Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää uskaltaa työskennellä lasten ja nuorten parissa

Vierailija
08.07.2025 |

Mikkelin henkirikoksen uhri on HS:n tietojen mukaan noin 60-vuotias nainen, jonka koti Mikkelin Tattalantiellä paloi sunnuntaiaamuna asuinkelvottomaksi. Uhri löytyi kuolleena palaneesta omakotitalosta. Nainen on HS:n tietojen mukaan työskennellyt lasten ja nuorten parissa.

Mikkelin henkirikos | Mikkelin murhaepäillyn epäillään myös yrittäneen tappaa taksikuskin

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011352536.html

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin jantteri pääsee parin vuoden päästä vapaalle ja välissä lomille. Pitäisikö Suomen vähän ryhdistäytyä???

Vierailija
2/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voisi auttaa, että kohtelee nuoria inhimillisesti eikä vain hyväksikäytä lastensuojelubisneksen pelinappuloina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voisi auttaa, että kohtelee nuoria inhimillisesti eikä vain hyväksikäytä lastensuojelubisneksen pelinappuloina.

Onko sulla sisäpiiritietoa vai miksi heittelet tälläisiä "faktoja"? Mistä voit tietää miten uhri on tätä tekijää kohdellut lapsena? Miksi just nyt piti mennä toteuttamaan tämä surma, vuosia myöhemmin? Luulen itse että tekijällä flipannut intissä. Rauha uhrin sielulle.

Vierailija
4/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sisäpiiritietoa vai miksi heittelet tälläisiä "faktoja"? Mistä voit tietää miten uhri on tätä tekijää kohdellut lapsena? Miksi just nyt piti mennä toteuttamaan tämä surma, vuosia myöhemmin? Luulen itse että tekijällä flipannut intissä. Rauha uhrin sielulle.

Ollut lastensuojelussa töissä ja ollut syytettynä kaltoinkohtelusta. Ei tuo nyt hirveästi jätä tulkinnanvaraa. Eikä kyse ole poikkeuksesta, vaan tuo on ihan normimenoa "lastensuojelussa."

Vierailija
5/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset ja nuoret liittyvät tähän? Tekijä on mies, 20-vuotias.

Vierailija
6/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua kun lapset kiusaa

Vierailija
7/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku tukihenkilö. Eli ilmaisesti kovan luokan jännämies rikollinen jota nainen tuki

Vierailija
8/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täti kohteli kaltoin?

Vierailija
9/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että aika harvinaista olisi flipatessa mennä tappamaan joku, joka on ollut sulle elämässä tärkeä ihminen.

Yleensä kun flipataan, listitään ne ketkä on kohdelleet kaltoin.

Vierailija
10/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä APN kanssa.

Minä en uskalla työskennellä kuin aikuisten miesten kanssa. Heistä kukaan ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.

Vierailija
11/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotit hoitaa tulevaisuudessa ongelmanuoret. 

Vierailija
12/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pikkusisarukset vielä tätin siipien suojassa? 

Normaali ihminen puolustaa läheisiään.

Tätien päätä aina silitellään.

Kiinnostaa millaisista oloista auttajat tulee tai miksi yleensä auttaa.

Velkasaldoon on varmaan jokin syy. Ahdistus. Huoli. Miettinyt tilannetta. Päättänyt hakea oikeutta.

Ehkä.

Vierailija
13/16 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan puhuttiin, että rankaisevat niitä nuoria sulkemalla lukkojen taakse huoneeseen. Mellakkahuoneeseen.

Vierailija
14/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä sanottiin että tekijällä olisi armeija kesken ja olisi jättänyt menemättä viikonloppuvapaiden jälkeen. On siis aloittanut varusmiespalveluksen vuoden alukssa. Lehdessä myös kerrottiin, että oli tämän vuoden vuokrat maksamatta. Olen ymmärtänyt, että armeijan aikana kela maksaa asumismenot. Eikö ole hakenut sotilasavustusta vai miten on mahdollista.

Vierailija
15/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras duuni ollut jo 28 vuoden ajan. Lasten, nuoriso ja koulukodeissa ohjaajana.

M54

Vierailija
16/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras duuni ollut jo 28 vuoden ajan. Lasten, nuoriso ja koulukodeissa ohjaajana.

M54

Yleensä nuorten parissa työskentelevien lempisana on nice. Niissä hommissa ei kannata olla liian Watson. Niin pärjää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä