Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
1421/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jono ja Ellen

Petyn ankarasti, jos Jono on aiheuttanut pettämisskandaalin. Hänestä huokuu  ulospäin charmanttia karismaa, jota on ollut kiva katsoa.  Ellen on töpännyt jotain, mikä näkyi eilisessä jaksossa.

Please, älkää paljastako yksityiskohtia vaan odotetaan ainakin klo 20 asti.  

Perjantain ohjelman pääsee katsomaan vaikka heti mtv-sivuilla, jaksot julkaistaan yleensä heti puolen yön jälkeen arkisin.

Vierailija
1422/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ero Ridgen ja Jackin ajatuksissa etäsuhteeseesta, kun Ridge kuvailee, miten tarkoitus on vierailla vuorotellen ja jo ennen toisen lähtöä suunnitella heti seuraavaa tapaamista ja Jack oli lähinnä sitä mieltä, että tavataan silloin kun siltä tuntuu, jos aikatauluihin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun niinpaljon kehutaan lucindaa. 

ihan oikeastikko fiksu ihminen mollaa koko porukalle toisen kotia ja nimittelee sitä vaikka miksi? Ei en ymmärrä miksi aikuinen ihminen toimii näin, ellei sitten ole tarkoitus tahallisesti saattaa Timothy huonoon valoon porukalle. 

Se oli ensimmäinen kerta kun Lucinda puhui rumasti Timothysta. Minusta vaikutti siltä että kotikäynnillä Lucindan silmät aukeni ja hän ymmärsi miten vähän Mothy hänestä välittää tai on kiinnostunut suhteesta. Lucinda oli loukkaantunut ja pettynyt ja ehkä siksi puhui niin.

Oli kaksnaamaista touhua Timothyn selän takana. Ilkeää puhetta ja kun Timothy saapui, oli kuin itse aurinkoinen. Ei ollut rehellinen Timothya kohtaan. -eri

Samaa mieltä. Valitti myös, että asunto ei vastannut odotuksia, koska oli liian pieni, eli taisi luulla Timothya rikkaammaksi. 

Vierailija
1424/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timothy ja Lucinda on olleet koko kauden niin keskeisessä roolissa, että ehkä jopa pienoinen yllätys, että molemmat halusi ihan viime hetkillä lähteä. Jotenkin olisi odottanut, että pysyvät mukana loppuun asti. 

Vierailija
1425/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timothy ja Lucinda on olleet koko kauden niin keskeisessä roolissa, että ehkä jopa pienoinen yllätys, että molemmat halusi ihan viime hetkillä lähteä. Jotenkin olisi odottanut, että pysyvät mukana loppuun asti. 

Ei mua yllätä yhtään. Eihän ne sovi ollenkaan toisilleen.

Vierailija
1426/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kuitenkin olleet niin vahvasti esillä, että jotenkin olisi odottanut, että pysyvät tosiaan mukana loppuun asti. Selväähän se on ollut, ettei heidän suhteensa ole toiminut, mutta ajatellen Saran täydellistä muutosta kuvioon olisi sopinut, että Lucinda olisi halunnut lähteä ja Timothy kuitenkin vielä jäädä voidakseen hyvittää Lucindan kokeman pettymyksen tsempaten vielä viimeisen viikon ajan, vaikka sitten eroaisivatkin. Timothyn ja Saran erona on toki selkeästi se, että Sara tuntuu olevan mukana vaan julkisuuden takia ja siksi valmis vaikka näyttelemään antaakseen itsestään totuuden vastaisen kuvan ja Timothy on aidosti oma rehellinen itsensä.

Vierailija
1427/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eden ja Jayden, taas niin koskettavia sohvalla!

En kauheasti tykkää Jaydenista, mutta se ainakin vaikuttaa oikeasti haluavansa oppia paremmaksi kumppaniksi. 

Vierailija
1428/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellien todellinen luonne käy kyllä ilmi siinä, että on Laurenin selän takana alkanut tekstailemaan Jonolle. Todella ikävä persoona, jota ei haittaa yrittää iskeä miestä, joka on parisuhteessa. Kaiken lisäksi Lauren sanoi heidän ystävystyneen, eli puukottaa samalla ystäväänsä selkään. 

Vierailija
1429/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellien todellinen luonne käy kyllä ilmi siinä, että on Laurenin selän takana alkanut tekstailemaan Jonolle. Todella ikävä persoona, jota ei haittaa yrittää iskeä miestä, joka on parisuhteessa. Kaiken lisäksi Lauren sanoi heidän ystävystyneen, eli puukottaa samalla ystäväänsä selkään. 

Ja Torille tuli euforinen olo tästä. 🙄

Vierailija
1430/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Eden ja Jayden, taas niin koskettavia sohvalla!

En kauheasti tykkää Jaydenista, mutta se ainakin vaikuttaa oikeasti haluavansa oppia paremmaksi kumppaniksi. 

Jaydenhan vastasi Sarallekin kivasti, kun Sara sanoi, että tottakai haluaisi todistaa kaikkien luulot vääriksi, että sitä he kaikki muutkin toivoo, mikä kertoo juurikin siitä, että Jayden on tosiaan puhunut ystävänsä Timin puolesta, eikä hänellä ole mitään erityistä Saraa vastaan.

Vierailija
1431/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kuitenkin olleet niin vahvasti esillä, että jotenkin olisi odottanut, että pysyvät tosiaan mukana loppuun asti. Selväähän se on ollut, ettei heidän suhteensa ole toiminut, mutta ajatellen Saran täydellistä muutosta kuvioon olisi sopinut, että Lucinda olisi halunnut lähteä ja Timothy kuitenkin vielä jäädä voidakseen hyvittää Lucindan kokeman pettymyksen tsempaten vielä viimeisen viikon ajan, vaikka sitten eroaisivatkin. Timothyn ja Saran erona on toki selkeästi se, että Sara tuntuu olevan mukana vaan julkisuuden takia ja

Aivan oikea, ja toisiaan kunnioittava päätös Lucindalta ja Timothylta. Voi kun kaikki tosielämän erotkin tapahtuisi noin.

Vierailija
1432/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jayden vaikuttaa kehityskelpoiselta mieheltä. Vielä on vaan opittavaa. Ja tässäkin Jack keskittyi hauiksiinsa. Että mä inhoon Jackiä. Aiken on mun mielestä ollut tällä kaudella hyökkäävämpi, eikä siinä mitään.

Vierailija
1433/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti keskityttiin Timiin ohjelmassa ja Lu jäi täysin sivuun. Miksi häneltä ei kysytty, mitä tuntee ja tunteeko että suhteesta Timiin voisi tulla jotain?

Vierailija
1434/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti keskityttiin Timiin ohjelmassa ja Lu jäi täysin sivuun. Miksi häneltä ei kysytty, mitä tuntee ja tunteeko että suhteesta Timiin voisi tulla jotain?

Varmastikin siksi, että Lucinda antoi kaikkeen tuollaiseen vastauksen ihan oma-aloitteisesti. Kuvaavaa on, että sinäkään et ole ymmärtänyt hänen niin tehneen, eli ihan samasta asiasta Timothykin sanoi, että toivoisi Lucindan ilmaisevan itseään suoremmin.

Vierailija
1435/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin Jono!

Mä olen team Lauren. 

Vierailija
1436/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoiden kommentti, että kaikki naiset kyllä tietää, ettei tuollainen ole sallittua, vaan vahvistaa Ellien vähät välittävän siitä, mikä on oikein ja mikä väärin eli täysin tarkoitushakuista toimintaa.

Vierailija
1437/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota Toria lainkaan, koko ohjelman aikana en ole päässyt perille onko hän lintu vai kala🤔 

Vierailija
1438/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin Jono!

Mä olen team Lauren. 

Niinpä. Vaikka Lauren ei ns oma suosikki ole, niin ei hänkään tuollaista ansaitse. Jonon selitykset ei kyllä mene läpi.

Vierailija
1439/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tota Toria lainkaan, koko ohjelman aikana en ole päässyt perille onko hän lintu vai kala🤔 

Ihan selvästi rakastui Jackiin niin täysillä jo heti ensisilmäyksellä, ettei ole halunnut millään uskoa totuutta, ettei Jack ole tuntenut häntä kohtaan samoin. Mitä ilmeisimmin vaikeudet on vaan vahvistaneet parin suhdetta ja vähitellen myös Jackin tunteet on ainakin jossain määrin alkaneet herätä. Torihan on kuin avoin kirja, mutta Jackin suhteen vaikeampi sanoa, mitä/miten vahvoja tunteita hänellä ihan aidosti on.

Vierailija
1440/1957 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin Jono!

Mä olen team Lauren. 

Jack on ykkösinhokkini. Jono kyllä kilpailee siitä paikasta. Jack on avoimesti sovinistipelle, mutta Jono on pelkurimainen salakavala liero. Pyysi Jackiltä anteeksi, ei ollut vaimonsa tukena ja selän takana lirputtelee toisen naisen kanssa. Inhokkipallit (pun intended) Jack&Jono. 😡