Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni on mua aika paljon vanhempi, miksi arvostelee mun ulkonäköä koko ajan?

Vierailija
06.07.2025 |

En tajua mikä juttu tämä on. Mies on 50v ja minä 38. Hän on ylipainoinen ja ihan ikäisensä näköinen. Itse olen hoikka, sporttinen ja nuorekas, ja yleensä miehet kehuvat ulkonäköäni maasta taivaisiin.

Mut nykyinen mies josta muuten tykkään kovasti, etsii vaan virheitä musta. Sanoo että mulla on ryppyjä (en kyllä huomaa ja samoin sanoo kosmetologi), etsii päästäni harmaita hiuksia ja valittaa jostain luomista.. mitä mulla on vähän muutenkaan. Vartalokin on kuulemma "ihan ok".

Miksi mies käyttäytyy noin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epävarma itsestään ja pelkää, että vaihdat nuorempaan?

Vierailija
42/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tuollaisen n. 50-vuotiaan miehen. Haukkuu kaikki ihmiset ympärillään ja yrittää sillä tavoin kohottaa huonoa itsetuntoaan. Ei häntä kukaan pitkään jaksa katsella, eivät sukulaiset, eivät kaverit, eivätkä tyttöystävät. Negatiivinen ja ilkeä ihminen. 

Älä ap oikeasti alistu tuollaiseen suhteeseen, vaan lähde. Löydät varmasti miehen, joka ei sinua arvostele, vaan kohtelee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän tuntee itsestään huonommuutta ja vertailee itseään sinuun ja tietää että olet teistä se paremman näköinen. Projisoi näin siis omaa huonoa itsetuntoaan ja todennäköisesti häpeää omasta kehostaan sinuun. Yrittää osoittaa sinulle paikkaa muka alempana ettet alkaisi itsekin ajatella, ettei mies ole sinun arvoisensa, kuten hän nyt ajattelee.

Älä katsele hetkeäkään vaan juokse.

Vierailija
44/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, miksi? Hän kohtelee sua huonosti. Onko se mielestäsi OK ihmissuhteessa? Jos on, ei muuta kuin jatkat saman paskaläjän kanssa sitten.

Vierailija
45/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on  komea urheilullinen mies, tiedän  että olen mieheni silmissä kaunis, mutta silti saan kuulla usein negatiivista ulkonäkööni liittyvää ja kuinka tyhmä olen. 

Monta vuosikymmentä vierähti ja sama meno jatkuu. 

Ai miksi olen niin kauan hänen kanssaan, no se onniin pieni juttu kaiken kauniin rinnalla. 

Vierailija
46/48 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ahdistaa oma vanheneminen. Kokee olevansa jo vanha ukko, kun sinä olet vielä nuori ja nätti. Pelkää menettävänsä sinut. 

Voit näyttää ja vakuuttaa hänelle, että rakastat, etkä ole lähdössä minnekään, tai sitten voit olla trendikäs boss lady, ottaa hatkat, deittailla muutaman vuoden, kunnes huomaat, että kelvollisia miehiä ei kiinnosta sitoutua keski-ikäistyvään naiseen ja vanheta yksin vahvana ja itsenäisenä naisena.

Vierailija
47/48 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii sinusta niitä virheitä mitä itsellään on, haluaa alentaa sinua omalle tasolleen. Tekee sinusta epävarman, manipuloi sinua, jotta et lähtisi etsimään sitä parempaa miestä, jonka ansaitset.

Juuri tämä, kokemusta on!

Vierailija
48/48 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan hänelle, että jos jatkaa tuota käytöstä jätät hänet. Hän tekee sitten ratkaisun kumman vaihtoehdon valitsee.