Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
181/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joita lähestytte ovet alfoja, niillä on jo haaremi ja halukkaita jonossa asti. Tavalliselle miehelle ei suvaita edes mahdollisuutta. :'(

Itse en joko lähesty ketään, tai sitten sitä lyhyintä. Tykkään siitä että mies on suunnilleen oman pituiseni.

Vierailija
182/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ne ulkkarimiehet onnistuvat niin paljon paremmin. Naiseen panostetaan. Viedään kunnon treffeille, pannaan parempaa päälle ja keskitytään siihen naiseen. Mitä se nainen ajattelee ja kertoo, kuunnellaan. Tietenkin tarjotaan. Ei pyritä ensi treffeillä helmojen alle. Parisuhteessa sitten panostetaan perheeseen, hankitaan lapsia, tehdään kotiöitä, hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, mutta muistetaan ne treffi-illat ja lomatkin, ostetaan joskus kukkia ja lahjoja. Kaikki tuntemani Suomessa asuvat ulkkarimiehet ovat onnellisesti perheellisiä. Ei ne suomalaiset vaimot ehkä malleja ole, mutta hyviä, suomalaisia naisia ja äitejä. Suomalaiset miehet ovat ennemmin yksin. 

Sitten varmaan kannattaa mieluummin keskittyä niihin, eikä murehtia suomalaismiehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten yksinäisyys on ainakin tämän tutkimuksen mukaan kasvanut aivan räjähdysmäisesti viime vuosina. (Niin on kyllä miestenkin). 

Vuonna 2016 noin 6,9 % naisista kertoi kärsivänsä yksinäisyydestä. Vuonna 2022 luku oli 21,8!!

https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26

Näkyy tosiaan lisääntyneen paljon yksinäisyys sekä naisissa että miehissä. Ei vaan ihmiset kelpaa enää toisilleen, vaikka haluja olisi se kumppani löytää.

Niinpä. Tilastot alkaa olla jo niin karmean näköisiä, että tässä voidaan jo oikeasti puhua yksinäisyysepidemiasta.

Vierailija
184/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vain kiihota seksuaalisesti, sori.

- Mies

Vierailija
185/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo. 

Se nauraa selän takana sinulle, koko  hänen sukunsa myös

Vierailija
186/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karuselli on totta, virallisten sukupuolitautitilastojen mukaan.

Ja suurin osa miehistä kadehtii karusellimiehiä ja haluaisivat itse olla näiden tilalla 😄

Eli pohjimmiltaan ovat samanlaisia. Toisilla vain käy faksi ja toisilla ei.

Laita oma ketju siitä. Minä vain vastasin ap:lle. Miehet eivät yritä kun ymmärtävät tilanteen mahdottomuuden. 

Vierailija
187/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se panostaminen tarkoittaa, omalla autollaa kuljettelua eri kauppakeskuksiin shoppailemaan ja tarjoamaan kahviloissa lounaita, tekemään kodin pikku remppahommia, sopeutumaan jatkuviin aikataulumuutoksiin, maksamaan teatterikokemukset...ynm? No ehkä olen vain tutustunut vääränlaisiin naisiin ja nyt ei vaan kiinnosta enään, Mies 60v, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.

Vierailija
188/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.

Oletko Instassa fitnesskissa tai pin up girl? Jos et ole, ei tavallista Tahvoa kiinnosta. Tahvo voi puhua kyllä kovasti seksistä Tinder-naisen kanssa. Yhden kokeilun jälkeen palaa vanhoihin tottumuksiinsa, koska naisen vagina ei tunnu omaan käteen ja poskeen verrattuna yhtään miltään. Sitä voi vaikka syyttää naisen vaginaa löysäksi kun puhuu kavereilleen. Todellisuus on se, että Tahvon oma kalu on singlesexistä Tahvon oman käden puristuksessa puutunut.

En tietenkään ole vaan ihan tavallinen.

Vierailija
189/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa.

Vierailija
190/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
191/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.

Määrittele tavallinen... ylipainoa, kirkkaanvärinen kananpee letti, lähtökohtaisesti raha seinästä ja sähkö töpselistä? Tältä se ainakin näyttää, tuo tavallinen.... ei ihme ettei kiinnosta.

Vierailija
192/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin mies välttämättä tarvitsee naista jos kotihommat ja ruoanlaitto luonnistuu sekä löytyy kaveriseuraa?

Pimpin saamiseen, poika hyvä, pimpin saamiseen. Säännöllinen pimpin saaminen on tärkein syy olla parisuhteessa, kaikki muu on toissijaista. Vaikka tokihan se on hienoa, jos on kiva ja fiksu vaimo, jonka kanssa voi tehdä muutakin.

Married for 32 years.

Vierailija
193/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.

Miksi on miesten tehtävä "nähdä vaivaa päästäkseen naisen kanssa suhteeseen", ettekö te naiset ole vuosikymmeniä peräänkuuluttaneet tasa-arvoa ja nyt kun sitä on, sekään ei kelpaa? Nainen ei ole ihmisenä miestä millään tavalla arvokkaampi, jonka eteen tarvitsisi tehdä mitään temppuja ja soidintansseja.

Te naiset voitte yhtälailla tehdä myös aloitteen ja olla aloitteellisia miesten suuntaan. Valtaosa miehistä ei ole pahoillaan siitä, jos saa aloitteen naiselta eikä sitä koeta millään tavalla huonoksi asiaksi. Jos joku kokee naisen aloitteellisuuden ongelmaksi, on se harmistuja suurella todennäköisyydellä tämä nainen itse päänsä sisällä.

Eletään nyt siis sitä tasa-arvon aikaa ihmiset, sukupuoleen katsomatta. Lähestykää ja olkaa kiinnostuneita potentiaalisista ihmisistä riippumatta kumpaa sukupuolta satutte itse edustamaan ja kumpaa "tavoittelette".

Vierailija
194/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat juoppojen miesten kanssa mielummin kuin kunnollisen raittiin miehen kanssa? Naiset panostavat alkoholisti miehen palvelemiseen. Onko se hhyvää elämää se?

Vasta eräässä toisessa ketjussa tuotiin julki ettei ole juoppoja miehiä, on vaan nalkuttavia akkoja, koska mäyräkoira illassa ei ole alkoholiongelma. On se, kun ei ilmankaan pysty olemaan. Mutta joo, ei ikinä puolisoa joka tissuttelee, saati juopottelee. Ryyppäämisestä kärsii koko perhe ja läheiset.

Vierailija
195/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisillä ole nykyään enää varaa perustaa perheitä. Asuminen kallista, työttömyys uhkaa. Muutamaan treffi-iltaan on varaa, mutta että jotain pitempiaikaisempaa, yhteisasumista ja lapsia,niin se ei ole mahdollista.

Hyvä hallitus, näin väkiluku saadaan laskuun.

Vierailija
196/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä ei. Nämä takametsien Perat kuolaavat vain missejä somessa. Tavallinen nainen on heille ilmaa.

Vierailija
197/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ne ulkkarimiehet onnistuvat niin paljon paremmin. Naiseen panostetaan. Viedään kunnon treffeille, pannaan parempaa päälle ja keskitytään siihen naiseen. Mitä se nainen ajattelee ja kertoo, kuunnellaan. Tietenkin tarjotaan. Ei pyritä ensi treffeillä helmojen alle. Parisuhteessa sitten panostetaan perheeseen, hankitaan lapsia, tehdään kotiöitä, hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, mutta muistetaan ne treffi-illat ja lomatkin, ostetaan joskus kukkia ja lahjoja. Kaikki tuntemani Suomessa asuvat ulkkarimiehet ovat onnellisesti perheellisiä. Ei ne suomalaiset vaimot ehkä malleja ole, mutta hyviä, suomalaisia naisia ja äitejä. Suomalaiset miehet ovat ennemmin yksin. 

Sitten varmaan kannattaa mieluummin keskittyä niihin, eikä murehtia suomalaismiehistä?

Vertailukohteita on hyvä olla. Ja joku syyhän tähän miesten nykyiseen ja hyvin yleiseen pahoinvointiin on: ryypätään, riehutaan, niskotellaan, tapellaan, vähätellään, käyttäydytään ylimielisesti ja aina vain nuoremmat pojat käyttäytyy näin ja omaa hyvin kylmät arvot. Menkää puhumaan ja kösittelemään ne traumat ja demonit pois.

Vierailija
198/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi tehdä tuttavuutta ihmisen kanssa, jonka seurassa pitää "nähdä vaivaa", kun on olemassa sellaisiakin, joiden seurassa voi olla oma rennosti itsensä?

Vierailija
199/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tavallinen... ylipainoa, kirkkaanvärinen kananpee letti, lähtökohtaisesti raha seinästä ja sähkö töpselistä? Tältä se ainakin näyttää, tuo tavallinen.... ei ihme ettei kiinnosta.

Olen normaalipainoinen, ok näköinen, on tumma pitkä tukka ja tummanruskeat silmät.

Vierailija
200/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi tehdä tuttavuutta ihmisen kanssa, jonka seurassa pitää "nähdä vaivaa", kun on olemassa sellaisiakin, joiden seurassa voi olla oma rennosti itsensä?

Tämä. Ei enää päälle kolmekymppisenä jaksa mitään metsästysleikkejä ja testailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän