Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Maija ja Sanni harrastavat seksiä julkisilla paikoilla

Vierailija
09.07.2025 |

Katseilta piilossa

"Maija ja Sanni tykkäävät harrastaa seksiä julkisilla paikoilla. Tällaisiin paikkoihin he hakeutuvat. Mukaan tarvitsee vain kokeilunhalua ja liukuvoidetta.

Sade ropisee Maijan ja Sannin sateenvarjoja vasten. Pariskunta kävelee koivujen reunustamaa polkua pitkin, kun Sannin käsi eksyy vaivihkaa Maijan pakaralle.

Täällä he ovat käyneet monesti. Espoolaiselta uimarannalta aukeaa polku kohti metsää, jossa on kuulemma loistavia panopaikkoja. Mitä suojaisampi ympäristö, sen parempi"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/94a45f55-293c-4227-93f7-01dc41d67eda

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädätyksen tarjosi Iltasaacta.

Vierailija
2/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältähän tuo ajatuksena kuulostaa mutta todellisuudessa nuo lepakkoparit ei valitettavasti näytä yhtään samalta kuin elokuvissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ropisee.. Jorman käsi eksyy vaivihkaa Kallen pakaralle..

Vierailija
4/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksibitionisteille tiedoksi, että jos ja kun jäätte "kiinni", olette syyllistyneet vähintään moraalisesti seksuaaliseen häirintään tai jopa - pahoinpitelyyn. Muut ihmiset, erityisesti esimerkiksi lapset, eivät voi antaa suostumustaan seksuaaliseen toimintaanne osallistumiseen. Tämä ei ole mikään monimutkainen asia.

Ulkomailla saisitte siitä myös pysyvän merkinnän seksirikollislistaan kuten itsensäpaljastelijat ynnä muut. Pitäisi ottaa ehkä täälläkin käyttöön.

Vierailija
5/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne jää kiinni niin ne uhriutuu.

Vierailija
6/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ovat. Seksiä pitää harrastaa vaikka julkisilla paikoilla, jos sattuu panettamaan.

Vierailija
7/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Seksiä pitää harrastaa vaikka julkisilla paikoilla, jos sattuu panettamaan.

Oletko sattunut elämään joskus naisena? Näkisit nimittäin, ketkä niitä sukuelimiään ottaa julkisilla paikoilla esiin.

Vinkki; ei ole naiset.

Vierailija
8/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen katselemaan ja runkkaan samalla

Vierailija
9/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaari, anyone?

Vierailija
10/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sattunut elämään joskus naisena? Näkisit nimittäin, ketkä niitä sukuelimiään ottaa julkisilla paikoilla esiin.

Vinkki; ei ole naiset.

Kumma kun mä olen enemmän nähnyt naisten sukuelimiä paljaana julkisilla paikoilla kuin miesten.

Vierailija
11/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki; ei ole naiset.

Kumma kun mä olen enemmän nähnyt naisten sukuelimiä paljaana julkisilla paikoilla kuin miesten.

Missä

Vierailija
12/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki; ei ole naiset.

Missä

Kusella yleensä.

Vierailija
13/13 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki; ei ole naiset.

Missä

Harvemmin miestä esim. baarissa näkee muna esillä, mutta aina silloin tällöin näkee naisia hameessa ilman pikkareita ja pillu näkyvissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi