Mies jaksaa puhua kanssani 15min päivässä
Ihmettelen uutta miestä, joka vakuuttaa mulle rakkauttaan. Emme asu yhdessä, ja minulla on lapsia jotka asuvat vain luonani. Siksi emme näe kovin usein, kuitenkin parin-muutaman päivän välein.
Kun emme näe, soittelemme päivittäin. Ihmetyttää kovasti että tuntuu ettei mies ikinä "jaksa" puhua kanssani. Haluaisin kertoa päivästäni ja kuulla myös häneltä. Hän on aina hirveän väsynyt ja yrittää lopettaa puhelun nopeasti, korkeintaan 15-30min.
Voiko tällainen mies olla oikeasti rakastunut jos ei halua mun kanssa jutella? Muuten kyllä panostaa minuun, auttaa aina ja haluaa tavata. Tarjoaa illallisia yms.
Kommentit (46)
Pääasia että mies jaksaa "puhkua" yli 15 minuuttia. Jos siis ymmärrätte mitä tarkoitan.
Onko se sitten 23 tuntia ja 45 minuuttia hiljaa. Se olisi piinaavaa kun toinen ei puhu. Mieheni kyllä puhuu, kyllä minun on tiedettävä mitä mieheni ajattelee ja millä mielellä on. Ei meillä olle riitaa ollut koskaan.
Kun asuttiin miehen kanssa eri kaupungeissa, ei puhuttu puhelimessa vaan viestiteltiin lyhyillä viesteillä. Viikonloppuisin tavattiin.
Minä en jaksaisi puhua kenenkään kanssa puhelimessa 15 min joka päivä! Kuulostaa ihan ranteet auki-tilanteelta. Ap sun täytyy opetella tiivistämään, päivän tapahtumat kertoo normaalisti minuutissa, eikä sitä tarvitse joka päivä tehdä. Jaarittelijoita ei kestä kukaan, ovat kuin dementikkovanhuksia, jotka puhuvat, puhuvat, puhuvat, puhuvat.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistämättä tulee mielee, että jutut ei taida olla kovin mielenkiintoisia.
Ihmettelen kun yleensä ihmiset viihtyvät seurassani tosi hyvin ja esim työkavereiden kanssa puhutaan huomattavasti enemmän kuin tämän miehen.
Ja aiempien miesten kanssa nimenomaan on ollut tosi hauskaa ja ollaan juteltu yökaudet. Nyt jos saankin miehen puhumaan, siis kyselen häneltä enkä vaan jauha omia juttujani, niin toistuu vain samat tarinat.
Ja usein aiheet liittyy joihinkin epäkohtiin. Onko syynä että hän on duunaritaustainen ja aiemmat on olleet korkeakoulutettuja?
-ap
Minä olen akateeminen nainen ja kierrän kaukaa kaltaisesti lörpöttelijät. En jaksaisi edes viikkoa ohmisen kanssa, joka haluaa kertoa päivästään 15 minuuttia joka ikinen päivä. Eiköhän se mieskin kohta totea, että parempi lopettaa tapailu ja etsiä täysjärkinen nainen.
Huh, en itsekään jaksais puhua noin paljon puhelimessa, joka päivä. Soitteletteko myöhään? Sekin voi vaikuttaa kun ei vaan jaksa kerrata päivän tapahtumia iltamyöhään. Ei mielestäni kerro kiinnostuksenpuutteesta vaan erilaisista tarpeista, jotka ei kohtaa.