Duunariammatti introvertille?
Olen tällä hetkellä hoitoalalla, ihan vaan lähihoitaja. Olen lopen uupunut ihmisten kanssa toimimiseen ja puhumiseen.
Ehdottakaa jotakin duunariammatia introvertille. En ole kiinnostunut AMK-tutkinnoista, amistutkinnot käy.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka-ala
Onko tällä alalla jotakin tiettyä mikä erikoisesti sopii?
Vierailija kirjoitti:
Hitsaajaksi alat.
Pitääkö olla lahjakas teknisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka-ala
Onko tällä alalla jotakin tiettyä mikä erikoisesti sopii?
Vaikka keräilijä
No joku tavarankerääjä varastolle eli logistiikka-ala.
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka-ala
Mykkä ei silti voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka-ala
Komppaan. Itse postikeskuksessa yötöissä lajittelijana. Unelma kaltaiselleni introverttimasentujalle. Töistä lähtee aina hyvällä ololla pois
Uuteenkaupunkiin kasaamaan mersuja.
Sähköasentaja tai putkiasentaja. Ei ne parivaljakkona yleensä missään liiku. Muutenkin monenlaiset huoltotyöt, joiden kohteena on yksityishenkilöt eikä yritykset. Roskakuskikin käsittääkseni tekee töitä aika yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hitsaajaksi alat.
Ei hitsaajaksi "aleta". Joko on luonnostaan silmää ja kättä siihen tai sitten ei ole, eikä se ole yksin tehtävää työtä kuin harvoin, mutta koulussa opiskellut hitsaaja harvemmin työllistyy ilman, että on siihen lahjoja ennestään. Sama kuin piirtäminen ja laulaminen, jos olet huono niin olet huono vaikka kävisit miten monta kurssia.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Sähköasentaja tai putkiasentaja. Ei ne parivaljakkona yleensä missään liiku. Muutenkin monenlaiset huoltotyöt, joiden kohteena on yksityishenkilöt eikä yritykset. Roskakuskikin käsittääkseni tekee töitä aika yksin.
Juu, mutta asiakkaat on yleensä.kotoma kälisemässä ja kahveja tuputtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logistiikka-ala
Komppaan. Itse postikeskuksessa yötöissä lajittelijana. Unelma kaltaiselleni introverttimasentujalle. Töistä lähtee aina hyvällä ololla pois
Miten postiin pääsee töihin ?? En ole päässyt edes kiireapulaiseksi koskaan.
Metsähommiin ajokonetta ajamaan. Motokuskia korkeintaan joudut morjenstaan.
Mä olen puolierakkouteen saakka introvertti ja loistanut sairaalahuoltajana (pitkä kokemus) kunhan sanoo EI leikkureille ja muille tiimityöpaikoille.
Vaikka olen ihmisten keskellä koko päivän, 1) teen työt yksin, 2)minulla on hyvä syy olla ihan muualla kuin muut, 3) potilaskontaktit ovat lyhyitä, 4) tarjoilut ovat jaarittelemattomat, enemmän armeijan "ota tai jätä" kuin aspaa ja 5) aina, jos hälinä alkaa ärsyttää, pääsen osastokeittiöön omaan rauhaan. Suosittelen lämpimästi. Meissä on oikeita mörköjäkin, mä olen hyväntuulisesti henkisesti ihan muualla päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen puolierakkouteen saakka introvertti ja loistanut sairaalahuoltajana (pitkä kokemus) kunhan sanoo EI leikkureille ja muille tiimityöpaikoille.
Vaikka olen ihmisten keskellä koko päivän, 1) teen työt yksin, 2)minulla on hyvä syy olla ihan muualla kuin muut, 3) potilaskontaktit ovat lyhyitä, 4) tarjoilut ovat jaarittelemattomat, enemmän armeijan "ota tai jätä" kuin aspaa ja 5) aina, jos hälinä alkaa ärsyttää, pääsen osastokeittiöön omaan rauhaan. Suosittelen lämpimästi. Meissä on oikeita mörköjäkin, mä olen hyväntuulisesti henkisesti ihan muualla päivät pitkät.
Osaatko sano sairaalalogistikkojen töistä? Tämmöisiä kuulemma on, että vievät hoitotarvikkeita paikasta a paikkaan b? Tunnistan hoitovälineet ja osaisin varmaan sellaista tehdä, ellei siinä pidä koko ajan olla puhumassa.
ap
Logistiikka-ala