Miesystäväni on mua aika paljon vanhempi, miksi arvostelee mun ulkonäköä koko ajan?
En tajua mikä juttu tämä on. Mies on 50v ja minä 38. Hän on ylipainoinen ja ihan ikäisensä näköinen. Itse olen hoikka, sporttinen ja nuorekas, ja yleensä miehet kehuvat ulkonäköäni maasta taivaisiin.
Mut nykyinen mies josta muuten tykkään kovasti, etsii vaan virheitä musta. Sanoo että mulla on ryppyjä (en kyllä huomaa ja samoin sanoo kosmetologi), etsii päästäni harmaita hiuksia ja valittaa jostain luomista.. mitä mulla on vähän muutenkaan. Vartalokin on kuulemma "ihan ok".
Miksi mies käyttäytyy noin?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinut oman vanhenemisensa kanssa. Heijastaa sen sinuun. Vaikuttaa myös henkisesti epäkypsältä viisikymppiseltä mieheltä.
Niin, miksi hakee alle nelikymppisestä kumppania? Näyttelyesine? Eikö riitä rahkeet aikuisen naisen kanssa seurusteluun, joka myös vanhenee?
Henkisesti ja muutenkin väkivaltaiset miehet yleensä etsivät nuoremman naisen, koska sellaista on helpompi alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama koettu. Jätin sen miehen. Hän oli ilkeä ja aivan liian epävarma itsestään.
Jälkeenpäin kuulin: hän oli sanonut ystävälleen, että olin kaunein nainen, joka hänellä on koskaan ollut.
Tämä! Vasta sen jälkeen alkavat rakkaudentunnustukset.
Jos suhteen alussa on jo tuota meininkiä, niin älä vaan jatka suhdetta! Miehellä on huono itsetunto, jota koittaa hoitaa alentamalla sinua. Tuollainen käytös vaan lisääntyy vuosien mittaan, lähde vielä kun se on helppoa.
Jos mies on ns. varakkaampi, niin älä kuvittele, että hän niitä rahojaan sinulle työntäisi. Joudut hänelle vaan näyttelyesineeksi, jota hän morkkaa kotonaan, ja hoidattaa kaikki kotityötkin sinulla ja SILTIKIN haukkuu laiskaksi. Omaisuutensa hän työntää ensimmäisen avioliittonsa lapsille kun aika on.
Itse meniin lankaan.
Nimim. Been there, done that
Kuittaa takaisin joka kerran vastakysymyksellä miehen ulkonäöstä. Jos hän valittaa rypyistä, niin valita takaisin. Luulisi asian ratkeavan suhteelllisen nopeasti tavalla tai toisella, kun teet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinut oman vanhenemisensa kanssa. Heijastaa sen sinuun. Vaikuttaa myös henkisesti epäkypsältä viisikymppiseltä mieheltä.
Niin, miksi hakee alle nelikymppisestä kumppania? Näyttelyesine? Eikö riitä rahkeet aikuisen naisen kanssa seurusteluun, joka myös vanhenee?
Ai, 38-vuotias nainen ei sinun mielestäsi ole aikuinen?
Nyt alat vetää ja äkkiä, tee salaa äkkimuutto, ota nuori ja komia timmi jätkä. Jätä toi taukki, siis ihan taukki ukko. miehilläkin on vaihdevuodet, alkaa pelätä sun lähtöä, siksi lässää sut,ettet kuvittelekaan olevasi mitään ja lätistyt hänen kainaloon, varmistaa että oot hänen tollai ovelasti. hyvää kesää sulle kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jossakin mielessä on. vanhenemisen merkit ei näy vielä niin hyvin kuin viiskymppisellä. perspektiivi ja elämänkokemus eri. tuossa iässä vaikuttaa vielä hiukan.
Miehesi on narsku, ja saa kohoitettua huonoa itsetuntoaan haukkumalla sinua. Katso nyt vähän miestäsi, on läski ja ruman näköinen. Häntä toki kohdeltu lapsena huonosti ja saan sinun kauttasi purkaa omia traumojaan, ne traumat aina purkautuu omaan kumppaniin, jos ei ole niitä itse käsitellyt lainkaan koskaan. Tämä sama kohtelu jatkuu ja jatkuu vain, että se sinun mies kohtelee sinua samoin, kun häntä kohdeltiin lapsena. Mutta jos mies ei kohtaan omia varjojaan, niin suhteelle pitää heti sanoa stop. Miksi enää roikut miehessä, koska ennen pitkään tuhoaa täysin itsetuntosi, että sinusta ei löydy enää yhtään mitään hyvää? Itsetuntosi on romutettu täysin ja myöhemmin et enää tiedä kuka olet ja mitkä ovat omat arvosi. Elät ehkä jatkossa vain jossain erittäin ahtaassa laatikossa, missä sinulla ei ole enää tilaa hengittää ja tehdä omia asioita ja olla oma itsesi. Jätä hänet hyvän sään aikana, koska tämän kaltaiset ihmiset tuhoavat sinut ennen pitkään.
Alkava dementia oireilee juuri noin. Otsalohkodementia nimenomaan. Nyt kiireesti tutkimuksiin kun ikääkin jo on.
Ei ole normaalia arvostella kumppanin ulkonäköä ollenkaan, ainakaan sellaisia asioita, joille ei kuitenkaan mitään voi. Tuo on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mut kerropa omas syys miksi aloit katella läskii äijää? Varmaa muitakin olis ollu tarjolla?
Rakastuin häneen, se kai on syy. Olisi ollut tietysti paljon muitakin ottajia.
On tarkka muistakin asioista, on hyvin siisti ja täsmällinen. Ajattelen että on siksi tarkka minustakin, että miltä näytän. En ole vain tottunut tähän, aiemmat miehet ovat vain kehuneet ylenmäärin.
Huomaan kyllä että hän on ehkä epävarma itsestään, puhuu paljon että pitäisi laihduttaa ja kysyy onko liian vanha mulle. Mua ei ne asiat haittaa yhtään mutta se haittaa että minusta löytyy muka koko ajan vikaa.
Olen alkanut kytätä omaakin painoani yhä enemmän ja panostaa ulkonäköön vaikka tein sitä jo ennestään paljon.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa viisikymppiseen mieheen 38v nainen on aika nuori. Onhan siinä 12 vuoden ikäero.
Miksi seurustelet papparaisen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alat vetää ja äkkiä, tee salaa äkkimuutto, ota nuori ja komia timmi jätkä. Jätä toi taukki, siis ihan taukki ukko. miehilläkin on vaihdevuodet, alkaa pelätä sun lähtöä, siksi lässää sut,ettet kuvittelekaan olevasi mitään ja lätistyt hänen kainaloon, varmistaa että oot hänen tollai ovelasti. hyvää kesää sulle kuitenkin
He eivät asu yhdessä.
Jätä se vanha kurppa. Ei parhaita vuosiaan kannata tuhlata tuollaiseen.
Älä jämähdä tämän miesporsaan kylkeen! Nostat nyt vaan kytkintä ja löydät itsellesi miehen joka arvostaa sinua. Löydät varmasti helposti miehen kun kerran olet hoikkakin.
Kateellinen. Jättäisin sinuna sen ja etsisin paremman. Vaihtamalla paranee
Maasta taivaisiin kehutaan ja silti olet edelleen lähes nelikymppisenä ilman aviomiestä ja lapsia jonkun viisikymppisen poljettavana. 0/5 annetaan tästä sepustuksesta.
Tunnistan tämän miestyypin. Pyrkii latistamaan itsetuntosi, jotta olisit kiitollinen siitä että edes joku on huolinut sinut, vaikka olet noin epätäydellinen.