Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään

Vierailija
10.07.2025 |

Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.

Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN

Kommentit (514)

Vierailija
201/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittu juttu tai sitten nuo olivat vain myyjiä/viranomaisia. Kaikenlaista porukkaa täällä maallakin käy koputtelemassa. Ei heti tarvitse olla huutamassa, että siellä oven takana kävi ihmissyöjärxiskaajakannibaalimxrhaaja tai latvialainen ruohonleikkurivaras.

No kyllä sinäkin olisit säikky tuossa tilanteessa jos olisit lukenut somessa mielisairaitten kommentteja itsesi rais..kaamisesta ym. Eikä ollut eka kerta kun sekopää tulee hänen pihaan. Poliisia oli tarvittu aiemmin. Ihan normaalia tervettä itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
202/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinanperse kirjoitti:

Ja mä kun luulin, että karhukoira on jalostettu risteyttämällä se karhun kanssa, mäyräkoira mäyrän ja lintukoira... Mutta saksalaisillapa onkin jopa sikakoira, Sweinehund!

Sweinehund ei ole mitään kieltä tässä universumissa. Sinun pääsi sisällä pyörii luupilla joku oma, vähämielinen todellisuutesi selvästikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pihaan luvatta tuleminen on luvaton tunkeutuminen,josta voi tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
204/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mulle on yritetty murtautua jokaikiseen kämppään  ja hotellihuoneeseen missä olen asunut. Ja ei, en tunne murtautujia. Ovat minulle täysin vieraita.

Vierailija
205/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei tarvitse avata ovea, vaan voi tosiaan kameran mikrofonin avaamalla kysyä mitä asiaa kulkijalla on. 

Ja paljastaa, että olet kotona? Fiksu veto. Tulevat 10 sekunnissa oven/ikkunan kautta sisään ja pahimmassa tapauksessa t_ppavat sinut. Ihan sama kuinka monta lukkoa ovessasi on, se aukeaa alle puolessa minuutissa. Ikkunasta pääsee sisään vielä nopeammin. Kalterit hidastavat hieman, mutta nekin leikkaa auki alle minuutissa.

Tämmöinen porukka oli alkukesästä meidänkin mökille tulossa. En avannut ovea.

Vierailija
206/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yleensä ovet auki, mutta tulija on kolmeen kertaan kuvattu jo ennen kuin avaa oven. Puhelimeen tulee viesti, kun joku liikkuu pihatiellä.

Mitä hyötyä niistä valokuvista ja videoista on jos teiltä on pistetty ilmat pihalle?

Ehkä poliisi löytää tekijän niiden avulla. Saadaan tekijä muutamaksi vuodeksi pois kuleksimasta.

Vierailija
207/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittu juttu tai sitten nuo olivat vain myyjiä/viranomaisia. Kaikenlaista porukkaa täällä maallakin käy koputtelemassa. Ei heti tarvitse olla huutamassa, että siellä oven takana kävi ihmissyöjärxiskaajakannibaalimxrhaaja tai latvialainen ruohonleikkurivaras.

No kyllä sinäkin olisit säikky tuossa tilanteessa jos olisit lukenut somessa mielisairaitten kommentteja itsesi rais..kaamisesta ym. Eikä ollut eka kerta kun sekopää tulee hänen pihaan. Poliisia oli tarvittu aiemmin. Ihan normaalia tervettä itsesuojeluvaistoa.

Ihan jokainen internetjulkkis joutuu näkemään lokaa itsestään, jos sitä lokaa haluaa ehdontahdoin netistä lukea. Eihän noilla kahdella esittämälläsi asialla ole mitään kausaliteettia. Minullakin on belgialaiset sukat jalassani ja - kas! - heti tuli kadulla belgialainen vastaan kaupassa käydessäni.

Vierailija
208/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopun yksin mökillä kun sinne tuli kaksi paikallista miestä "pitämään seuraa". Ovet oli auki kuten täällä maalla on tapana ja oli melkoinen show saada miehet tuvasta ulos. Nykyään ovet ovat yötä päivää lukossa. Mikä helvetti noita miehiä vaivaa?

Vierailija
209/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin viime kesänä yksin asuvan naisen pihaan.

Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen

Uudet tulokkaat eivät aina ymmärrä että naapurien kanssa saattaa joutua asioimaan esimerkiksi yksityistien kunnopidosta tms.  ei tuo ole ilmaista kenellekkään.

Vierailija
210/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten noin vainoharhaiseksi tullaan :D? Ajoin keskellä päivää omalla autolla pihaan, nousin autosta, kävelin ovelle ja koputin. Onko tämä sinun mielestä hiippailua? Kun huomasin, että joku on kotona, esittelin itseni, kerroin missä asun ja mitä asiaa minulla on. Olisi tarvinnut vain raottaa ikkunaa ja jutella naapurille, mutta ei. Juuri sen naapurisovun takia maalla hoidetaan niitä asioita juttelemalla, ei virallisilla kirjeilla tai välikäsien kautta. Juuri sellainen aiheuttaa niitä riitoja. Mutta jos nainen ei halunnut olla keskutelyhteydessä, olisi tarvittua vain pari sähköpostia ja asia olisi ollut hoidettu. Nyt tämä typerä piilottelu maksoi rahaa. "

Ihan oman itsesi takia kannattaisi miettiä omaa toimintaasi. Sanoisin, että jos ei yhtään kykene ajattelemaan tilannetta muiden ihmisten kannalta, niin vaikeuksia on luvassa. Olen satavarma, etteivät edes sinulle tutut naapurit pidä siitä, että saapastelet heidän ovelleen noin vain. He eivät

Kyllä meidän kylällä hoidetaan asiat puhumalla, käydään toisten pihoissa jos on asiaa ja autetaan toisia tilanteen mukaan. Se, että käy toisen ovella asiallisella asialla ei ole mitään ahdistelua tai laitonta. Ja edelleenkin tässä tapauksessa naiosella olisi ollut monta mahdollisuutta kommunikointiin, mutta ei. 

Vierailija
211/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäseudulla tapana marssia suoraan tupaan sisälle, ei mitään ihmeellistä.

Eikä ole tapana. Älä lässytä.

Vierailija
212/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla jollekin yllätyksenä että yksinasuvaa naista voidaan ahdistella? Varsinkin maaseudulla. 

Jo omasta lapsuudestani 70- luvulla muistan maaseudun naisleskien kertoneen kuinka jotkut miehet tulevat oventaakse ehdotellen kuka mitäkin!

Näitä ehdottelijoita löytyi ihan omalta kylältä, ja tietysti jotkut kaupustelijat, joita tuohon aikaan liikkui...

Saati että laitetaan tarkat nimi-ja osoitetiedot kaikkien tietoon videoille.

Jopa hoitoalan työntekijöille on turvallisuuskoulutuksessa painotettu, ettei asiakkaille pidä kertoa muuta kuin etunimensä, sekä missään nimessä ei osoitettaan!

Vierailija
213/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kalliimmat merkkivaatteet, kengät ja prookameran kämpältä pois Hkiin ystävänaisen luo heti ekana jouluna. Koin, ettei täällä tohdi säilyttää.

Kämpässä ei mtn arvotaidetta. Tyhjät seinät.

Onneksi ei ole mitään kallista pirssiä, sähkötsygää eikä motaria pihassa.

(Mut koetettiin ekana syksynä ryöstää ruokakaupan käytävällä).

On tämä ollut aika keikka yhdelle naiselle, joka ei tee lihasomea eikä mtn provosoivaa perseen esittelyä yhtn missään.

Huh HUH. EI VOI KÄSITTÄÄ.

Vierailija
214/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.

Eroottisvihjailevaa?? Vain sairas mieli näkee Korpimuijan videot eroottisesti vihjailevina. Ja vaikka olisivatkin - mitä ne eivät ole - ei se oikeuta ketään tunkeutumaan sinne missään aikeissa. Ei edes viattomasti vain moikkaamaan.

Jollekin kumisaappaat ovat eroottisin asia maailmassa. Et sinä sitä päätä.

Vierailija
215/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat miehet olivatkin Korpimuijalle kommentoineet että tämä selkeästi etsii seuraa, koska pukeutuu persettä korostaviin housuihin. Ihan tavallisia työ- ja retkeilyvaatteita hänellä on kyllä ollut päällä. Joskus kesäaikaan toppi. Hui kamala, on kyllä irstasta! Mutta miehille riittää kun edes hieman näkyy pakaran muoto housuista niin sehän on jo kutsu seksiin. 

Ei tuosta ole kysymys, vaan siitä että suomalaisen naisen muotojen näkyminen on niin harvinainen tapaus, että se saa aikaiseksi oven taakse menemistä.

Vierailija
216/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin viime kesänä yksin asuvan naisen pihaan.

Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen

Nainen oli varmaan etätöissä. Eikö tosiaan tullut mieleen, että muut ovat töissä arkisin.

Älä mene vieraiden ovia koputtelemaan, vaan soita. Jos oikeasti olisi ollut maankäyttöasia, olisit tiennyt maanomistajan nimen.

Vierailija
217/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän sinisilmäistä ajatella, että vain naiset seuraisi sisältöä. Ikinä ei pitäisi myöskään kertoa videolla, että missä asuu tai edes näyttää asuin aluetta. Ihmiset on sen verran hulluja nykyään ja voivat pahoin, näkeehän sen jo julkisista keskusteluista jossain Fecobookissa.

Vierailija
218/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei käynyt mitään pahempaa. Kertoo videolla että pärjää ilman miestä mutta seurustelee kuitenkin. Vaihtoehtoja vois olla muuttaminen, vartiokoira tai vaikka puomi pihatien eteen.

Ei mitään pahempaa? Mitä sille nyt siten oli käynnyt? En aio roskajuttuja klikata. Oliko tehty väkivaltaa? Oliko ovessa murtautumisen jälkiä?

Miksi sitten kommentoit näitä "roskajuttuja" jos ei kerran kiinnosta?

Vastaistiko nyt kysymykseen: mitä oli tapahtunut? Oliko käyty käsiksi? Oliko ovessa murtautumisen jälkiä? Oliko rikottu mitään?

Vierailija
219/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin oli joku ihan oikeasti ampunut perään kun jotkut teinipojat oli yöllä koputellu ihmisten ikkunoita ihan tässä keväällä

Vierailija
220/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat miehet olivatkin Korpimuijalle kommentoineet että tämä selkeästi etsii seuraa, koska pukeutuu persettä korostaviin housuihin. Ihan tavallisia työ- ja retkeilyvaatteita hänellä on kyllä ollut päällä. Joskus kesäaikaan toppi. Hui kamala, on kyllä irstasta! Mutta miehille riittää kun edes hieman näkyy pakaran muoto housuista niin sehän on jo kutsu seksiin. 

Naisten retkeilyhousut ovat persettä korostavia, miksi naiset,ostavat niitä. Ei ne ainakaan mukavia ole. Se voi olla pervoille kimmoke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi