Tyylittömiä vaatteita/asusteita/muuta ulkonäössä
Kertokaa millaiset asiat tekevät ihmisestä tyylittömän/epäsiistin näköisen?
esim. mielestäni lippalakki menee ehkä golfkentällä, mutta muuten ei. Tekee ihmisestä vähän juntin oloisen.
Toinen esimerkki on (urheilu)leggingsien käyttö muuten kuin treenatessa
Kommentit (105)
Tekoripset
Hiuslisäkkeet
Legginssit muualla kuin urheillessa
Paljastelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rintaliivejä näyttäytyminen julkisella paikalla. Kesä taas täällä ja liikaa riippareita ohuissa pellavamekoissa...
Kuule ne "riipparit" voivat olla ihan rintaliiveissä. Kun on tarpeeksi isot rinnat ja kudos niissä löystynyt niin kyllä ne jonkun verran roikkuvat myös liiveissä. Ei niitä irrottaakaan voi.
En koskaan käytä mitään paljastavia tai tiukkoja vaatteita, mutta minua kommentoivat (minulla oli päälläni ihan neutraali paitapusero) viime kesänä ukot kadulla, että "naiset ei käytä nykyään rintaliivejä". Kyllä helvetissä käytän mutta en voi sille mitään, että minulla on isot ja roikkuvat rinnat! Burkhaanko tässä pitäisi pukeutua ettei loukkaisi jonkun äijänräähkän esteettistä silmää?
Sori nyt mutta ei mene läpi. Jos on rintaliivit päällä (ja nyt en tarkoita sinua), niin nännit eivät näy selvästi paidan tai yläosan vaatteen kudoksen läpi. Tosi irvokasta etenkin vanhemmilla rouvashenkilöillä, kun päällä on joku ohueksi hiutunut "niin mukava" kauhtana ja sieltä kuultavat alaspäin sojottavat nännit läpi. Tosi kiusallista asioida myyjänä tälläisen kanssa. Pukeutumalla kunnioitamme myös kanssaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kudotut tai virkatut pipot ja muut päähineet ja räysät. Näitä näkee rouvilla ja ovat karmean näköisiä.
Ja tilalle mitä? Talvipakkasella näyttää liian monella, iästä ja siviilitittelistä huolimatta, olevan neulotut tai virkatut pipot tai mitkä lie räyskät päässään.
Marimekon pienet olkalaukut, joissa roikkuu valtavan pitkä marimekko-lätkä. Miksei sitä lätkää voi ottaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Marimekon pienet olkalaukut, joissa roikkuu valtavan pitkä marimekko-lätkä. Miksei sitä lätkää voi ottaa pois?
Samoin ne Marimekon laukut jonka olkahihnassa lukee isolla MARIMEKKO MARIMEKKO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kudotut tai virkatut pipot ja muut päähineet ja räysät. Näitä näkee rouvilla ja ovat karmean näköisiä.
Ja tilalle mitä? Talvipakkasella näyttää liian monella, iästä ja siviilitittelistä huolimatta, olevan neulotut tai virkatut pipot tai mitkä lie räyskät päässään.
On pipoja ja pipoja. Eli ostaa jonkun tyylikkään ja siistin näköisen päähineen tai villamyssyn tai baskerin eikä venytä päähänsä mitään 2 numeroa liian pientä virttynyttä homeista helmineuleritsaa vuodelta 1968.
Vierailija kirjoitti:
Ilman rintaliivejä näyttäytyminen julkisella paikalla. Kesä taas täällä ja liikaa riippareita ohuissa pellavamekoissa...
Kun on tottunut olemaan ilman ja laittaa rintaliivit päälle, niin näyttää lähinnä koomiselta, kun tissit nostettu epäluonnollisen ylös :D en ala niitä muita varten nosteleen
Kaikki Marimekon vaatteet. ETENKIN logolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tottunut olemaan ilman ja laittaa rintaliivit päälle, niin näyttää lähinnä koomiselta, kun tissit nostettu epäluonnollisen ylös :D en ala niitä muita varten nosteleen
Teippaa sitten edes nännisi piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko niitä katsella?
no kyllä ne nyt näkyy. ei ole asiallista.
t. imettänyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Tekoripset tai kestoripset
Kestoripset voi olla tyylikkäätkin. Ei liian erottuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ne "riipparit" voivat olla ihan rintaliiveissä. Kun on tarpeeksi isot rinnat ja kudos niissä löystynyt niin kyllä ne jonkun verran roikkuvat myös liiveissä. Ei niitä irrottaakaan voi.
En koskaan käytä mitään paljastavia tai tiukkoja vaatteita, mutta minua kommentoivat (minulla oli päälläni ihan neutraali paitapusero) viime kesänä ukot kadulla, että "naiset ei käytä nykyään rintaliivejä". Kyllä helvetissä käytän mutta en voi sille mitään, että minulla on isot ja roikkuvat rinnat! Burkhaanko tässä pitäisi pukeutua ettei loukkaisi jonkun äijänräähkän esteettistä silmää?
Sori nyt mutta ei mene läpi. Jos on rintaliivit päällä (ja nyt
En puhunut nännien näkymisestä vaan rintojen roikkumisesta, siitähän sinäkin aluksi puhuit. Mutta anteeksi kauheasti, että olen ikääntynyt ja rintani myös eikä minulla ole varaa mennä rintojen pienennykseen. Valitettavasti en voi olla koko kesää neljän seinän sisällä kotonani vaan minun on käytävä töissä. Tuon viimekesäisen kommentin jälkeen hikoilin koko loppukesän paksussa jakussa, nyt olen uskaltanut taas käyttää kesäpaitoja mutta pitänee varmaan taas siirtyä siihen paksuun jakkuun.
Lihavuus ja tunikat, Marimekon ja Nanson vaatteet. Croksit. Paksut reidet, selluliitti ja lyhyet shortsit (tulee oksu suuhun). Kalpea kalkkilaivan kapteeni iho. Ankkahuulet ja kotkan kynnet. Lävistykset ja tatuoinnit. Luonnottoman värinen tukka (neonväriset, pinkki, sininen yms), naisella siilitukka ja ns rekkalesbo habitus. Sämpyläkengät. Kouvolatukka. Tupakka huulessa ja kalja kädessä. Viskibasso ääni naisella. Likainen tukka. Hienhaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippaa sitten edes nännisi piiloon.
En pidä kuluneita ja läpikuultavia vaatteita. Saman verran nänni saattaa näkyä mitä joillain miehilläkin t-paidan kanssa.
Lehmäkuvio housut, sekaväri tukka ja sen kanssa tyyliin harmaat vaatteet, pultsari muoti eli pipo kesällä ja epäsiisti, sukkahousut housuina topin kanssa, toppatakki jonka kanssa rantasandaalit. Nämä asut nähty Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt mutta
Älä uhriudu. Isoillekin rinnoille löytyy nykyään hyviä rintaliivejä. Niitä ei saa vitosella eikä kympillä, mutta löytyy. Osta semmoiset. Osta kahdet niin voit pestä ja vaihtaa välillä. Elämä on paljon mukavampaa ja huolettomampaa. Sijoita hyvinvointiisi!