Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan kävelemään siihen ansaan, että olisin miehestä taloudellisesti riippuvainen.

Vierailija
09.07.2025 |

Silloin joutuisin tanssimaan hänen pillinsä tahtiin ja joutuisin jatkuvasti pelätä, milloin menetän kaiken. En menisi siihen ansaan vaikka mies kuinka yrittäisi sabotoida mielenterveyttäni ja sitä kautta elantoani. Vaikka kuinka yrittäisi sabotoida työnhakuprosissini

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mul on. Ja ihan tyytyväisenä elän hänen rahoillaan ja enemmän tuo mun pillin mukaan juoksee. Ei mua kukaan pystyisikään pomottamaan."

Mies parka. 

Itse en välitä rahasta enkä pitäisi pompotettavana 

Vierailija
22/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva nähdä edes 1 elävä mies, joka

Ei ole pettänyt puolisoaan

Ei ole haukkunut puolisoaan

Ei ole alistanut puolisoaan

Ei ole ta@@anut puolisoaan

Miksi vastaan tulevat on joko juoppoja, piripäitä, haisuleita, auervaaroja tai etsivät joko kolmatta vaimoa elävien lisäksi tai jo edesmenneiden jatkoksi.

Miksi? 

Kyllä kuulostaa kovalta, tollanen äijähän on vähintään rikollinen, jos sellaisen sattuu kohtaamaan! Tässä aiheettomasti annetaan naisista todella syytön puoli. Valitettavasti naisista johtuvia eroja on myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti lapsen hankkiminen tekee puolison todella riippuvaiseksi toisesta.

Eihän aloituksessa puhuttu lapsesta mitään.

Onneksi ap:n kaltaiset kärttyakat eivät saa miestä vaikka haluaisivat. 

Vierailija
24/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä! En aio olla koskaan taloudellisesti tai henkisesti riippuvainen yhtään kenestäkään.  

Vierailija
25/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä! En aio olla koskaan taloudellisesti tai henkisesti riippuvainen yhtään kenestäkään.  

Olet aika lailla kokonajan. Jos olet ainoa ihminen tässä maailmassa niin sitten et ole.

Vierailija
26/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä periaate. Olen ollut naimisissa 48 vuotta. 4lasta. En ole koskaan ollut miehestä riippuvainen.  Oma ammatti ja koulutus molemmilla.  Ei ole vaikeaa.

Vierailija
27/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti lapsen hankkiminen tekee puolison todella riippuvaiseksi toisesta.

Miten tämä tapahtuu? En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lapsen saaminen veisi minulta samantien niin itsetunnon kuin omaisuuden. 

Ai niin, kotihoidontuki: mutta kun sen lapsen saa päivähoitoon 9 kk iässä, ei ole pakko jäädä kotiin.

Vierailija
28/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Lapset hankittiin kolmekymppisenä, jolloin olin ehtinyt olla töissä niin pitkään, että ehdin kartuttamaan isot säästöt. En jäisi pulaan edes nyt hoitovapaalla, vaikka mies jättäisi minut. Eikä minun tarvitse jäädä katsomaan, jos mies jostain syystä päättäisi alkaa perseilemään.

Vierailija
29/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä periaate. Moni mies väittää ensin, että maksaa toki mielellään elämisen. Oikeasti sitten vähän ajan päästä käyttää sitä vanhaa toimivaa No minä maksan täällä kuule kaiken! argumenttia.

Minä tein tuon virheen eksän kanssa. Maksoin kaikki laskut kun mies opiskeli. Osallistuin myös kotitöihin (tein jopa joskus enemmän), että mies saisi opiskella rauhassa. Sitten sovittiin, että minä menen takaisin koulun penkille kun mies saa työpaikan. Hän sanoi, että totta kai maksaa kun niin minäkin tein. Eipä mennyt kauaa, kun mies valitti, etten tee tarpeeksi ruokaa enkä siivoa. Kun hänhän nyt maksaa kaiken! 

Vierailija
30/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä kuulostaa kovalta, tollanen äijähän on vähintään rikollinen, jos sellaisen sattuu kohtaamaan! Tässä aiheettomasti annetaan naisista todella syytön puoli. Valitettavasti naisista johtuvia eroja on myös." 

Vaihtoehtoinen luettelo. Olen miettinyt asuinpaikan vaihdosta takaisin stadiin. Olis rauhallisempaa... 

Vierailija
31/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon sabotoiva mies samantien, ei sellaseen kannata jäädä vaikka olis miljoonia omaa  rahaa.

Vierailija
32/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaan tulevat on joko juoppoja, piripäitä, haisuleita, auervaaroja tai etsivät joko kolmatta vaimoa elävien lisäksi tai jo edesmenneiden jatkoksi.

Miksi? 

Mul on. Ja ihan tyytyväisenä elän hänen rahoillaan ja enemmän tuo mun pillin mukaan juoksee. Ei mua kukaan pystyisikään pomottamaan. 

Mullakin on ja eletään kumpikin omilla tuloillamme yhteistä.elämää.

Vierailija
33/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuon päätöksen  12-13 vuotiaana, yli 40 vuotta sitten. Asuinalueelle, jossa  asuin, oli varakasta väkeä ja paljon kotirouvia, onnettomia kotirouvia.  Se avasi silmät jo nuorena. Riippumattomuus oli hyvä motivaattori opiskella, saada oma toimeentulo ja oma elä. 

Vierailija
34/40 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen ansaan kävellään? Siis jos käy töissä. 

Voisiko joku vastata tähän?

Vierailija
35/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet parisuhteessa ihmisen kanssa, johon et luota? Ei parempaa löytynyt?

Vierailija
36/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa myös tehdä sinusta taloudellisesti riippuvaisen niin, että elätät niitä eikä sinulle jää mitään käteen kun samaan aikaan ne maksaa omaisuuttaan jossain muualla tai ostavat sinun luotolla itselleen kiinteää omaisuutta. Pysyt jatkuvasti pennittömänä eikä sinulla ole varaa lähteä koska sinun rahat käytetään teidän elättämiseen ja mies laittaa omat rahansa huvitteluun, osteluun ja omaisuutensa kartuttamiseen. Kannattaa silti aina lähteä, vaikka täysin tyhjän päälle.

Vierailija
37/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitäisi kaikkien naisten tajuta. Oma koulutus, oma työ, omat rahat = vapaus

Oma asunto. Mies aloittaa heti hapen poistamisen yhteisestä tilasta missä asutaan. 

Vierailija
38/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Minä en ole tehnyt yhtäkään noista asoista ja siihen on yksinkertainen syy. Mutta sen kuultuasi, järkytyt silti.

Vierailija
39/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin pelätä?

Vierailija
40/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen ansaan kävellään? Siis jos käy töissä. 

Voisiko joku vastata tähän?

Jätetään koulut kesken, tehdään monta lasta. Ollaan pois työelämästä 20vuotta, ei päästä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä