Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
1301/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän hyvin miksi Eden oli yrittänyt kieltää Jaydenia puuttumasta enää yhtään enempää Samin ja Saran tilanteeseen. Hänhän petti Saran luottamuksen kun kertoi eteenpäin Saran hengailun eksänsä kanssa. Eden on herkkä jännittäjä ja se syntynyt draama oli hänelle varmasti hirveän raskas kokemus, kun joutui siinä itsekin huomion kohteeksi epäluotettavana ystävänä.

Sitten Jayden halusi lisää huomiota omalle "kunniallisuudelleen" juoruamalla lisää yksityiskohtia Saran petoksesta. Se oli minusta täysin turhaa pahantahtoista lietsomista. Jayden kertoi pyynnöstä huolimatta eteenpäin vaimonsa kertoman asian. Sitten hän vielä siinä sohvalla luetteli mitä kaikkea on tehnyt vaimonsa miellyttämiseksi ihan pyytämättä (eli omasta tahdostaan) mutta sitä ainutta asiaa jota Eden pyysi, ei sitten voinut tehdä.

Minä olisin hirveän pettynyt puolisoon, joka pettäisi luottamukseni

Minä en kyllä ymmärrä yhtään, että aviomies katsoo toisen parin itselleen tärkeämmäksi kuin oman vaimonsa, kaikesta muusta olen kanssasi samaa meiltä. Minun mieheni ei ikinä tekisi minulle tuollaista, eli me tiedetään kyllä paljon asioita, joita ei todellakaan juoruilla/paljastella ulkopuolisille.

Vierailija
1302/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten Jayden oli taas komeana matkakuvissa. Ooh, voisin katsella häntä loputtomiin. 🥰🤩

Oletko tosissasi, kaikista vastenmielisimmän näköinen luihu jätkä 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  Timothyn olisi kannattanut alunperinkään osallistua koko ohjelmaan, mitä odotuksia oli kumppanista? Lucindan terapeuttinen tyyli ei myöskään selvästi toimi.

Tai sitten on vaan yksinkertaisesti yhdistetty vääränlaiseen ihmisen kanssa, kuten niin moni muukin sarjan pareista. Lucinda ja Timothyhan on kuin päivänsäde ja menninkäinen. Kiintoisaa kyllä, miten Timothysta sanottiin, että tykkää hoivata ja huolehtia ja Lucindakin totesi, että mielellään tulisi hoivatuksi ja huolehdituksi, mitä ei kyllä jostain syystä olisi arvannut, ehkäpä juuri Lucindan terapeuttimaisesta suhtautumisesta puolisoonsa johtuen.

Niin, Timin mielestä Lucy oli järkähtämätön kallio, joka ei tarvinnut hoivaa ja huolenpitoa. Timille olisi sopinut avuton 'heikompi astia' vaimoksi. Nythän hänen oma miehuutensa sai kolauksen, kun Lu oli vahvempi eli miehekkäämpi kuin hän itse. Tim koki suorastaan menettäneensä kasvonsa, kun pillahti itkuun ja menetti itsensä hallinnan tuon tuostakin kokeen loppuvaiheessa. Hänen psyykensä ei kestänyt sitä. 

Vierailija
1304/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten Jayden oli taas komeana matkakuvissa. Ooh, voisin katsella häntä loputtomiin. 🥰🤩

Kyllä olen tosissani! Jayden on miehuuden perikuva, henkisesti ja fyysisesti. Luihuus on hänestä kaukana. What you see is what you get. 

Tulen aina hyvälle tuulelle, kun Jaydenia näytetään. Hän on kerrassaan ihana. 😍🥰

Vierailija
1305/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  Timothyn olisi kannattanut alunperinkään osallistua koko ohjelmaan, mitä odotuksia oli kumppanista? Lucindan terapeuttinen tyyli ei myöskään selvästi toimi.

Olisikin ollut kiinnostava nähdä toimiva suhde niin Timothylla kuin Lucindallakin. Toki kaikilla muillakin, mutta kyllähän Timothy on ohjelman ansiosta avannut niitä Lucindan jatkuvasti toistamia muurejaan varmasti enemmän kuin kukaan ja onhan heillä ollut Lucindan kanssa hyvätkin hetkensä, ennen kuin Lucinda taas painostavan arvostelevasti osoitti tyytymättömyytensä Timothyn asuntoa ja samalla koko elämäntyyliä ja persoonaa kohtaan.

Timothy ei tykkää pelkistä joogamatoista lattialla, saati elämäntyylistä, jossa jatkuvasti meditoidaan, joogataan sekä pohditaan tunteita ja Lucinda inhoaa isoa telkkaria ja tietokonetta, joiden ääressä Timothy viihtyy. Miten tuon suhteen voisi saada toimimaan?

Kotijakson aikana selvisi kyllä viimeistään sekin, miten Lucinda kaikessa äidillisen ymmärtävässä lempeydessään ja halussaan ohjata ja muokata puolisoa mieleisekseen saa Timothyn niin ahdistuneeksi, sillä kuten niin monet on jo ilmaisseet, olihan se suorastaan käsin kosketeltavaa, miten painostavan ahdistavan tunnelman Lucindan kaiken tyrmäävä arvostelu sille Timothyn innokkaalle kotiinpaluulle loi, siitäkin huolimatta, että Lucindan ääni ja ilme pysyi edelleen lempeänä ja hymyilevänä.

Vaikea selittää, mutta joku tuossa Lucindan ilmaisutyylissä kaikessa hurmaavuudessa häiritsee ja ihan katsojanakin ahdistaa. Millainenkohan puoliso Lucindalle sitten olisi sopinut? Oletettavasti joku samanhenkinen ja samoista asioista eli siitä meditoinnista, pitkistä keskusteluista, joogasta, retriiteistä, siipihuiskinnasta ymv. kiinnostunut.

Vierailija
1306/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Lucinda ja Richard olleet parina enemmän samankaltaisia ja vastaavasti Timothy ja Andrea keskenään? 

Vierailija
1307/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tosissani! Jayden on miehuuden perikuva, henkisesti ja fyysisesti. Luihuus on hänestä kaukana. What you see is what you get. 

Tulen aina hyvälle tuulelle, kun Jaydenia näytetään. Hän on kerrassaan ihana. 😍🥰

Makuja on monenlaisia, toiset tykkää vastenmielisen näköisistä juoruakoista, joilla on tarve pettää vaimonsa luottamus joka käänteessä!

Vierailija
1308/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monenlaisia, toiset tykkää vastenmielisen näköisistä juoruakoista, joilla on tarve pettää vaimonsa luottamus joka käänteessä!

Eihän Edenistäkään ole nähty kuin se julkinen kuva, jonka on halunnut kameroiden edessä antaa/ joka hänestä on annettu. Kukapa olisi uskonut, että kulissien takana riitelee ja tiuskii sekä uhkaa lähtemisellä, ellei Jayden tee kuten hän käskee? Kaiken lisäksi Eden ei ole valmis edes keskustelemaan, saati ottamaan vastuuta käytöksestään vaan kuvittelee sen kuitatuksi ja käsitellyksi pelkällä anteeksipyynnöllä.

Vierailija
1309/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Lucinda parkaa :(  Mutta toisaalta hän väisti luodin.. tuossa roolissa häneltä olisi mennyt kohta oma terveys yrittäessä ymmärtää Timothya loputtomiin ja loputtomiin.

Ihan mahdoton tilanne. Timothy ei anna itsestään mitään Lucindalle,joka yrittää kärsivällisesti tukea tätä. Timothy ei siedä kritiikkiä. Hän on myös torjuva ja osoittanut myös taipumusta vihamielisyyteen esim. toisia pareja kohtaan

Eiköhän Timothy ole psykoterapian, eikä parisuhteen tarpeessa.

Vierailija
1310/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian kärsivällinen on Lucinda ollut. Jäänyt varjoon tuon Timothyn kanssa. En tiedä miksi paritettu vai siksikö, että saatu ohjelmaan draamaa. 

Vierailija
1311/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, suosikkiparini eroavat? Lucinda kestänyt liikaa ison miehen oikkuilua. Timin on parempi elää yksin.  ei sovi parisuhteeseen.

Vierailija
1312/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liian kärsivällinen on Lucinda ollut. Jäänyt varjoon tuon Timothyn kanssa. En tiedä miksi paritettu vai siksikö, että saatu ohjelmaan draamaa. 

Uskallan olla toista mieltä, sillä Lucindastahan on Timothyn parina tullut yksi sarjan keskeisistä henkilöistä ja hänestä tuntuu pitävän aivan kaikki ohjelman tuotantoryhmää ja asiantuntijoita sekä meitä katsojia myöten. Olisiko niin käynyt vaikka Richardin parina? Varmasti olisi edelleen ollut pidetty henkilö, mutta tuskin olisi saanut niin suurta roolia ja näkyvyyttä.

Entä mitä tarkoitat liialla kärsivällisyydellä? Kuulostaa siltä, että Timothyn olisi mielestäsi pitänyt muuttaa persoonaansa ja toimia kuten Lucinda ja me romantiikan nälkäiset katsojat olisimme toivoneet.

Lucindahan on kuitenkin koko ajan ilmaissut viehättyvänsä Jackista, miksei hän siis itse muuttanut käytöstään sen sijaan, että odotti vaan saavansa Timothyn muuttumaan, jatkaen terapointiaan, mistä Timothy jo heti alkuun ja moneen kertaan ohjelman kuluessa on todennut ahdistuvansa. Lucindan toimintaa hyvin kuvaavaa oli se jakso, missä kaikkien todettiin jo käyneen nukkumaan, mitä Timothykin yritti tehdä, mutta Lucinda vaan siellä sängyssäkin hänen vierellään jatkoi keskustelua yrittäen saada Timothya avautumaan tunteistaan.

Eipä siis Timothyllekaan mitenkään helppoa puolisoa annettu, vaikka moni niin jostain syystä kuvittelee. Ilmeisesti ovat itse juuri sellaisia, jotka haluaisi vaan loputtomiin vatvoa tunteita? Mitä ilmeisimmin ei edes omiaan, haluaisivat vaan saada kuulla enemmän tunteiden ilmaisua puolisoltaan.

Vierailija
1313/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että kotijaksolla muut tapaavat sukulaisia tai hyviä ystäviä. Tori tapaa Jackin kaksi asiakasta  :O

Aina vaan oudommaksi menee. 

Jos sukulaiset eivät halua esiintyä ohjelmassa.

usein pitkistä asiakassuhteista kehittyy läheisiä ystävyyssuhteita.

mulla on kokemusta kuntosalilta sekä kampaamosta. Olen kutsuttu häihinkin.

Silti ihan liikaa nämä ns. Asiantuntijat puuttuvat Torin ja Jackin suhteeseen. Kiusaavat , sillä saadaan ohjelmaan hiukan äksöniä.

Tori on hyvä! Hän ei anna kenenkään hyppiä varpailleen.

Paitsi Jackin, miten et näe sitä. Tämä nainen on aivan vässykkä, muka "niin kovan kuoren alla."

Kyllä minä näen Jackin eleissä ja kosketuksissa hellyyttä. Hän on ujo ja nähtävästi naiset ovat kohdelleet häntä huonosti. Hänellä on takanaan huono naissuhde joka on syönyt hänen itsevarmuutta. Tuskin on koskaan kunnolla seurustellutkaan ja intiimipuolella on joku ongelma. Hän esittää panomiestä kavereilleen ja ulkomuodosta voisikin niin päätellä.

tori ymmärtää häntä! Tämä pari ainakin nukkuu samassa sängyssä, kun on näytetty heräämistä.

Vierailija
1314/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, miten sarjan myötä on käynyt ilmi, että Australian eri kaupungeissa asuvilla on vahvoja mielikuvia ja stereotypioita niin itsestään kuin toisistaan. Täytyy kyllä todeta, että Gold Coast, jossa sarjan osallistujista ainakin Jack ja Ellie asuu, on jättänyt todella pinnallisen, itsekkään, muita arvostelevan ja tylyn vaikutelman asukkaistaan, mitä se Jackin asiakas/ystävä vaan korosti.

Vierailija
1315/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lucinda on koko ajan "jarru päällä" odottaa Timothyn muuttumista ja"muurien kaatumista". Ei siitä tule suhdetta, koska parisuhde on kummankin vastaan tulemista. 

Vierailija
1316/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Jackin "asiakasfrendit" ovat kyllä melkoisia älykköjä 🤦

Vierailija
1317/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Lucinda on koko ajan "jarru päällä" odottaa Timothyn muuttumista ja"muurien kaatumista". Ei siitä tule suhdetta, koska parisuhde on kummankin vastaan tulemista. 

Ne parin väliset hyvät hetkethän oli sellaisia, että Lucinda muuttui leikkisämmäksi ja odotusten/vaatimusten sijaan puolusti Timothya ja oli hänen kanssaan osa samaa tiimiä. Tajusi jotain omassa käytöksessään siinä sohvakeskustelussa, johon Timothy meni ensimmäistä kertaa innoissaan, koska heillä oli ollut Lucindan kanssa edelliset päivät kerrotusti todella hauskaa ja toimiva suhde keskenään, mutta joka päättyikin Timothyn täydelliseen tyrmistykseen ja toteamukseen bussin alle heitosta, kun kaiken sen jälkeen Lucinda jälleen vaan valitti ja sai asiantuntijatkin taas hyökkäämään Timothyn kimppuun vaatimuksineen. 

Vierailija
1318/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki timothyä morkkaavat ja lucindaa ihannoivat voivat itse kohdallaan miettiä, kestäisikö elää suhteessa jossa toinen osapuoli vaan kvaak kvaak kvaak sunssa on sitä vikaa ja tota vikaa. Sitähän lucinda on tehnyt alusta lähtien. Noloa oli toisen kodin mollaaminen ja oman kodin paremmaksi nostatus..

Vierailija
1319/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki timothyä morkkaavat ja lucindaa ihannoivat voivat itse kohdallaan miettiä, kestäisikö elää suhteessa jossa toinen osapuoli vaan kvaak kvaak kvaak sunssa on sitä vikaa ja tota vikaa. Sitähän lucinda on tehnyt alusta lähtien. Noloa oli toisen kodin mollaaminen ja oman kodin paremmaksi nostatus..

Ihan sama tulee mieleen, että kuinka paljon Timothya arvostelevat itsekään ahdistumatta sekä omaa aikaa ja tilaa tarvitsematta kestäisi sitä, että puoliso sellaisella lempeän terapeuttisella ja jotenkin ylevällä tyylillä, kuin aiheen asiantuntijana ja siitä ja sinusta kaiken itseäsi paremmin tietävänä vaatisi jatkuvasti murtamaan muureja ja avautumaan ottaen vähän kuin opettajan/kasvattajan roolia, tai ollen kuin vanhempi lapselleen. Kyllä siinä puolisoltakin jo lähtökohtaisesti vaaditaan tietynlaista persoonaa, jollainen harvalla, Timothy mukaan lukien, kuitenkaan on. 

Vierailija
1320/1957 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että kotijaksolla muut tapaavat sukulaisia tai hyviä ystäviä. Tori tapaa Jackin kaksi asiakasta  :O

Aina vaan oudommaksi menee. 

Jos sukulaiset eivät halua esiintyä ohjelmassa.

usein pitkistä asiakassuhteista kehittyy läheisiä ystävyyssuhteita.

mulla on kokemusta kuntosalilta sekä kampaamosta. Olen kutsuttu häihinkin.

Silti ihan liikaa nämä ns. Asiantuntijat puuttuvat Torin ja Jackin suhteeseen. Kiusaavat , sillä saadaan ohjelmaan hiukan äksöniä.

Tori on hyvä! Hän ei anna kenenkään hyppiä varpailleen.

Paitsi Jackin, miten et näe sitä. Tämä nainen on aivan vässykkä, muka "niin kovan kuoren alla."

En siis puolusta Jackia yhtään, sika mikä sika. Mutta johan T

Jos asia olisi noin, niin silloin Tori olisi todella pikkumainen ja pienisieluinen, ei mikään rohkea ja "potkua sisältävä mimmi." Tuollainen käytös olisi myös täysin lapasen käytöstä. Aikuinen arvonsa tunteva ihminen, joka pitää puolensa ei alentuisi tuollaiseen kostoon. Siinä ei häviä kukaan muu kuin tekijä itse. Hänhän koittaisi opettaa narsistisia piirteitä omaavaa ihmistä ja sehän ei mitään auta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi