Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka 2292,87 euroa / kk, ajokortti pitää olla ja oma auto käytettävissä

Vierailija
06.07.2025 |

Vaikeavammaisten henkilökohtaista avustamista Pohjois-Karjalassa.

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/c5c2ab83-…

Kiinnostaisiko sinua?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus ollut tuommoisellakin palkalla duunissa, mutta en avustajan hommissa.

Mulla on nyt 2200 euroa kk palkka, mutta ei avustajana vaan kivassa duunissa eikä tartte omalla vanhalla paskalla autolla rassata ympäri kyliä.

Vierailija
42/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää käteen 400 euroa enemmän kuin nyt työttömänä ollessa. En mene 400 eurolla töihin. 

Toivottavasti tukiasi leikataan vielä ja kunnolla

Trolli se on, ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun palkka oli hiukan yli 1500 euroa brutto. Oma auto piti olla. Ajoa oli joka päivä 80 km ja bensat omasta palkasta. Lopetin kun rahat ei enää riittäneet. Olin vain pari kuukautta mutta kun bensaan meni jo 300 euroa, vuokra 450 euroa, muita kuluja niin ei palkka riittänyt.

Saat tehdä vähennyksen oman auton käytöstä.. teitkö?

Se vähennys on aika pieni,vaikka toki kannatta tehdä.

0,59e/km. Ei ole pieni. 

Auton kuluihin nähden ihan surkea.

Jos se auto on olemassa, siitä menee niitä kuluja ilman saatavaa korvaustakin 

mutta kun mikään ei riitä.. pysykää työttöminä, mutta älkää valittako tukien pienuudesta, joka on teille ilmaista rahaa meiltä muilta. 

Vierailija
44/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä auton kuluja välttämättä saa työnantajalta, riippuu sopimuksesta tietysti. Lisäksi sitä asiakasta ei ole tarpeen kuljettaa omalla autollaan, joten kyse on luultavasti lähinnä työpaikan syrjäisestä sijainnista.

Ne tulee kilometrikorvauksena voi luoja, nyt ihan oikeasti! 

Vierailija
45/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun palkka oli hiukan yli 1500 euroa brutto. Oma auto piti olla. Ajoa oli joka päivä 80 km ja bensat omasta palkasta. Lopetin kun rahat ei enää riittäneet. Olin vain pari kuukautta mutta kun bensaan meni jo 300 euroa, vuokra 450 euroa, muita kuluja niin ei palkka riittänyt.

0,59e/km. Ei ole pieni. 

mutta kun mikään ei riitä.. pysy

Työttömänä voi pitää auton seisonnassa, ei tule kuluja.

Vierailija
46/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan porukkaa jotka haluavat pistää toiset tekemään tätä avustaja hommaa. Menkääpäs kokeilemaan viikoksi. Kuolen ennemmin nälkään kuin tuohon hommaan!

Vierailija
47/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän noissa korvataan, jos auto kosahtaa kesken työpäivän? Todella huono diili ja tuo auton käytöstä saatava korvaus on ihan onneton. Ihan eri asia se näin työllisenä on ajaa aamulla töihin ja illalla kotiin sillä omalla autolla, kuin koko päivä rassata autolla ees takas ties missä hommissa kuppasella korvauksella.

Ei korvata mitenkään. Se on työntekijän ongelma.

Vierailija
48/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei työnteko kelpaa. Olisiko jo aika leikata sossutukia että toisten rahoilla lomailevat saatanat saadaan aktivoitumaan työmarkkinoille. Kela maksaa sossutukia 11 miljardin euron edestä kaiken maailman vempuloille ja mitään ei saada vastineeksi.

Vierailija
49/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton kulut voit vähentää verotuksessa ellei työnantaja korvaa. Mutta jää vain kotiin, vuosi työttömänä eikä sua enää kukaan palkkaa

Mutta kuka korvaa, kun pitäisi ostaa auto... puhumattakaan ajokortin suorittamisesta?

sama taho kuin spiidin ja sakun bandin kulut maksoi, eli "artisti maksaa". 

Näin se kuule vain on elämässä että ITSE on omat kulunsa ja hankintansa maksettava. 

Vierailija
50/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Liian isot omavastuut. Eikä kukaan usko jos ostat upouuden sähköauton. 

Vierailija
51/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:n saan tuon saman tukina. Jos 3500€/kk jäisi käteen niin kuukausi tulot nousi yli tuhannen. Sillä voisi jo harkita. Kyllä 3500€ pitää tienata. Ääliö pitää olla jos töihin menee saman hintaan mitä Kela maksaa.

Vierailija
52/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton kulut voit vähentää verotuksessa ellei työnantaja korvaa. Mutta jää vain kotiin, vuosi työttömänä eikä sua enää kukaan palkkaa

Mutta kuka korvaa, kun pitäisi ostaa auto... puhumattakaan ajokortin suorittamisesta?

Ei kukaan korvaa. Mikä tämä ajatus on nykyään, että muiden pitäisi maksaa kaikki kulut?

Onko nykyajan aikuisille jotenkin yllätys, että eläminen maksaa? Ja että pitää maksaa ihan itse?

Vierailija
53/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei työnteko kelpaa. Olisiko jo aika leikata sossutukia että toisten rahoilla lomailevat saatanat saadaan aktivoitumaan työmarkkinoille. Kela maksaa sossutukia 11 miljardin euron edestä kaiken maailman vempuloille ja mitään ei saada vastineeksi.

Myö kaikki 500 tuhatta työtöntä juostaan jo tuohon sammaan työpaikkaan 😆

Vierailija
54/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,59e/km. Ei ole pieni. 

mutta kun mikään ei riitä.. pysy

Edelleen henkilökohtainenavustaja ei saa kuskata avustettavaa jo vakuutuksien takia.

Apuvälineet ei myöskään mahdu tavan autoon.

Vierailija
55/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi mitään työtä, missä työnantajan ajoihin pitää käyttää omaa autoa. Vaikka kilometrikorvaus maksettaisiin täysimääräisesti tai saisi vähentää verotuksessa. Aivan liian suuri riski, että autolle sattuu töissä jotakin, omavastuuta ja bonusmenetyksiä ei ta maksa, lisäksi jos auto on korjattavana myös muuten kuin työaikana, olisin vapaalla ilman autoa. No auto on vain käyttöesine, mutta kyllä ta:lla on velvollisuus hankkia työntekemiseen tarvittavat välineet.

Vierailija
56/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa Joensuuhun, tai mikä Itä-Suomen paikkakunta sitten lie kyseessä, että pysyy Itä-Suomikin asuttuna.

Muuta ite, tai jos olet jo siellä, tee enemmän lapsia. 

Vierailija
57/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä korvauksetta omaa autoani käyttäisi työtehtävissä.

Siksi siitä maksetaan kilometrikorvaus 

miten voitte olla näin tietämättömiä??

Sillä muutaman sentin "korvauksella" voi pyyhkiä persettä.

0,59e/km. Mun auto kuluttaa vähän yläkanttiin laskettuna 6l/100km. Bensan hinta keskimäärin ehkä 1,7e/l. Eli 100km bensaan menee 10,2e. Kilometrikorvausta tuosta 100km tulee 59e. Jos bensat on otettu laskuista, niin edelleen jää 48,8e/100km ylimääräistä auton muita kuluja varten.

Yli 5000km vuodessa jälkeen korvaussumma pienenee, joten lasketaan nyt vaikka siihen asti. Korvaus tuosta määrästä on 2950e. Bensaan on mennyt 510e. Bensan jälkeen "ylimääräistä" on siis tullut 2440e/vuosi/5000km.

Vierailija
58/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei varmasti maksa ! Siistippä kielenkäyttöäsi !!

Vierailija
59/59 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin autoa aikanaan jotta sain tehtyä 5h yövuoroja baareissa. Autoon meni käytännössä viikon palkka, loput kolme viikkoa kuussa jäi käyttöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi