Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAKSANKO LIIKAA kylpyhuoneremontista?

Vierailija
29.03.2007 |

Tänään pitäisi tehdä päätös, että otetaanko tietyt remonttimiehet tekemään remontti. Hommana on n. 5 neliön kylpyhuoneen (ei pönttöä) laitto ihan vesieristeistä alkaen ja sitten alle 2 neliön vessa (laatoitus, uudet vessakalusteet). Mikähän tästä työstä on normaalihinta? Miehet pyytävät TYÖSTÄ 9000 euroa, eli tuo hinta sisältää siis vain työn, ei mitään laattoja tai muuta. Onko ok?

Auttakaa fiksummat!!

T: ekaa kertaa kylppäriremonttia teetättämäsä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ei ole mahdollisuutta viedä remonttimiehiä tähän asuntoon katsomaan tiloja, joten tarjouksen tekeminen on hankalaa. Nämä yhdet miehet (joilla kyllä hyvät suositukset) saatiin paikalle, kun käytiin tulevaa kämppää katsomassa.

Osaavatko remonttimiehet tehdä tarjouksia näkemättä paikkaa?

Vierailija
2/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai remonttimies osaa tehdä tarjouksen näkemättä paikkaa. Hän tekee silloin sellaisen tarjouksen, josta varmasti ei jää tappiolle. Pelkästä laatoituksesta tuo on aika paljon. Pöntön asentaminen nostaa kyllä hintaa, mutta toisaalta minä en tunne yhtään laattamiestä, joka suostuisi itse ilman oikeaa putkimiestä asentemaan pöntön. Ja minä tunnen muutaman tosi hyvän.

Pitkän päälle laattamiehiä ei kuitenkaan pidä kilpailuttaa hinnan vaan laadun perusteella. Kallis palkka kirpaisee vain kerran, mutta kiemurtelevat laatansaumat ja kohollaan olevat kulmat harmittavat joka kerran kun siellä kylppärissä käyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko hintaan vanhan kylpyhuoneen purku? Sen voi tehdä itsekin, se on aikaavievää hommaa, joten kallista jos käytätte ammattimiehiä siihen.

Me purimme kaiken itse ja laatoitimme ja saumasimme itse, opettamasa meillä oli sukulaismies joka tekee kylppäriremppoja työkseen. Hänelle maksoimme käteen vedeneristysten laittamisesta, ja silti se maksoi muistaakseni 350¿, että kyllä se maksaa kun kunnolla tehdään.

Saattehan te tuosta sen kotitalousvähennyksen kuitenkin, kuinka paljon se nyt olikaan...

Vierailija
4/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja remontit tosiaan sisältävät kaikki asennukset ym. avaimet käteen -periaatteella. Meillä ei miehen kanssa tosiaan ole mitään kokemusta tällasista remonteista, joten ei lähdetä edes yrittämään. Lisäksi asunnossa on muuta remppaa tehtävänä, joten aikaakaan ei meillä kylppäriremonttiin ole. Joten siis antaa ammattimiesten tehdä...tuo 9000 tuntuu vaan aika kovalta hinnalta...

Vierailija
5/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

remontti

Vierailija
6/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun lattian korko muuttuu laatoituksessa vähän. Huonosti tehdyt viemärin jatkokaulukset ovat yksi tyypillisimpiä kosteusvaurioiden aiheuttajia.