Oletko päätynyt yhteen puolison kanssa josta vasta aikaa myöten alat tajuta, ettei se ole kovinkaan älykäs?
Se, mitä alussa piti esimerkiksi eksentrisenä huumorina, onkin vaan sitä että tyypillä ei kauheasti raksuta.
Kommentit (37)
Päinvastoin, yhä hämmästyn, miten paljon hän tietää monista asioista, vaikkei kovin koulutettu olekaan. Lukee paljon ja seuraa maailman tapahtumia aktiivisesti.
joo.
Mutta vielä pahempaa on se, että säännöllisin väliajoin epäilen, etten itsekään ole ihan tarpeeksi välkky.
En. Yleensä tajusin jo ekoilla treffeillä jos toinen ei ollut kovin älykäs ja toisia treffejä ei tullut. Vaikuttaa siltä että nyt on vakka kantensa valinnut, jos näin pitkään on kestänyt tajuaminen.
Vierailija kirjoitti:
joo.
Mutta vielä pahempaa on se, että säännöllisin väliajoin epäilen, etten itsekään ole ihan tarpeeksi välkky.
No tämä kyllä, olen miettinyt, että olen vissiin itsekin sitten vähän vajaa kun kerran menin tähän vipuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
En. Yleensä tajusin jo ekoilla treffeillä jos toinen ei ollut kovin älykäs ja toisia treffejä ei tullut. Vaikuttaa siltä että nyt on vakka kantensa valinnut, jos näin pitkään on kestänyt tajuaminen.
Tai ehkä sä olet niin yksinkertainen että erehdyit pitämään eksentristä huumoria tyhmyytenä.
Tuntuu karulta edes tunnustaa tällaista, mutta olen peräti naimisissa tällaisen miehen kanssa. Mies on selvästi vähän kirjolla eikä kovin keskustelevainen. Alussa ajattelin, että se nyt on tällaista hiljaisempaa, pohdiskelevaa tyyppiä. No ei ole. Virhearvioon varmaan vaikutti jonkin verran nykykulttuurissa vahvana elävä myytti, että autisti on automaattiesti älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä sä olet niin yksinkertainen että erehdyit pitämään eksentristä huumoria tyhmyytenä.
Eikös se sitten sitä ole. Ainakin aloittajan mielestä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu karulta edes tunnustaa tällaista, mutta olen peräti naimisissa tällaisen miehen kanssa. Mies on selvästi vähän kirjolla eikä kovin keskustelevainen. Alussa ajattelin, että se nyt on tällaista hiljaisempaa, pohdiskelevaa tyyppiä. No ei ole. Virhearvioon varmaan vaikutti jonkin verran nykykulttuurissa vahvana elävä myytti, että autisti on automaattiesti älykäs.
Miksi olet yhdessä jos pidät häntä virhearviona? Päästä hänet vapaaksi ja anna hänen etsiä kumppani joka ei pidä toista "virhearviona".
Sanotaanko että hämmentynyt olen ollut, exä ei osannut keskustella juuri mistään "älykkäästi", mutta hyvin vaikea älypeli sujui muitta mutkitta. Että älkööt tuomitko ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että hämmentynyt olen ollut, exä ei osannut keskustella juuri mistään "älykkäästi", mutta hyvin vaikea älypeli sujui muitta mutkitta. Että älkööt tuomitko ennen aikojaan.
Niin, on tutkittu että myös oranki pystyy päihittämään ihmisen vaivattomasti muistipelissä, joten miten sen nyt ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on tutkittu että myös oranki pystyy päihittämään ihmisen vaivattomasti muistipelissä, joten miten sen nyt ottaa...
Muistipeli on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ja mie kun viljelen juuri tällasta huumoria, että esitän tythmempää kuin olenkaan :D
Eikös se ole aika tyhmää?
Kertoo paljon arvostuksesta, kun käyttää puolisosta sanaa se, kuin jostain lemmikkikoirasta.
Eikös se ole helpompi käsitellä semmoista vähemmän älykästä miestä. Hänet on helpompi puhua ympäri ja saada tekemään asioita sinun mielesi mukaan niin ettei hän huomaa sitä.
Tunnen yhden avioparin, jossa vaimo toimii näin. Mies ei huomaa olevansa vaimon talutusnuorassa ja puhuu ihastuneena "kaikkeen sopeutuvaisesta" vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole helpompi käsitellä semmoista vähemmän älykästä miestä. Hänet on helpompi puhua ympäri ja saada tekemään asioita sinun mielesi mukaan niin ettei hän huomaa sitä.
Tunnen yhden avioparin, jossa vaimo toimii näin. Mies ei huomaa olevansa vaimon talutusnuorassa ja puhuu ihastuneena "kaikkeen sopeutuvaisesta" vaimostaan.
Sivusta: Ei ole välttämättä yhtään helpompaa, jos mies on kaiken lisäksi tottumuksissaan joustamaton ja itsepäinen kuin muuli. Välillä touhu on kuin pikkulapsen kanssa eläisi.
Miehen lompakko pitää yhdessä itsenäisen ja rohkean vaimon.
Exä oli maisteri. Aivot raksutti vain sillä alalla, kaikessa muussa tiedot oli peruskoulutasoa. Yritäppä puhua vaikka päivän tärkeistä uutisista kun toinen ei tiedä ja ymmärrä mistään mitään.
Ja mie kun viljelen juuri tällasta huumoria, että esitän tythmempää kuin olenkaan :D