Mies jaksaa puhua kanssani 15min päivässä
Ihmettelen uutta miestä, joka vakuuttaa mulle rakkauttaan. Emme asu yhdessä, ja minulla on lapsia jotka asuvat vain luonani. Siksi emme näe kovin usein, kuitenkin parin-muutaman päivän välein.
Kun emme näe, soittelemme päivittäin. Ihmetyttää kovasti että tuntuu ettei mies ikinä "jaksa" puhua kanssani. Haluaisin kertoa päivästäni ja kuulla myös häneltä. Hän on aina hirveän väsynyt ja yrittää lopettaa puhelun nopeasti, korkeintaan 15-30min.
Voiko tällainen mies olla oikeasti rakastunut jos ei halua mun kanssa jutella? Muuten kyllä panostaa minuun, auttaa aina ja haluaa tavata. Tarjoaa illallisia yms.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päivän kuulumisten kertomiseen ei riitä 15-30 min päivässä?!
Kertookin just ihan peruskuulumiset, mitä on tehnyt jne. Mutta ei siis mitään keskustelua tai huumoria tms. Oon tottunut että yhdessä keskustellaan ja sellaisia miehiä mulla on ennen ollut.
Hän yhdessä ollessakin saattaa vaikka katsoa puhelimesta jotain aivottomia videoita tms. Musta lapsellista ajanhukkaa, vaikka on älykäs muuten.
-ap
Paremmin sinulla menee kuin minulla, kun tapailen miestä, joka ei reissussa ollessaan paljoa puhelinta vilkaise. Haluaa olla omissa oloissaan, joten ei saa edes 10min puhelua onnistumaan. Viestiä jos tulee, niin se tulee kun olen jo nukkumassa ja kun aamulla vastaan, hän nukkuu ja päivällä ei ehdi/viitsi/jaksa. Kasvokkain puhelias ja sosiaalinen ja huomioi tarpeitani ja normiarjessa laittaa viestiäkin, mutta lomaillessa ei kuulu oikein mitään. Minustako se lomailee? Koska ei ainakaan kavereistaan, kun minunkin kanssa ollessaan puhelin pilpattaa koko ajan ja wa:sta näkee, että online on eli muiden kanssa keskustelee, mutta ei minun.
Ei minua haittaisi toisen menot, mutta silloin pitäisi kommunikoida myös toisen poissaollessa. Minullakin on kaksi lasta ja vapaata pari kertaa viikossa, mutta jos toisen menot osuu toistuvasti minun vapaille, niin kyllä sitä kommunikaatiota pitäisi olla jollain tavalla.Tuntuu siltä, ettei ole toiselle tärkeä kun ei edes kymmentä minuuttia päivässä löydä, että vaihtaisi kuulumiset; kertoisi vaikka mitä on reissussa puuhannut.
Kohta joku varmaan huutaa, että sillä on toinen. Niin varhainen vaihe vielä tapailussa, että vaikka tapailisikin muita, ei minulla olisi oikeutta valittaa siitä, kun ei ole vielä "oikea parisuhde". Suhteen kyllä päättäisin tämän asian ilmi tullessa samantien, että sellaista ei tästä silloin tulisikaan.
Ap, jaksatko sinä kuunnella jos mies alkaa selostaa vaikka jotain tekemäänsä autoremonttia, tai kerrata jännän jääkiekkomatsin tapahtumia?
Sullehan sopisi mun mies. On pari päivää viikossa työssä toisella paikkakunnalla, ja silloin laittaa aamulla ensin huomenet, aamupäivällä muutaman viestin, iltapäivällä viestitellään vähintään muutamaan otteeseen eli useita viestejä. Sitten kun mies pääsee töistä hän soittaa, jutellaan vähintään se puoli tuntia mutta joskus ylikin, sen jälkeen viestitellään muutamaan otteeseen (tai joskus mies myös soittaa tässä välissä), ja sitten illalla nukkumaan mennessä soitellaan hyvät yöt. Joskus tuntuu että vähempikin riittäisi 😄
Vierailija kirjoitti:
Väistämättä tulee mielee, että jutut ei taida olla kovin mielenkiintoisia.
Ihmettelen kun yleensä ihmiset viihtyvät seurassani tosi hyvin ja esim työkavereiden kanssa puhutaan huomattavasti enemmän kuin tämän miehen.
Ja aiempien miesten kanssa nimenomaan on ollut tosi hauskaa ja ollaan juteltu yökaudet. Nyt jos saankin miehen puhumaan, siis kyselen häneltä enkä vaan jauha omia juttujani, niin toistuu vain samat tarinat.
