Inttersportissa myyjä suuttui kun ilmoitin että saan samat juoksukengät 55€ halvemmalla ulkomaisesta nettikaupasta.
Sanoi että osta sitten sieltä ja vei kengät nopeasti takahuoneeseen mistä ne oli hakenut,no minä sain sovitetettua ne joten ei sitten tarvitse palauttaa niitä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkään ostaa paljon vaatteita ulkomailta kun liian harvoin matkustelen? Siellä on paljon valinnanvaraa ja hintataso kunnossa. Täällä maksat adidaksen tavallisesta perus t-paidasta 25 euro kun ulkomailta saat sen kympillä. Siinä on ero. Täällä nousee kaikki hinnat joka vuosi mutta palkat ei mihinkään. Ei ole rahaa ja halua enää ostaa kun aina ryöstetään. Kuljetaan sitten ryysyissä perkele.
Kannattaa suosia kirppiksiä!
Myyjä on siellä vaan töissä, ei sitä kiinnosta paskaakaan ostatko jotakin vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko sinäkin niihin törkeisiin ihmisiin, jotka käyvät kivijalkamyymälöissä sovittelemassa kenkiä ja vaatteita, jotka sitten tilaat netistä?
Sinä sanot törkeisiin minä sanoisin sitä älykkääksi talouden pidoksi.
Jos ei ole saanut kuin lusikalla ei voi kauhalla vaatia!
Et sitten parempaa keksinyt? Skarppaa nyt edes vähän.
Verkkokaupassa ei tarvitse maksaa myyjälle palkkaa. Ihmiset valittaa, kun Suomessa ei ole töitä, mutta samalla toimivat AP:n tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Inttersportissa myyjä suuttui kun ilmoitin että saan samat juoksukengät 55€ halvemmalla ulkomaisesta nettikaupasta.
Intersportissa myyjä suuttui ilmoitettuani hänellä samojen kenkien maksavan 55 euroa vähemmän toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä on siellä vaan töissä, ei sitä kiinnosta paskaakaan ostatko jotakin vai et.
Voi tulla yllätyksenä, mutta aika moni ihminen on oikeasti kiinnostunut omasta työstään, työnantajansa asiakkaista ja haluaa paitsi tehdä työnsä hyvin niin myös että edustamallaan firmalla menee hyvin.
Kyllä minua on aina asiakaspalvelutehtävissä kiinnostanut a) että asiakas lähtee ravintolasta tai kaupasta tyytyväisenä ja b) että kauppa käy.
Ehkä näistä johtuen oma urakehitys on ollutkin nousujohteista ja lisäksi olen vielä nauttinut työstäni.
Täytyy tunnustaa että itsekkin olen tehnyt niin että olen sovittanut kengät kaupassa ja ostanut sitten netistä,mutta en minä sitä sille myyjälle ole sitä sanonut.
Ja miksi sinä sille myyjälle yrität tuollaisella päteä? Ihan yhtä turhaa on kertoa tarjoilijalle että teet parempaa ruokaa kotona. Ei noita oikeasti kiinnosta ja vaikutat vaan itse hölmöltä jolla on joku ihmeen tarve päteä millä keinolla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla yllätyksenä, mutta aika moni ihminen on oikeasti kiinnostunut omasta työstään, työnantajansa asiakkaista ja haluaa paitsi tehdä työnsä hyvin niin myös että edustamallaan firmalla menee hyvin.
Kyllä minua on aina asiakaspalvelutehtävissä kiinnostanut a) että asiakas lähtee ravintolasta tai kaupasta tyytyväisenä ja b) että kauppa käy.
Ehkä näistä johtuen oma urakehitys on ollutkin nousujohteista ja lisäksi olen vielä nauttinut työstäni.
Tai sitten olet vaan naiivi ja firman rahoja näille ammattivalittajille syytävä tohelo kun porukka menee ravintolaan sillä asenteella että jos valittamalla saa ainakin ilmaisen kahvin niin tyhmähän sitä on jos ei tuota ota. Joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa että itsekkin olen tehnyt niin että olen sovittanut kengät kaupassa ja ostanut sitten netistä,mutta en minä sitä sille myyjälle ole sitä sanonut.
Hävettäisi ihan sikana toimia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi ihan sikana toimia noin.
Mikä siinä hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Juoksukengät kannattaa ostaa talvella. Suomestakin saa hyvää kenkää 50-70 % alennuksella.
No ei pidä paikkaansa. Ostin just kolmet uudet lenkkarit, ja muuta -50 % ja päälle -25 % alet. Stadiumista. Oli tutut, hyvät lenkkarit, joista vain hyviä kokemuksia. Ja vielä omaa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun yks tuttu meni tavaratalossa kokeilemaan kosmetiikkaneuvojan kanssa oikeaa meikkkvoidesävyä. Mallailivat sävyä noin 15 minuuttia ja lopuksi kaveri ilmoitti että kiitos avusta, mutta ostaa tuotteen netistä. 😂
Idiootit menevät aukomaan päätä toisten työpaikoille.
Sovita ensi kerralla nettikaupan tuotteita. Eivät kivijalkamyymälät ole mitään ilmaisia sovituspalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersportissa myyjä suuttui ilmoitettuani hänellä samojen kenkien maksavan 55 euroa vähemmän toisaalla.
Miten ChatGPT:n käyttäminen tekee ihmisestä paremman? Et osaa itse korjata lausetta, mutta syötät tekstin koneälylle.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten takia meillä on kohta pelkästään ruokakauppoja. Kaikki muut menee konkurssiin kun eivät saa maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä asiakkaita jotka ilmoittaa, että sieltä ja sieltä saa muuten halvemmalla. Ei ne myyjät päätä tuotteiden hintoja
Aika usein myyjällä on vaikutusmahdollisuus esim alennusprosentin kautta.
Ei ehkä kenkäkaupassa niin yleistä, mutta olen usein saanut tavaran edullisemmin kun olen suoraan sanonut myyjälle että haluaisin ostaa heidän liikkeestään, mutta kilpailijalla on sama tuote 20% halvemmalla, pystytkö myymään samaan hintaan?
Muutenkin myyjille kannattaa aina antaa palautetta jos kokee hinnoittelun vääräksi, heidän kauttaanhan se tieto menee eteenpäin.
Mutta se on yksiselitteisesti väärin jos menee liikkeeseen vain sovittamaan vaikka tietää aikovansa joka tapauksessa ostaa tuotteen jostain verkkokaupasta. Se on vähän kuin pysäköisi asiakaspaikalle vaikka meneekin naapuriliikkeeseen.
"Kilpailijalta saa halvemmalla". Evvk, pistetäänkö pakettiin vai menetkö sinne kilpailijalle? Suurimmat uhoajat harvemmin menee kilpailijalle.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa onko myyjällä kohta enää työoaikkaa jos asiakkaat vaan sovittaa ja ostaa sitten sieltä, missä ei tule kuluja myyjän palkkaamisesta eikä liiketiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa onko myyjällä kohta enää työoaikkaa jos asiakkaat vaan sovittaa ja ostaa sitten sieltä, missä ei tule kuluja myyjän palkkaamisesta eikä liiketiloista.
Eli myyjän pitäisi palvoa maata jalkojesi alla kun suvaitsit tulla hänen palveltavakseen. Joo ei. Asiakas, joka sanoo ostavansa tuotteen netistä ei ole alun perinkään ollut asiakas, koska ei ole aikeissa ostaa mitään, aivan sama kuinka hyvää palvelua saisi.
Jos ei ole saanut kuin lusikalla ei voi kauhalla vaatia!