Mikä on kohtuullinen aika, että kiinteistöhuollon pitäisi tulla avaamaan ovi?
Niin siis 40 minsaa olen täällä ollut kotonani jumissa. Ois vähän pakko päästä sinne luennolle kohta, joka on alkanut 6 minuuttia sitten.
Kommentit (7)
Vierailija:
Niin siis 40 minsaa olen täällä ollut kotonani jumissa. Ois vähän pakko päästä sinne luennolle kohta, joka on alkanut 6 minuuttia sitten.
Minä olen kyllä tarvinut huoltomiestä vain asuntoon SISÄLLE pääsyyn en ulos pääsyyn...
Meillä oli viimeksi kerrostalossa 30 minuuttia. Ooton yöllä pihalla kellon kans. Huoltomies oli tietoinen tästä ajasta. Olisi saanut sanktion jos myöhässä. Siitä voi tehdä valituksen.
Kyseessä on kuiten pieni kaupunki, en tiedä missä sinä asut. Jossain Helsingissä tietysti aikaa menee matkaan paljon enemmän.
Mutta luulis että 40 min. on liikaa..
Siitä jo vitutuksiani äsken purinkin. Mutta siis ihna just on tunti kulunut soitosta. Soitin isännöitsijälle, kun mulla ei oo sen kiinteistöhuollon numeroa tässä, kun en tosiaan joo ollut tullu ajatelleeks tätä tilannetta. Joo. Mutta tosiaan, meillä oli kerran myös toi alaovi samalla tavalla rikki ja yhellä naapurilla meni kans näin. Eli paskat lukot. Mutta alkaa täs vähä jo ottaa päähän. Ois ihan kiva päästä sinnen enkun tunnille.
Ja tää meidän vitun kiinteistöfirma on jostain lähikunnasta, en ees muista mistä. Mutta kuulemma oli halvin tarjous ja laatukin sen mukaista. Mutta helvetti sentään, viiden minsan päästä tulee tunti kuluneeksi. Kohta mun ei kannata sinne yliopistolle lähteekään.
ap
Jos taas ihan lähistöllä, pitäisi olla jo. Soita uudestaan ja kysy missä viipyy.