Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voisi vähempää kiinnostaa mies joka on kalsea eläimiä/lapsia kohtaan tai aukoo päätä tarjoilijoille, kassoille jne.

Vierailija
01.07.2024 |

Minua ei ainakaan kiinnosta tipan vertaa miehen rahat tai tulotaso.

Olen itse huomattavasti omaisuutta perinyt ja ihan hyvännäköinen 25v. Minua kiinnostaa miehen arvot, käytös minua kohtaan, ulkonäkö, pituus, huumorintaju ja tiettyyn pisteeseen asti myös varustuksen koko (ei mikrokatkarapuja). Pitää myös olla hiukset päässä.

Jos ei ole eläinrakas tai kohtelee kalseasti lapsia/eläimiä seurassani niin se on myös välitön äkkilähtö sille tyypille. Samoin jos kohtelee huonosti tarjoilijoita, kuljettajia, kassoja ym. jotka vaan yrittävät selvitä työpäivästään.

Ihan hyvin olen tavannut kriteereihini sopivia miehiä. Joskin se on ollut kuin neulan etsimistä heinäsuovasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen naisvihaavan eläintenpotkijan mielestä heillä on jumalallinen oikeus 'saada nainen' kun heillä on RAHHOO.

🤢

Vierailija
2/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulle on myös ok että mies kieltäytyy sun seurasta jos on hänen mielestä vääränkokoiset tissit tai liian löysä värkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Etenkin lääkäreillä joita olen nähnyt ainoastaan treffimerkeissä, on osoittautunut empatiakyvyn olevan jossain koppakuoriaisen tasolla. Eipä ole tullut ulkokahvittelua enempää tutustuttua sen jälken. Toisaalta otanta on vuosien varrelta 3 niin en silti yleistä kaikkia.

Vierailija
4/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle on myös ok että mies kieltäytyy sun seurasta jos on hänen mielestä vääränkokoiset tissit tai liian löysä värkki?

Eiköhän jokainen saa valita ihan juuri niillä kriteereillä mitä itse haluaa. Harvempi nainen silti raivoaa netissä miten heillä pitäisi olla oikeus saada miestyyppiä X koska "syyt".

Vierailija
5/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femkkeli taidat olla, kun miehistä kiinnostuminen kiinnostaa? Eikö tindermies anna seksiä? Kuinka muutoin kanavoit miesvihaa elämässäsi, mitä miesvihajuttuja esim tänään olet tehnyt paitsi palstaillut täällä femcel yhteisön foorumilla?

Vierailija
6/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan nähnyt ketään joka puhui siivoojille, tarjoilijoille, kissanpennuille ja bussikuskeille niin kivasti kuin mieheni. Pian 9 vuotta yhdessä ja edelleen toinen on ystävällisin ihminen kenet tiedän. Ei huono kriteeri ollenkaan. Tapa kohdella "alempaansa" kielii kovasti kuinka sinua tullaan esim riitatilanteissa kohtelemaan. Ja tapa kohdella asiakaspalvelijaa kertoo ihan perus käytöstavoista paljon. Eläimiin huonosti suhtautuvaa ihmistä en suostuisi näkemään varmaan edes työkaverin roolissa toistamiseen.

Vierailija
7/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Femkkeli taidat olla, kun miehistä kiinnostuminen kiinnostaa? Eikö tindermies anna seksiä? Kuinka muutoin kanavoit miesvihaa elämässäsi, mitä miesvihajuttuja esim tänään olet tehnyt paitsi palstaillut täällä femcel yhteisön foorumilla?

Mitä vihaa se on että toivoo mieheltä normaalia empatiakykyä?

Vierailija
8/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut koskaan nähnyt ketään joka puhui siivoojille, tarjoilijoille, kissanpennuille ja bussikuskeille niin kivasti kuin mieheni. Pian 9 vuotta yhdessä ja edelleen toinen on ystävällisin ihminen kenet tiedän. Ei huono kriteeri ollenkaan. Tapa kohdella "alempaansa" kielii kovasti kuinka sinua tullaan esim riitatilanteissa kohtelemaan. Ja tapa kohdella asiakaspalvelijaa kertoo ihan perus käytöstavoista paljon. Eläimiin huonosti suhtautuvaa ihmistä en suostuisi näkemään varmaan edes työkaverin roolissa toistamiseen.

Narsistit ja sosiopaatit luulevat että muut ovat heidän "palvelijoitaan" joille saa puhua ihan miten vaan. Tällainen mies paljastaa todelliset karvansa nopeasti. Ovat naisvihaajia.

Vierailija
9/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä Ap vaatimaton siinä mitä odotat vai pitäsikö sanoa, että vaadit amahd kumppaniltasi!

Sinkkumies

Vierailija
10/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei uhittele tai itkupotkuraivaroi jos eivät saa seksiseuraa 190-senttisestä nuoren Brad Pittin tai Henry Cavillin kasvoilla varustetusta atleettisesta miehestä.

Rumat miehet uhittelevat väkivallalla, ampumisilla, vallankumouksella, terrorismilla jne. jos eivät saa seksiseuraa kauniista naisista.

Ja pahinta tässä on se että osa rumista miehistä toteuttaa niitä uhkauksiaan.

Vierailija
11/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mikään maailman raha ei kiinnosta, jos miehellä on hirveät käytöstavat ja kylmyys eläimiä kohtaan. Pärjään ilman.

Vierailija
12/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prioritettinsa kullakin. Toiset arvottaa sydämen sivistystä, toiset värkkien kokoa. Vakka kantensa valitsee. 🙂

Vierailija
13/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vihaa se on että toivoo mieheltä normaalia empatiakykyä?

On se persumiehille joiden mielestä empatia ei kuulu ihmiselämään. Purra on lievenpi ja tämän mielestä politiikkaan.

Vierailija
14/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinä Ap vaatimaton siinä mitä odotat vai pitäsikö sanoa, että vaadit amahd kumppaniltasi!

Sinkkumies

Sullako ei ole mitään vaatimuksia. Kelpuutat 200kg kaljun naisen?

Vierailija
15/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sullako ei ole mitään vaatimuksia. Kelpuutat 200kg kaljun naisen?

Tietysti on. En ymmärrä heitä, jotka ovat valmiita parisuhteeseen, joka ei tuo "riittävän paljon" lisäarvoa mukanaan. Tai ainakin itse olen ja elämn mieluummin silloin sinkkuna. . Minusta tuo Ap:n lkertomat odotukset mahd. kumppaniltaan olivat hyvin tolkulliset ja ymmärrettävät. Jos nyt oikein yritän jotain kritiikkiä voin niiden osalta esittää, niin minusta on vähän, ehkä pöhköä, että odottaa tai vaatii mieheltä, jotain että miehellä tulisi olla hiuksetpäässä, kun kaljuuntuminen kun tiettävästi on asia, joka nyt vain on san miehistä kohtalo halusivat he sitä tai eivät. - Naisten kaljuutuminenhan on taas lähes tabu. Mutta tämänkin vaatimuksen tai odotuksen voin katsoa läpisormien. - Ihan yhtälailla kun on varmasti miehiä, jotka ovat sitä mieltä, ettei nainen saisi olla kalju ja joiillekin vaikuttaa olevan odotuksena/ vaatimuksena, että kumppanillaan (naisella) tulisi olla pitkät hiukset, jolloin torjumiseen riitttäsi jo se, että naisella olsi lyhyet hiukset tai vaikka ns, kouvolatukka.

Mutta se mikä eniten hämmästytti hänen avauksessa oi, kun Ap kertoi, että [suoralainaus]: hyvin olen tavannut kriteereihini sopivia miehiä. Joskin se on ollut kuin neulan etsimistä heinäsuovasta.- Siis ihan oikeastiko tällaistet odotukset ja vaatimukset täyttäväämiestä on ollut hankala ja vaikea löytää, jos on siis oikeasti yrittänyt löytää ja kohdata, - Va elämmekö minä ja Ap sitten vain ihan eri paikoilla ja alueilla ja siten minäkin elän vain omassa kuplassani kun itse luulin, että Ap:n kertoman odotukset/ vaatimukset täyttää valtaosa miehistä. (Onneksi en ole etsimässä itselleni meiskumppania mutta miellyttävän naisen kyllä kohtaisin ja löytäisin kumppanikseni oikein mielelläni)

Sinkkumies

Vierailija
16/16 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sellaista miestä kaipaa. Ei todellakaan kukaan.