Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka 2292,87 euroa / kk, ajokortti pitää olla ja oma auto käytettävissä

Vierailija
06.07.2025 |

Vaikeavammaisten henkilökohtaista avustamista Pohjois-Karjalassa.

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/c5c2ab83-…

Kiinnostaisiko sinua?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun palkka oli hiukan yli 1500 euroa brutto. Oma auto piti olla. Ajoa oli joka päivä 80 km ja bensat omasta palkasta. Lopetin kun rahat ei enää riittäneet. Olin vain pari kuukautta mutta kun bensaan meni jo 300 euroa, vuokra 450 euroa, muita kuluja niin ei palkka riittänyt.

Saat tehdä vähennyksen oman auton käytöstä.. teitkö?

Vierailija
22/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä korvauksetta omaa autoani käyttäisi työtehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jää käteen 400 euroa enemmän kuin nyt työttömänä ollessa. En mene 400 eurolla töihin. 

Vierailija
24/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä auton kuluja välttämättä saa työnantajalta, riippuu sopimuksesta tietysti. Lisäksi sitä asiakasta ei ole tarpeen kuljettaa omalla autollaan, joten kyse on luultavasti lähinnä työpaikan syrjäisestä sijainnista.

Vierailija
25/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ajokorttia eikä autoa. Palkka menisi niihin. Ei olisi mitään järkeä ja pitäisi muuttaa.

kyllä meillä muillakin (osa) palkasta on mennyt asuntoon, ruokaan, autoon, nettiin jne... eli mielestäsi meidän ei ole ollut mitään järkeä tehdä töitä?

Muut tekee tällä palkalla töitä ,on varaa autoon ja työmatkoihin.Sitten eräiden mielestä menisi palkka auton kuluihin.Ei voi kuin nauraa.

Vierailija
26/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän noissa korvataan, jos auto kosahtaa kesken työpäivän? Todella huono diili ja tuo auton käytöstä saatava korvaus on ihan onneton. Ihan eri asia se näin työllisenä on ajaa aamulla töihin ja illalla kotiin sillä omalla autolla, kuin koko päivä rassata autolla ees takas ties missä hommissa kuppasella korvauksella.

Vierailija
27/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun palkka oli hiukan yli 1500 euroa brutto. Oma auto piti olla. Ajoa oli joka päivä 80 km ja bensat omasta palkasta. Lopetin kun rahat ei enää riittäneet. Olin vain pari kuukautta mutta kun bensaan meni jo 300 euroa, vuokra 450 euroa, muita kuluja niin ei palkka riittänyt.

Se vähennys on aika pieni,vaikka toki kannatta tehdä.

Vierailija
28/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää käteen 400 euroa enemmän kuin nyt työttömänä ollessa. En mene 400 eurolla töihin. 

Toivottavasti tukiasi leikataan vielä ja kunnolla

Vierailija
29/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi tonnia vuodessa tekisi sinusta ihan hyvissä varoissa oleva, nyt olet vain haiseva pummi.

Vierailija
30/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnostaisi, vaikka palkka parilla sadalla nousisi. Ensinnäkin haluan pysyä Tampereella, enkä lähteä minnekään Pohjois-Karjalaan ja toiseksi pidän työstäni porrassiivoojana mielekkäänä. Se on tavallaan tosi helppoa, vaikka onkin fyysistä ja samalla itsenäistä, mutta voi jutella asiakkaiden kanssa, jotka ovat kaikki tosi mukavia.

Vierailija
31/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toivotaan henkilöä, joka on soveltuva avustamiseen ja vuorovaikutustaidot hyvät, myös vaihtoehtoisilla kommunikointitavoilla. Ihan ymmärrettävää kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä. 

Olen sosiaalisesti rajoittunut autisti, joten ei sopisi minulle tuo työ.

Vierailija
32/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että avustettavaa pitää kyllä kuljettaa. Niistä pitää lain mukaan saada veroton kilometrikorvaus ja kuljetettavasta saanee muutaman lisäsentin. Erikoista että ona suti pitää olla. Kotihoitajat jotka käyvät onsiseni luona, eivät yleensä saa käyttää omaa autoa vaan pitää mennä hakemaan yhteisauto vaikka tulisi 30 km lisää matkaa vs jos suoraan kotoa menisi. 

Ajokorttin saaminen kestää kuitenkin muutaman kuukauden, joten daiju sanoo että pitää kelvata. Mitä työtä tekee niin pöljä, joka luulee että sen ehtii hankkia ennen kuin hakuaika loppuu? Sitten vielä asunnon etsintä yms. Osa on kyllä niin tyhmiä että miten helkutissa te osaatte mitään työtä tehdä?

En ole työtön itse. 

Vierailija
33/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi siitä maksetaan kilometrikorvaus 

miten voitte olla näin tietämättömiä??

Vierailija
34/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi siitä maksetaan kilometrikorvaus 

miten voitte olla näin tietämättömiä??

Sillä muutaman sentin "korvauksella" voi pyyhkiä persettä.

Vierailija
35/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,59e/km. Ei ole pieni. 

Vierailija
36/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ollut tuommoisellakin palkalla duunissa, mutta en avustajan hommissa.

Vierailija
37/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoistahan se on. Ei laiskoja saa töihin, kun on kiva maata kotona tukirahoilla.

Vierailija
38/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,59e/km. Ei ole pieni. 

Auton kuluihin nähden ihan surkea.

Vierailija
39/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnostaisi, vaikka palkka parilla sadalla nousisi. Ensinnäkin haluan pysyä Tampereella, enkä lähteä minnekään Pohjois-Karjalaan ja toiseksi pidän työstäni porrassiivoojana mielekkäänä. Se on tavallaan tosi helppoa, vaikka onkin fyysistä ja samalla itsenäistä, mutta voi jutella asiakkaiden kanssa, jotka ovat kaikki tosi mukavia.

Mitä asiakkaita rappukäytävässä on, vai onko sinulla joku vastaanottopaikka siellä?

Vierailija
40/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaja ei saa kuskata avustettavaa.

Sitä varten on kela-tai sotekyydit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme