Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tuo Jeremy Meeks teidän mielestänne oikeasti hyvännäköinen?

Vierailija
06.07.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011341597.html

Tuo on tunnetusti monien naisten märkä päiväuni? Mitä tuossa voi nähdä? Tulee lähinnä mieleen joku balkanilainen heikolla ruualla ollut rakennustyömään purkumies tms 😄

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kasvonpirteiden osalta oli perussuomalaiseen mieheen verrattuna sen verran korkeaa tasoa ettei siihen edes löydy prosentin desimaaleja, vaan olisi Suomessa eläessään ollut parhaimman näköinen elossa oleva mies.

Iän myötä on top 1-2% ulkonäöltään.

Vierailija
22/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvittelisin miehenä että naiset näkee tuossa samaa kuin miehet jossain Angelina Joliessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyskuvan aikaan oli äärettömän komea ja nyt 2025 peruskomea.

Vierailija
24/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aina lähijunassa nautiskelen näkymistä, jos sattuu samaan aikaan näitä Balkanilta tulevia raksamiehiä menossa kämpilleen työpäivän jälkeen. 

Kaljamahat on siis sinun mieleen, eli varmaan keski-ikäiset Suomi-ukotkin on sinulle silmänruokaa?

Ei niillä ainakaan ole kaljamahoja, keitä minä katselen. Hoikkia ovat. 

Vierailija
25/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyillessä vähän pehmenee. On kyllä todella komea mies. 

Tässä sellainen aidomman tilanteen hymy: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/31/10/43B2E33800000578-0-image-…

Tässä poseerauksellisempi: https://pbs.twimg.com/media/Cs1crrSUMAAO5jn?format=jpg&name=4096x4096

Huh, nam

Vierailija
26/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin komea mies. Mutta sehän ei yksinään riitä. 

riitä mihin? tyyppi pääsi naimisiin miljardiperijättären kanssa, teki tämän kanssa lapsia ja sai erossa aivan poskettoman kasan rahaa.

aika hyvin tyypiltä joka oli vielä jokunen vuosi sitten pennitön vanki.

Vierailija
27/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aina lähijunassa nautiskelen näkymistä, jos sattuu samaan aikaan näitä Balkanilta tulevia raksamiehiä menossa kämpilleen työpäivän jälkeen. 

Kaljamahat on siis sinun mieleen, eli varmaan keski-ikäiset Suomi-ukotkin on sinulle silmänruokaa?

Sitten tuskin ovat balkanilaisia rakamiehiä. Työskentelen heidän kanssaan ja 95% on iso kaljamaha. Loput 5% steroideilla pumpattuja bodareita.

Vierailija
28/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellainen aidomman tilanteen hymy: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/31/10/43B2E33800000578-0-image-…

Tässä poseerauksellisempi: https://pbs.twimg.com/media/Cs1crrSUMAAO5jn?format=jpg&name=4096x4096

Huh, nam

Siinä olen samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa, että Suomesta ei hirveän montaa yhtä hyvännäköistä löydy objektiivisesti. Ehkä max. joku 1-2 tai yhden käden sormilla laskettava määrä 2,5 miljoonasta miehestä.

Mutta minun pirtaani ei sovi se että istunut vankilassa aserikoksista.

Vierailija
29/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvittelisin miehenä että naiset näkee tuossa samaa kuin miehet jossain Angelina Joliessa

Myös naiset näkee Jolien kauneuden :) jotenkin samanlaista hyvännäköisyyttä heissä kyllä! Sellaista etäistä, jotenkin kylmähköä (kumpikaan ei tunnu lämpimältä esim katseeltaan), absoluuttista hyvännäköisyyttä. Eivät ole niinkään eteerisiä, vaan jotenkin veistoksellisia. Huippuhyvännäköisiä kumpikin. 

Vierailija
30/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin Brad Pittissä, nuorena on ollut sen verran komea ettei verrokkeja oikein löytynyt elossa olevista miehistä jonka takia näkyi teinilehdissä, naistenlehdissä jne. jatkuvalla syötöllä.

Iän myötä luusto sen verran kutistunut ja ihon kunto heikennyt että on vain komea. Mutta se on ihan luonnollista.

Vierailija
31/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuskin ovat balkanilaisia rakamiehiä. Työskentelen heidän kanssaan ja 95% on iso kaljamaha. Loput 5% steroideilla pumpattuja bodareita.

Balkanilta ne on olleet, olen kuunnellut juttuja. 

Aloituksessa myös kerrotaan Jeremy Meeksin muistuttavan lähinnä jotain huonolla ruoalla ollutta balkanilaista raksatyöntekijää, joten en ole yksin mielipiteeni kanssa.

Nuoria hoikkia on olleet nämä joita minä olen katsellut, ja yksi vanhempikin (hoikka myös). 

Varmasti on myös bulkkeja, kaljamahoja ja bodareita, mutten ole kiinnittänyt huomiota. 

Vierailija
32/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei. Sieluttomat silmät.

Vierailija
33/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin Brad Pittissä, nuorena on ollut sen verran komea ettei verrokkeja oikein löytynyt elossa olevista miehistä jonka takia näkyi teinilehdissä, naistenlehdissä jne. jatkuvalla syötöllä.

Iän myötä luusto sen verran kutistunut ja ihon kunto heikennyt että on vain komea. Mutta se on ihan luonnollista.

Brad oli nuorena taviskomea verrattuna tuohon  

Vierailija
34/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näyttää täsmälleen siltä, että voisi vetää mua nyrkillä naamaan, jos tulisi erimielisyyksiä. Eli ei, ei ole mun märkä päiväuni. 

Vierailija
35/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös naiset näkee Jolien kauneuden :) jotenkin samanlaista hyvännäköisyyttä heissä kyllä! Sellaista etäistä, jotenkin kylmähköä (kumpikaan ei tunnu lämpimältä esim katseeltaan), absoluuttista hyvännäköisyyttä. Eivät ole niinkään eteerisiä, vaan jotenkin veistoksellisia. Huippuhyvännäköisiä kumpikin. 

Sen eteerisyyden aiheuttaa se että rasvaprosentti on hyvin matala ja kasvon luusto hyvä. Ihmiset aliarvioivat sen, miten hyvännäköiseksi etenkin miehen tekee se että tällä on matalahko rasvaprosentti, kun miehistä 70% on lihavia ja lopuillakin on pömppämahaa jne.

Kasvojen luusto, leuka ja poskipäät tulevat ihan eri tavalla esille jos on 10% rasvat jos vertaa edes 15% saatika 20%+ joka on lähes kaikilla taviksilla.

Vierailija
36/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, nam

Näyttää näissä hyvin naiselliselta, etenkin ekassa kuvassa luulin ensin että siinä on kaksi naista. Poista parransänki niin voisi olla hiukset ajellut nainen. 

Vierailija
37/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan pidä paksuista huulista miehillä, hän on vähän erikoisen näköinen miesmalli kuten miesmallit joskus ovat. Ei välttämättä komeita.

Vierailija
38/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kyynel tatuoituna vasemman silmän alle pidätyskuvassa, mikä tunnetusti tarkoittaa, että hän on surmannut ihmisen - todellinen päiväuni

Vierailija
39/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on että oikeasti hyvännäköiset ei ole ikinä köyhiä länsimaissa, koska ulkonäöllä voi tehdä rahaa. 

Vierailija
40/152 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin komea mies. Mutta sehän ei yksinään riitä."

"riitä mihin? tyyppi pääsi naimisiin miljardiperijättären kanssa, teki tämän kanssa lapsia ja sai erossa aivan poskettoman kasan rahaa.

aika hyvin tyypiltä joka oli vielä jokunen vuosi sitten pennitön vanki."

Ja höpsis. Naimisiin Meeks ei päässyt miljardiperijättären kanssa, yhteisen lapsen kyllä saivat.