Naiset, onko tuo Jeremy Meeks teidän mielestänne oikeasti hyvännäköinen?
https://www.is.fi/viihde/art-2000011341597.html
Tuo on tunnetusti monien naisten märkä päiväuni? Mitä tuossa voi nähdä? Tulee lähinnä mieleen joku balkanilainen heikolla ruualla ollut rakennustyömään purkumies tms 😄
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyillessä vähän pehmenee. On kyllä todella komea mies.
Tässä sellainen aidomman tilanteen hymy: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/31/10/43B2E33800000578-0-image-…
Tässä poseerauksellisempi: https://pbs.twimg.com/media/Cs1crrSUMAAO5jn?format=jpg&name=4096x4096
Huh, nam
Näyttää näissä hyvin naiselliselta, etenkin ekassa kuvassa luulin ensin että siinä on kaksi naista. Poista parransänki niin voisi olla hiukset ajellut nainen.
Oikeestiko :D ei mun mielestä ole kovin naisellinen... Mut ekassa näyttää vähä Will Smithiltä
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kyynel tatuoituna vasemman silmän alle pidätyskuvassa, mikä tunnetusti tarkoittaa, että hän on surmannut ihmisen - todellinen päiväuni
Ei tuo hänen ulkonäkönsä arvioimiseen liity.
Komeat mallin kasvot, mutta ei muuten kyllä sykähdytä niin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
On tosi komea mutta itse en koskisi kaveriin pitkällä tikullakaan.
hahahahahaha tänne asti näkyy kun nenäs kasvaa
ja AP on kateudesta vihreä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittelisin miehenä että naiset näkee tuossa samaa kuin miehet jossain Angelina Joliessa
Myös naiset näkee Jolien kauneuden :) jotenkin samanlaista hyvännäköisyyttä heissä kyllä! Sellaista etäistä, jotenkin kylmähköä (kumpikaan ei tunnu lämpimältä esim katseeltaan), absoluuttista hyvännäköisyyttä. Eivät ole niinkään eteerisiä, vaan jotenkin veistoksellisia. Huippuhyvännäköisiä kumpikin.
Sen eteerisyyden aiheuttaa se että rasvaprosentti on hyvin matala ja kasvon luusto hyvä. Ihmiset aliarvioivat sen, miten hyvännäköiseksi etenkin miehen tekee se että tällä on matalahko rasvaprosentti, kun miehistä 70% on lihavia ja lopuillakin on pömppämahaa jne.
Kasvojen luusto, leuka ja poskipäät tulevat ihan eri tavalla esille jos on 10% rasvat jos vertaa edes 15% sa
Jep ja moni Hollywood-näyttelijäkin näyttäisi tavikselta, jos laitettaisiin +10kg massaa päälle.
Jollain Joliella on erikoisemmat kasvot, mutta monilla ei ole. Pelkkä pieni lihominen tekisi tavallisen näköiseksi.
On komea. Upea luusto, huulet ja erikoiset silmät. Ihan mallin näköinen.
Ei ehkä silti omaan makuun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyillessä vähän pehmenee. On kyllä todella komea mies.
Tässä sellainen aidomman tilanteen hymy: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/31/10/43B2E33800000578-0-image-…
Tässä poseerauksellisempi: https://pbs.twimg.com/media/Cs1crrSUMAAO5jn?format=jpg&name=4096x4096
Huh, nam
Näyttää näissä hyvin naiselliselta, etenkin ekassa kuvassa luulin ensin että siinä on kaksi naista. Poista parransänki niin voisi olla hiukset ajellut nainen.
Totta, ja naisellinen on juuri se asia, mitä en pidä miehissä millään tavoin puoleensavetävänä. Malleissa on feminiinisen näköisiä miehiä vaikka kuinka paljon, Meeks yksi heistä.
Upeat poskipäät, täydellinen nenä, erittäin säännölliset piirteet. On selvästi eteläisempiäkin geenejä ja vaaleat silmät tuovat tähän mielenkiintoista kontrastia. Toinen kontrasti tulee pehmeistä täyteläisistä huulista ja toisaalta kirveellä veistetystä miehekkäästä leuasta. Nämä yhdistelmät tekevät hänestä persoonallisella, suorastaan hätkähdyttävällä tavalla komean.
Ei tuollaisia ilmestyksiä todellakaan näe oikeastaan koskaan. Siksi tuo kuva lähti viraaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse aina lähijunassa nautiskelen näkymistä, jos sattuu samaan aikaan näitä Balkanilta tulevia raksamiehiä menossa kämpilleen työpäivän jälkeen.
Minä myös t: Arto
"Jollain Joliella on erikoisemmat kasvot, "
Olen eri, mutta samaa mieltä tästä. Joliella on todella pitkät kasvot, mutta en viitsi sanoa sitä vähän halventavaa sanaa mikä pitkiin kasvoihin liitetään. Hänellä on myös hyvin paksut huulet, jotka eivät miellytä alkuunkaan omaa kauneusmakuani. Paksuista huulista tulee mieleen sylki ja jotkut vanhanaikaiset pelikortit mustaihoisista ihmisistä.
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Hän näyttää täsmälleen siltä, että voisi vetää mua nyrkillä naamaan, jos tulisi erimielisyyksiä. Eli ei, ei ole mun märkä päiväuni.
Ei näytä. Te ette tunnista minkä näköiset vetää nyrkillä naamaan, ne ei näytä tuolta vaan joltain miltä esim. se Jarmo Björkvist.
Tuon Jeremy Meeksin näköiset miehet tappelee toisten miesten kanssa, jos ylipäätään tappelee. Harvemminhan mallimiehet tappelee kenenkään kanssa tai on mitenkään aggressiivisia.
ON. Tein siitä eilen aloituksen ja sinä näköjäs vedit herneet nenääsi, on se jumalauta aina paremman näköinen kuin sinä, ei sitä muutoin HUIPPUMALLIKSI pääsisikään, you know !
Vierailija kirjoitti:
"Jollain Joliella on erikoisemmat kasvot, "Olen eri, mutta samaa mieltä tästä. Joliella on todella pitkät kasvot, mutta en viitsi sanoa sitä vähän halventavaa sanaa mikä pitkiin kasvoihin liitetään. Hänellä on myös hyvin paksut huulet, jotka eivät miellytä alkuunkaan omaa kauneusmakuani. Paksuista huulista tulee mieleen sylki ja jotkut vanhanaikaiset pelikortit mustaihoisista ihmisistä.
Joliella ei ole pitkät kasvot, vaan neliön malliset kasvot.
Sarah Jessica Parkerilla eli Sex and The Cityn Carriella on pitkät kasvot.
Vierailija kirjoitti:
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin komea mies. Mutta sehän ei yksinään riitä."
"riitä mihin? tyyppi pääsi naimisiin miljardiperijättären kanssa, teki tämän kanssa lapsia ja sai erossa aivan poskettoman kasan rahaa.
aika hyvin tyypiltä joka oli vielä jokunen vuosi sitten pennitön vanki."
Ja höpsis. Naimisiin Meeks ei päässyt miljardiperijättären kanssa, yhteisen lapsen kyllä saivat.
Hän sai Chloe Greeniltä joka on miljardöörin tytär suuret elarit mutta ei erorahoja kun ei ollut virallistettua suhdetta vaikka siitä lapsi syntyi.
Katso kaikki hänestä otetut kuvat, huh mikä uros, eikä huippumallin ansiot voi olla eri mieltä, etteikö uros ole komea ja jopa erikoisen komea.
Onko Ron Jeremylle sukua?