Inttersportissa myyjä suuttui kun ilmoitin että saan samat juoksukengät 55€ halvemmalla ulkomaisesta nettikaupasta.
Sanoi että osta sitten sieltä ja vei kengät nopeasti takahuoneeseen mistä ne oli hakenut,no minä sain sovitetettua ne joten ei sitten tarvitse palauttaa niitä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Reilua olisi ostaa sitten suoraan verkkokaupasta, eikä hyödyntää kivijalkaliiketta pelkkänä sovituspaikkana.
Ekologisempaa käydä sovittamassa kaupassa ja tilata suoraan oikea koko ilman tarvetta palautuksille. On tyhmää maksaa enemmän jos saa halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Muutama talvi sitten Intersportista ostamistani hiihtokengistä meni vetoketju rikki. Menin reklamoimaan ,vaikka en uskonut että noin vanhoilla mitään takuuta. Niin vain myyjä soitti kenkien maahantuojalle (Salomon) ja antoivat rahat takaisin . Mitenhän olisi mennyt jos tilattu jostain maailmalta verkkokaupasta? Juoksukenkiäkin ostanut Intersportin alesta kovinkin kilpailukykyiseen hintaan
Hauska tarina. Että höpölöpö. Suomalainen liike kun sun rahat on saanut et ikinä mitään rahoja tai takuuta oikeasti saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa että itsekkin olen tehnyt niin että olen sovittanut kengät kaupassa ja ostanut sitten netistä,mutta en minä sitä sille myyjälle ole sitä sanonut.
Tällaisten takia meillä on kohta pelkästään ruokakauppoja. Kaikki muut menee konkurssiin kun eivät saa maksavia asiakkaita.
Mitä sitten? Jos ei ole menekkiä tai on ylihinnoiteltu niin menee markkinalain mukaan että joutaakin pois. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa että itsekkin olen tehnyt niin että olen sovittanut kengät kaupassa ja ostanut sitten netistä,mutta en minä sitä sille myyjälle ole sitä sanonut.
Hävettäisi ihan sikana toimia noin.
Mikä siinä hävettää?
Sanoa mielipiteensä, normaalia on seläntakana valittaa ja vielä vähän värittää tarinaa niin että jos vaikka se myyjä saisi kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikilla ei ole edes keskiverto älykkyysosamäärä mutta onhan tuo nyt tyhmyyden huippu että tullaan someen kertomaan rehennellen miten älyvapaasti on toimittu. Oikein nautitaan miten saadaan toiselle paha mieli. Ihan sairasta.
Vastaa hän joka uskoo trollaus aloitukseen,kaiken lisäksi aika kehnoon sellaiseen.
En usko näitä juttuja täällä mutta on myyjänä ihan omia kokemuksia asiakkaista jotka näin toimivat. Teki mieli heittää pihalle tuollainen kusipää aasiakas. Vielä oikein nauroi ja iloitsi kun sai suututettua myyjän. Mielen sairaudet on räjähtäneet käsiin.
On siinä mielensairautta myyjälläkin jos tuollaisesta suuttuu eikä kestä paskoja asiakkaita.
Jännää että tuommoinen herättää niin paljon tunteita kun se on kumminkin ihan yleistä että käydään sovittamassa ja ostetaan sieltä mistä saa halvimmalla.
Tiedän myös niitä, jotka tilaavat tavaraa netistä, pettyvät ja sitten tulevat kivijalkakauppaan vaihtamaan tuotteet, mutta kun ei ole sitä kuittia! Sitten haukutaan myyjä ja kauppa ja tuote, vaikka ongelma on omassa ostokäyttäytymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Keskolla on isot katteet noissa tuotteissa,ei kannata ostaa sieltä.
Miten olet laskenut eri kauppojen katteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskolla on isot katteet noissa tuotteissa,ei kannata ostaa sieltä.
Miten olet laskenut eri kauppojen katteet?
Myyntikatetta kiinnostavampaa olisi tietysti varsinainen tulos. Eihän se auta vaikka myyntikate olisi 1000% jos sillä ei kuitenkaan edes myyjien palkkoja ja myyntitilan vuokraa maksa. Vaikka toki moni tuntuu kuvittelevan että se sisäänostohinnan ja myyntihinnan erotus on myyjälle puhdasta tuloa :-)
Sä säikyit jos totta. Kauheaa, jopa ehkäpä hivenen kamalaakin
Muutama talvi sitten Intersportista ostamistani hiihtokengistä meni vetoketju rikki. Menin reklamoimaan ,vaikka en uskonut että noin vanhoilla mitään takuuta. Niin vain myyjä soitti kenkien maahantuojalle (Salomon) ja antoivat rahat takaisin . Mitenhän olisi mennyt jos tilattu jostain maailmalta verkkokaupasta? Juoksukenkiäkin ostanut Intersportin alesta kovinkin kilpailukykyiseen hintaan