Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi ylös kaikki, joiden mielestä ensin mennään naimisiin ja vasta sitten hankitaan lapset!

Vierailija
20.09.2008 |

vaikka olenkin itse tehnyt toisin ensimmäisen lapseni kohdalla. Niin ei pitänyt käydä, mutta kävi kuitenkin.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Naimisiinmenon lisäksi ennen lapsia hankitaan ammatti, työ ja kunnollisen asunto. Sitten avsta lapset.

ja olen OIKEASTI tätä mieltä.

Itse toimin näin. Enkä ole ikinä katunut.

Kaikki ajallaan.

Vierailija
82/84 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin hän kysyi, kenen mielestä ensin naimisiin ja sitten lapsia.

Nyt hän vaahtoaa avioliiton puolesta.

Päätä nyt, mistä haluat keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mutta sinänsä pysyvyyden kammoaminen kertoo surullista kieltään kertakäyttökulttuurista, jossa ei paina enää lastenkaan paras. Tärkeintä on olla lupaamatta mitään ja pitää takaportit auki, jos vaikka sattuu kyllästymään elämäänsä.

ap

jos eivät ihmiset ole sen takana. Ei se avioliitostakaan lähteminen ole paljoa sen vaikeampaa kuin avoliitostakaan jos niin haluaa tehdä.

Musta on käsittämätöntä nykyaikana että joku voi ajatella kuten jotkut tässä ketjussa. Millään ei ole mitään väliä, kunhan on vaan aviossa niin kaikki hyvin.

Ja jos sen noin päin kääntää mitä te jotkut ajattelette, niin eikö silloin avoliitto oli onnellisten ihmisten ratkaisu? Siinä ollaan omasta tahdosta, ei pakosta...

Vierailija
84/84 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi, että hän ei halua mitään äpärälapsia tähän maailmaan siittää. Tulkitsin sen kosinnaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä