Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1850)

Vierailija
81/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää australian juttu on myös skandaalihakuista, eikä yritetäkään saada oikeita sopivia pareja? Vai miks mies, joka inhoaa meditaatiota ynnä kaikkea muuta tekohenkisyyttä, naitetaan just sellaiselle henkienergiaolennolle? Halutaan pilata molempien yritys? Sama kuin joku raivoraitis absolutisti, joka vihais kaikkea alkoholiin liittyvääkin, naitettais tuurijuopolle, jonka mielestä absolutistit ovat ilonpilaaja nipottajia..

Jakson toinen pari taas tuntuu olevan persooniltaan lähes identtinen. Vaikuttaa menevän hankalaksi, kun kumpikin on kontrollifriikkejä, jotka haluaa määrätä.

Merkittävänä erona se, ettei nainen tunnu juurikaan olevan kiinnostunut kuntosaliharjoittelusta, joka miehelle puolestaan on elämäntapa ja oikeastaan koko elämän sisältö.

Vierailija
82/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Torin parhaan ystävän Lean käytöksestä kun heti hääjuhlassa haukkui miehen niin kameroille kuin miehen kanssa vasta vihitylle ystävälleenkin?

Todella tökeröä käytöstä. Siinä missä morsian ja hänelle selvästi tärkeä äitikin löytää sulhasesta vaan positiivista sanottavaa tämä olevinaan paras ystävä tuntuu vaan pyrkivän pilaamaan ystänsä ilon ja onnen. Eikä edes ystäväänsä suojellakseen vaan jotenkin vahingoniloisesti oikein toivoen ja odottaen, että pääsee lopulta toteamaan, että mitäs minä sanoin, Vertautuu ensimmäisessä jaksossa nähtyyn typerään ja kiusalliseen puheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista sekin, miten sulhaset esittäytyy tulevan puolison suvulle jo ennen seremoniaa morsianta odotellessaan, kun yleensähän siinä vaiheessa kaikki vaan odottaa ääneti morsiamen paikalle tuloa.

Lisäksi hääväki kommentoi äänekkäästi kesken hääseremonian esim. hääparin puheita. Onkohan Australialaisissa häissä samanlaista ihan normaalistikin?

Mä luulen, että ne on vähän kännissä ja niitä jännittää kun pääsivät suosittuun teevee-ohjelmaan. Lopputuloksena hysteeristä naurua, ylilyöntejä ja pöljää käytöstä. Ei tavikset ole tottuneet olemaan kameraryhmän keskellä ja kohdevalojen loisteessa 🤦

Vierailija
84/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi kaunis, nuori nainen on pilannut naamansa huulitöröillä ja muutenkin naama vaikutti ilmeettömältä. Sen potkunyrkkeilijän blondi vaimo, Eden. Miksi, oi miksi?!

Vierailija
85/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista sekin, miten sulhaset esittäytyy tulevan puolison suvulle jo ennen seremoniaa morsianta odotellessaan, kun yleensähän siinä vaiheessa kaikki vaan odottaa ääneti morsiamen paikalle tuloa.

Lisäksi hääväki kommentoi äänekkäästi kesken hääseremonian esim. hääparin puheita. Onkohan Australialaisissa häissä samanlaista ihan normaalistikin?

Mä luulen, että ne on vähän kännissä ja niitä jännittää kun pääsivät suosittuun teevee-ohjelmaan. Lopputuloksena hysteeristä naurua, ylilyöntejä ja pöljää käytöstä. Ei tavikset ole tottuneet olemaan kameraryhmän keskellä ja kohdevalojen loisteessa 🤦

Eihän suomalaisessa versiossa ole ollut samanlaista. Tristan vaikutti käyttäytyvän todella omituisesti siellä edessä muita tervehtiessään, mutta se näyttääkin tuossa Aussiversiossa olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että sulhaset tekee heti tuttavuutta uusiin ihmisiin.

Vierailija
86/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi kaunis, nuori nainen on pilannut naamansa huulitöröillä ja muutenkin naama vaikutti ilmeettömältä. Sen potkunyrkkeilijän blondi vaimo, Eden. Miksi, oi miksi?!

Useimmat ei varmaan itse tajua miten typeriltä ne törröhuulet näyttää. Hääjakson perusteella Eden antoi kuitenkin itsestään mukavan vaikutelman. Potkunyrkkeilijän epävarmuus tuntuu oudolta. Miksi ihmeessä hän välittömästi kuvittelee, ettei puoliso tykkää hänestä? Jotenkin tulee sellainen tunne, ettei olekaan vielä itse valmis sitoutumaan, mutta kääntääkin syyn puolisoonsa ja tavallaan uhriutuu. Ehkä hän ei olekaan veljensä kanssa persoonana niin erilainen kuin kuvittelee, kun veli muistelee omaa vastaavaa kokemustaan, jossa suhde ilmeisesti päättyi hänen aloitteestaan. 

Vierailija
87/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu se on, että pitää olla tuommoiset luonnottoman valkoiset leegot mitä Jackillä on? Ne ei näytä hyvältä! Jotain outoa tuossa Jackissä on muutenkin. Ei hyvä.

En tiedä, millainen purukalusto ausseilla "normaalisti" on, mutta joka kaudella kehutaan näitä vitivalkoiseksi värjättyjä hampaita ja valkaistut hampaat näyttää olevan kaikilla, häävieraita myöten. 

Vierailija
88/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ei varmaan itse tajua miten typeriltä ne törröhuulet näyttää. Hääjakson perusteella Eden antoi kuitenkin itsestään mukavan vaikutelman. Potkunyrkkeilijän epävarmuus tuntuu oudolta. Miksi ihmeessä hän välittömästi kuvittelee, ettei puoliso tykkää hänestä? Jotenkin tulee sellainen tunne, ettei olekaan vielä itse valmis sitoutumaan, mutta kääntääkin syyn puolisoonsa ja tavallaan uhriutuu. Ehkä hän ei olekaan veljensä kanssa persoonana niin erilainen kuin kuvittelee, kun veli muistelee omaa vastaavaa kokemustaan, jossa suhde ilmeisesti päättyi hänen aloitteestaan. 

Potkunyrkkeilijä on vaan epävarma itsestään, vaikka ei ole mitään syytä. Vaikuttaa just ihanalta mieheltä: herkkä ja komea.

Vierailija
89/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkunyrkkeilijä on vaan epävarma itsestään, vaik

Odotti varmaan ihan yltiöihastunutta käytöstä morsmaikultaan, vaikka juuri vasta tapasivat. Ei ehkä realistinen ajatus. Mutta, onneksi keskusteluvat asiat halki.

Vierailija
90/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomalaisessa versiossa ole ollut samanlaista. Tristan vaikutti käyttäytyvän todella omituisesti siellä edessä

Mielestäni se vieraiden (varsinkin puolison vanhempien) tervehtiminen on vain kohteliasta ja jotenkin luonnollista. Tristan ei jännitykseltään kyennyt olemaan paikallaan, joten parempi idea tervehtiä vieraita kuin tehdä jotain muuta typerää :D

Vierailija
91/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkunyrkkeilijä on vaan epävarma itsestään, vaikka ei ole mitään syytä. Vaikuttaa just ihanalta mieheltä: herkkä ja komea.

Tulee mieleen palstan ns. kilttimiesten valitukset, miten on niin kiltti ja mukava, mutta kukaan ei rakasta ja ymmärrä. Siinä itseään tinamieheen virtaavassa miehessä oli jotain samaa. Hääjaksojen perusteella molempien puolisot vaikuttaa olevan mukana tosissaan, näkee miehissä vaan positiivisia asioita ja on valmiita tekemään töitä suhteen onnistumiseksi, mutta miehet jotenkin vaan uhriutuu, ettei tästä varmaan tule mitään eikä heille tule koskaan löytymään ketään.

Vierailija
92/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista, kun sulhanen yksin siinä kaikkien edessä seisoo jännityksestä täristen ties kuinka kauan, ennen kuin morsian tulee sisään suoraan itse seremoniaan. Ei tarvitse yksinään kökötellä siinä kaikkien pällisteltävänä ja keksiä jotakin sanottavaa.

Ohjelma on toki käsikirjoitettu, mutta katsojille näytetään miten morsian olisi vasta saapumassa limolla hääpaikalle, kun sulhanen jo alttarilla seisoo. 

Vierailija
93/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää piitaa.

Vierailija
94/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oli virkistävää, että mukana oli vähän "tavallisemmankin" näköisiä ihmisiä. Harmi, että Torin ulkonäkö ei kolahtanut valkohammasmiehelle.

Vierailija
95/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsianten hääkimput ovat todella outoja ja mauttoman ylisuuria. Erivärisiä ruusuja sekaisin harottavien sekalaisten kukkien ja lehvien kanssa. Lisäksi hääpaikoilla valtavat prameat kukkakoristelut levinneet käsistä totaalisesti. Melkoset floristit olleet asialla!

Vierailija
96/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni oli virkistävää, että mukana oli vähän "tavallisemmankin" näköisiä ihmisiä. Harmi, että Torin ulkonäkö ei kolahtanut valkohammasmiehelle.

Mitä tarkoitat tavallisen näköisellä? En ehkä sanoisi Toria sellaiseksi verrattuna moniin muihin. Selkeästi miestä harmitti, ettei hänelle valittu puoliso ollut samanlainen kuntosaliaddikti kuin hän, mutta muutoin tuntuvat olevan ihan toistensa kaltaisia persooniltaan.

Vierailija
97/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista, kun sulhanen yksin siinä kaikkien edessä seisoo jännityksestä täristen ties kuinka kauan, ennen kuin morsian tulee sisään suoraan itse seremoniaan. Ei tarvitse yksinään kökötellä siinä kaikkien pällisteltävänä ja keksiä jotakin sanottavaa.

Ohjelma on toki käsikirjoitettu, mutta katsojille näytetään miten morsian olisi vasta saapumassa limolla hääpaikalle, kun sulhanen jo alttarilla seisoo. 

Tuli myös mieleen, että niissä kuvauksissa varmaan kestää ties kuinka kauan ja mukana olevia ehkä myös kannustetaan olemaan aktiivisempia. Käsittämättömän pitkän matkan ainakin se jalkansa loukannut vaikutti myös joutuvan kävelemään ennen hääpaikalle pääsyä ja ilmeisesti sitä kävelyäkin kuvattiin moneen otteeseen, kun kompuroi niin monta kertaa, että taisi tosissaan satuttaa jalkansa ja sukulaisilleenkin selitteli miksi vieraat joutui niin kauan odottamaan.

Vierailija
98/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kääk, potkunyrkkeilijän veli! 😂

Vierailija
99/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naisten ylähuulet on kyllä järkyttävät, esim. Eden

Vierailija
100/1850 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Oon samaa mieltä ns. kilttimiehistä. Tinamiehen puheet ja olemus tuntuu hirveen tutulta, juuri tällaisia keski-ikä+ miehiähän minä olen deittaillut! Itsetunto on nollassa, pelästytään, uhriudutaan, sabotoidaan alkava suhde sillä että ei tästä mitään tuu, en mä sulle riitä. Ei sellaista kivirekeä kukaan jaksa vetää vaikka näkisikin suhteelle potentiaalia.