Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (137)
Palstahullut on siirretty muihin tehtäviin.
Rupsahda vaan rauhassa, mutta älä ala määräilemään muiden tekemisistä. Mitä se sulle edes kuuluu mitä muut ihmiset kasvoilleen tekevät?
Ei tuollaisia kannata huomioida.
En tiedä, auttavatko ne ryppyihin tai kannattaako sitä edes yrittää, mitta ei ne venytykset ainakaan kaikki ihan huuhaata ole.
Minä olen tehnyt tiettyjä venytyksiä jo viitisentoista vuotta hammaslääkörin käskystä, kun piti saada yöllinen hampaidenkirskutus loppumaan ennen kuin hampaat loppuvat. Se pelasti minut purentakiskolta.
Teen myös toista leukajoogaa venyttääkseni kirjoituspöytätyössä kärsivää niskaani.
kukaan ei pidä vanhenemisesta, kun kasvoihin ja vartaloon tulee kaikkea kremppaa.
luonnonlaki.
Tajusin, että naamastaan saa siloisemman selfien, kun katsoo kattoon ja ottaa kuvan siitä suunnasta.
Hei, hyvä slogani ihan kaikkien julkisten tilojen seinälle! Rupsahdetaan rauhassa!
En ymmärrä tätä asennetta, että pitäisi heittää hanskat vaan kokonaan tiskiin ja näyttää ihan kulahtaneelta vaikka pienellä vaivalla voi näyttää paljon paremmalta. Millä tavalla se on "parempaa ikääntymistä", jos alkaa laiminlyödä vaikka ihonhoitoa?
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Olen 56 vuotias. En välitä ihon hoidosta, muttei ole ryppyjä. Toki olen lihonnut vuosien aikana. Apteekin perusvoidetta käytän vartalo ja naamarasvana. Ryppyjä en pelkää, mutta toivon että yleiskunto pysyy hyvänä.
Eihän se pakollista ole, mutta oikealla tavalla tehty kasvojumppa kyllä auttaa. Muuten sitä ei käytettäisi kasvohermohalvauksen hoidossa. Tiedoksi, että myös kasvoissa on paljon lihaksia.
Jokainen joka haluaa voi omalla tavallaan taistella vielä kauan eläneenäkin rupsahtamistaan vastaan. Kauan eläneelläkin on oikeus hankkia itselleen vielä vaikka kostokroppa ja rypyistä sileä iho jos pystyy sen jollakin keinolla tekemään. Tietyn iän saavuttaneiden kutsumisen senioriksi vielä jotenkin sulatan, mutta minun mielestäni voitaisiin myös jo lakkauttaa sellaiset ikään viittaavat mielestäni ikävähköt yleisnimitykset kuin vanhus ja ikäihminen.
Vierailija kirjoitti: Miksi loukkaannut totuudesta?
En loukkaannu. En vain näe tarpeelliseksi näitä monia senioreihin viittaavia nimityksiä ja meitä senioreitakin on niin monen ikäisiä alkaen 55 vuodesta ylöspäin.
Mitä? :D