Mulla on vanha läppäri miten sais freesattua
Kommentit (145)
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Mikä meitä naurattaa, jos ei palsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenna Linux
20+ vuotta IT-alalla ja Linuxia paljon työn pakottamana käyttäneenä voin sanoa että ei kannata, ellet ole hikinen ja finninen nörtti joka tykkää vianselvityksestä, loputtomasta googlettamisesta ja tekstitiedostojen puukottamisesta.
Linux ei ollut valmis työpöydälle 2000-luvun alussa eikä se ole sitä vieläkään. Asenna toki, jos olet masokisti.
Oot varmaan ollut sen 20 vuotta Microsoftilla tai Applella töissä? Minä en ymmärrä it-asioista mitään mutta sain kun sainkin vanhan koneen elvytettyä kirjastosta löytyneellä Ubuntu-asennuslevyllä. Siitä asti koneet on vaihtuneet moneen kertaan mutta aina sille pahnan pohjimmaiselle tulee linux, ja toki SSD-levy. Tällä hetkellä olen siirtynyt Linux Mintiin ja sillä pystyy tekemään kaiken mitä nyt koneella teen. Osa peleistä saattaa vaatia Windowsin mutta näyttää Linuxillekin olevan...en ole itse käyttänyt niin ihan sama.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Yksi syy lisää asua omakotitalossa.
Aluksi hankit lisäksi ulkoisen kovalevyn johin voit siirtää tiedostoja mitä et välttämättä tarvi. Siellä ulkoisella kuvat ja videot ja myyt on turvassa häviämiseltä. Saat tilaa koneeseen samalla. Mikä Käyttis on koneessa? Saat ilmaseksi Windows 11 jos on 10 koneella ja sul on virallinen tili ja tunnukset Microsoftin sivulle. Olikaan 14.10.25. Mennessä saa ilmaseksi Käyttis päivityksen. Parempi olla 11 versio koska tuki loppuu piam.
Niitä mitään freesata tartte. Itse ostin juuri MacBook pron uutena. On muuten hyvä läppäri.
Minusta on haitallista kehoittaa asentamaan Linux koska jos se yleistyy alkaa haittaohjelmien tekijät kiinnostua siitä. Nyt kun siihen ei tehdä mitään kiusaa olemme me käyttäjät turvassa.
Älkää kehuko Linuxia, jotta meillä käyttäjillä säilyy hyvä, turvallinen käyttöjärjestelmä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenna Linux
20+ vuotta IT-alalla ja Linuxia paljon työn pakottamana käyttäneenä voin sanoa että ei kannata, ellet ole hikinen ja finninen nörtti joka tykkää vianselvityksestä, loputtomasta googlettamisesta ja tekstitiedostojen puukottamisesta.
Linux ei ollut valmis työpöydälle 2000-luvun alussa eikä se ole sitä vieläkään. Asenna toki, jos olet masokisti.
Itsellä kakkoskoneena läppäri, jossa Windows ei kerta kaikkiaan jaksanut pyöriä kun oli tarpeeksi tullut päivityksiä siihen. Linux tilalle ja muuttui käyttökelpoiseksi. Paremmassa koneessani windows/linux tuplabuutti mutta ei sitä windowsia tule enää käytetyksi oikein mihinkään. Olen tuumaillut että kun winkkariin seuraavan kerran tulee joku vähänkin isompi häikkä niin saa mennä sen tien.
Kaikki ap:n mainitsemat jutut ovat huuhaata
Onko Compaq? 👴🏻