Ja usein aiheet liittyy joihinkin epäkohtiin. Onko syynä että hän on duunaritaustainen ja aiemmat on olleet korkeakoulutettuja?
-ap
Joillekin ihmisille on aivan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.
Pakko olla provo tai ap on ihan täysmuumi.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille on aivan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.
Ja tämä on täyttä totta!!
Ap vaikuttaa todella rasittavalta persoonalta eikä tarvitse yhtään ihmetellä miksi aiemmat äijät on häipyneet. Toivottavasti tämä nykyinen mies ymmärtää tehdä samoin, vaikka toki mielikuvitushenkilö varmaan onkin.
Juuri työpäivä takana ja aivot vaihdettu vapaa-ajalle niin pitäisi alkaa kerrata työpäivää uudelleen?
Ei saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun yleensä ihmiset viihtyvät seurassani tosi hyvin ja esim työkavereiden kanssa puhutaan huomattavasti enemmän kuin tämän miehen.
Ja aiempien miesten kanssa nimenomaan on ollut tosi hauskaa ja ollaan juteltu yökaudet. Nyt jos saankin miehen puhumaan, siis kyselen häneltä enkä vaan jauha omia juttujani, niin toistuu vain samat tarinat.
Ja usein aiheet liittyy joihinkin epäkohtiin. Onko syynä että hän on duunaritaustainen ja aiemmat on olleet korkeakoulutettuja?
-ap
No tietysti on se juuri syynä, kuinkas muutenkaan.
Miksi jaksoit väsätä tällaisen provon? En oikeasti ymmärrä sinua ja sinunkaltaisiasi vauvailjoita, mitä mielihyvää voit saada. Tai ehkä tämä on sitten se sun tapa nollata se pää. Mutta en mä sanoisi, että se on yhtään sen järkevämpää kuin aivottomien videoiden katselu;)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut että miehet ei osaa puhua?
Miehet osaavat puhua erittäin hyvin. Naisten muminasta ja mäkätyksestä vain ei saa koskaan mitään selvää joten ei teitä jaksa kuunnella.
En jaksa kuunnella, jos paras ystäväni alkaa avautumaan hyvin erikoisesta tutkijantyöstään, tapaamistaan ihmisistä tai työkavereistaan. Suu käy. Puheripuli.
Minä teen myös sähäkkää ja vaativaa työtä, mutta hanskat tippuu just, kun hommat hoidettu. Miehenikään ei halua kuulla niistä mitään!
Täytyy olla tulipalo, räjähdys tai tuoteskandaali, että kenellekään viitsisin avautua päivästäni.
Suhteen alussa kyllä yleensä lörpötellään, mutta jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Autisteilla tietääkseni on myös hankalaa käyttää puhelinta. Voisikohan miehellä olla niitä piirteitä?
Ja 15 minuuttia sinä voit olla syömättä. Jännä sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jutella päivästään?
Kaikkia normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päivän kuulumisten kertomiseen ei riitä 15-30 min päivässä?!
Kertookin just ihan peruskuulumiset, mitä on tehnyt jne. Mutta ei siis mitään keskustelua tai huumoria tms. Oon tottunut että yhdessä keskustellaan ja sellaisia miehiä mulla on ennen ollut.
Hän yhdessä ollessakin saattaa vaikka katsoa puhelimesta jotain aivottomia videoita tms. Musta lapsellista ajanhukkaa, vaikka on älykäs muuten.
-ap
Paremmin sinulla menee kuin minulla, kun tapailen miestä, joka ei reissussa ollessaan paljoa puhelinta vilkaise. Haluaa olla omissa oloissaan, joten ei saa edes 10min puhelua onnistumaan. Viestiä jos tulee, niin se tulee kun olen jo nukkumassa ja kun aamulla vastaan, hän nukkuu ja päivällä ei ehdi/viitsi/jaksa. Kasvokkain puhelias ja sosiaalinen ja huomioi tarpeitani ja normia
Tämä on sinun valintojasi, itse en tuhlaisi energiaani kuvailemaasi mieheen, parempiakin on mikäli ylipäänsä kokee tarvitsevansa miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut että miehet ei osaa puhua?
Osaahan ne puhua itsestään ja omista jutuistaan loputtomasti, mutta vaimon asiat eivät ole niin tärkeitä tai mielenkiintoisia; joojoojoooo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei. Minä olen korkeakoulutettu, eikä minua kiinnosta jauhaa työasioista tai päivän arkiasioista naisystäväni kanssa. Vartti päivässä olisi aivan liikaa. Joskus puhutaan, jos on tapahtunut jotain erityistä. Normaalisti minuutti on maksimi.
Akateeminen vai akallinen vartti?