Tarvitseeko ostaa junalippua Lentoasemalta-Helsinkiin?
Se kestää se 10 minuuttiia. Mutta tarvitseeko se lipun? Muutaman kerran matkustanut ostetun lipun kanssa ja kukaan ei tarkastanut oliko minulla se.
Kommentit (163)
Kerran tarkastettu Lentoasema - Tikkurila välillä, matkan pituus kai 4-6 min 😅
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.
Mitamitamita sina sanoa. Mina ei osta lippu ja huuta tarkistaja olla rasisti. Mina ei tulla suomi osta lippu ja tehda tyo. Tahtoa mina raha ja kuksata kun tehda mieli.
Kyllä teidän on koko lailla annettu hihhuloida mielin määrin
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Jos sulla on varaa lennellä lentoja kotimaassa tai ulkomaille, niin kyllä sulla silloin pitää olla sen verran rahaa että pystyt rehellisenä ihmisenä sen junalipunkin ostamaan!
Ootko joku riman alta menijä, käytät toisten verorahoja omaksi hyödyksesi... Siis toiset maksaa lipun ja kustantaa veroilla rautatieverkoston, niin sinä pummi matkustele liputta!
Jos tämä on humoristista, olen selvästi jäänyt jostain paitsi.
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Tajuatko edes miten kuutamolla oikein olet?
kerran meinasin matkustaa bussilla kaksi pysäkinväliä ostamatta lippua. Lipunmyyntipiste oli hirveän tietotyömaan takana ja todellakin kävin siinä painia itseni kanssa, että menisikö kerran elämässään pummilla. Päätin sitten etten mene. Heti kun juna oli lähtenyt liikkeelle, lähti lipuntarkastajat liikkeelle. nythän noilla on myös siviilasuisia tarkastajia.
Vierailija kirjoitti:
Lentoasema on Helsingissä, joten ei.
Oon joskus matkustanut Seutulasta Malmille lentokoneella. Helsinki on nykyisin peräreikä ilman lentoasemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kestää kauemmin. Lipuntarkastajia on töissä joka päivä.
Lipuntarkastaja nukkuu yöllä. Lippu kannattaa ostaa jos matkustaa klo 8 -klo 16 välillä arkena. Virkatyöaikaa noudattavat kun kunta-alan säästöjen vuoksi työtä ei tehdä muulloin.
Ei kannata ostaa. Riittää kun mukana on pippurispray jota voi suihkauttaa tarkastajan pärställe jos sellainen uskaltaa lähestyä. Sitten vain vielä nytkkiä päähän ja äkkiä karkuun.
Mulla on mies joka tykkää matkustella
Takas ulilaudalle jonne!