miljoonaa. Siitä noin miljoona kiinni asunnossa ja loput on sijoituksissa. Ei perintöjä
N49
Vahvasti miinus merkkinen. Koska talo on velkainen.
Mutta kai se siitä. Ja jos ei niin ei se siitä.. :D
Eihän mulla mitään ole tai jos on niin ei ainakaan täällä veroh*lvetissä.
M49 + puoliso N49 + 3 teiniä.
Asunnosta Uudellamaalla saa myytäessä ehkä 320000 e josta velkaa vielä 140000 e. Sijoitusta aloitettu ,500 säästössä. Yhdellä käyttötilillä 15000 e.
Joka kuukausi kituuttelua, onneksi on 2 maksajaa.
8M€, asun vuokralla ja vanhempani elävät
10M€ 22V, ei perintöä. Rahat saatu ihan siivojan tuloilla.
Minun piti antaa ilmaiseksi jotta saisi edes jotain lämmintä sisään.....
N45