Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunariammatti introvertille?

Vierailija
06.07.2025 |

Olen tällä hetkellä hoitoalalla, ihan vaan lähihoitaja. Olen lopen uupunut ihmisten kanssa toimimiseen ja puhumiseen. 

Ehdottakaa jotakin duunariammatia introvertille. En ole kiinnostunut AMK-tutkinnoista, amistutkinnot käy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logistiikka-ala

Komppaan. Itse postikeskuksessa yötöissä lajittelijana. Unelma kaltaiselleni introverttimasentujalle. Töistä lähtee aina hyvällä ololla pois

Tuleeko liksalla toimeen? Asun pk-seudulla.

ap

Vierailija
22/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdenjakaja 

Tätä en uskalla tehdä kun yöllä pitää liikkua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen puolierakkouteen saakka introvertti ja loistanut sairaalahuoltajana (pitkä kokemus) kunhan sanoo EI leikkureille ja muille tiimityöpaikoille.

Vaikka olen ihmisten keskellä koko päivän, 1) teen työt yksin, 2)minulla on hyvä syy olla ihan muualla kuin muut, 3) potilaskontaktit ovat lyhyitä, 4) tarjoilut ovat jaarittelemattomat, enemmän armeijan "ota tai jätä" kuin aspaa ja 5) aina, jos hälinä alkaa ärsyttää, pääsen osastokeittiöön omaan rauhaan. Suosittelen lämpimästi. Meissä on oikeita mörköjäkin, mä olen hyväntuulisesti henkisesti ihan muualla päivät pitkät.

Osaatko sano sairaalalogistikkojen töistä? Tämmöisiä kuulemma on, että vievät hoitotarvikkeita paikasta a paikkaan b? Tunnistan hoitovälineet ja osaisin varmaan sellaista tehdä, ellei siinä pidä koko ajan olla puhumassa.

ap

En valitettavasti. Tuohan oli pk-seudulla yksi tapa keksiä pyörää uudelleen ja työnkuvaus kuulosti siltä, että siinä on raavittu vähän sitä ja tätä saman henkilön vastuulle, mikä sotella tarkoittaa kaatoluokan työtä (kipataan kaikki ekstra tälle) ja vähintään kymppitonnia vuorossa, siis askeleina, tuonhan suunnitellaan säntäilevän sinne tänne. Odotan mielenkiinnolla miten uusi nimike lähtee toimimaan, ja onko palkka vielä pienempi. Meillä nimittäin ruokahuolto nostaa palkkaluokkaa.

Vierailija
24/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurari

Vierailija
25/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hydrauliikka-alan pätkät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi