Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
641/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A: Paljon naisia joilla on vakavia mt-ongelmia tullu vastaan deittimaailmassa eikä kertaakaan hoitotasapainossa, ei ole vaivan väärti uskokaa minua veljet

B: Se on fakta että reilusti yli puolet miehistä tinderissä ei saa kuin ehkä yhden mätchin sillointällöin, kuulun itse tähän porukkaan vaikka olen raitis ja urheilullinen

C: Jos otetaan seksi ja läheisyys pois niin mitä oikeastaan naisella on annettavaa miehen elämään?? Kertokaa mulle. Suurin osa naisista osaa draamailun ja asioiden paisuttelun. 

M34

Kaikki tuo sopii paremmin miehiin. Mitä sullakaan on kellekään annettavaa paitsi nolo kusiletku?

(Jota kukaan ei halua. Te miehet kuitenkin vingutte, vongutte pillupulaanne täällä päivästä ja vuodesta  toiseen)

Vierailija
642/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laasasen kirja "Naisten seksuaalinen valta" on täysin järkevää ja kiihkotonta tieteellistä tekstiä, eikä siinä syytetä naisia mitenkään. Todetaan vain tilanne. Itseäni ihmetytti, että tällaisesta asiasta edes syntyy keskustelua"

Keskustelu alkoi kun tuo Laasasen tutkimus alkoi saada huomiota tietyissä piireissä netissä. Ja siinä se keskustelu sitten lähti vähemmän asiallisille linjoille ja asiasta tehtiin joku naisten syy ja ilkeä miehiä vastaan suunnattu salaliitto.

Laasanen sitten vedettiin mukaan keskusteluun ja hänestä tehtiin joku tämän asian "guru" jolla jotkut miehet oikeuttivat naisvihaansa.

Asiaa olisi varmasti auttanut, jos Laasanen olisi avannut myös kokonaiskuvaa, eikä vain toista puolta kuviosta. Monet nuoret miehet eivät oikein ymmärtäneet tätä. 

Ehkä Laasasen pitäisi korjata aiheuttamansa vahinko ja täydentää opustaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A: Paljon naisia joilla on vakavia mt-ongelmia tullu vastaan deittimaailmassa eikä kertaakaan hoitotasapainossa, ei ole vaivan väärti uskokaa minua veljet

B: Se on fakta että reilusti yli puolet miehistä tinderissä ei saa kuin ehkä yhden mätchin sillointällöin, kuulun itse tähän porukkaan vaikka olen raitis ja urheilullinen

C: Jos otetaan seksi ja läheisyys pois niin mitä oikeastaan naisella on annettavaa miehen elämään?? Kertokaa mulle. Suurin osa naisista osaa draamailun ja asioiden paisuttelun. 

M34

Kaikki tuo sopii paremmin miehiin. Mitä sullakaan on kellekään annettavaa paitsi nolo kusiletku?

(Jota kukaan ei halua. Te miehet kuitenkin vingutte, vongutte pillupulaanne täällä päivästä ja vuodesta  toiseen)

Vaikutat aika katkeralta ihmiseltä. Mene ulos ja kosketa ruohoa.

Vierailija
644/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin laiskoja, etteivät viitsi nähdä vaivaa naisten eteen. Tumputtavat yksinään kotona mieluummin ku helpolla pääsevät siinä.

Olen saanut tältä palstalta käsityksen, että vaikka mies olisi miten taitava naisten suhteen, teistä vain todella harvat saavat esim. orgasmia. Siinä mielessä tumputtaminen on varmasti parempi vaihtoehto. Ja sitä tietenkin tukee myös tuollainen ennakkomollaaminen, eli mies tietää jo etukäteen epäonnistuvansa "tavallisen" suomalaisen naisen kanssa. 

Naisista 10% ei ole ikinä saanut orgasmia. 90% saa sen helposti yksin. 

Te miehet ette viitsi eikä teillä ole halua ottaa vastaan opastusta. Te runkkaatte naisilla, ja peniskeskeisyytenne  ja penetraatiokeskeisyytenne pilaavat naisen nautinnon. Seksi on paljon muuta ja enemmän kuin kusiletkun jynkytys.

Sekä seksin vonkaaminen kun ette siinä osaa tuottaa nautintoa kuin itsellenne.

Sinäkään tuskin löydät klitorista, vaikka se on iso elin.

Jokainen nainen saa orgasmin, jos ei ole fyysistä vikaa alapäässä tai psyykkistä vikaa yläpäässä. Olen muhinoinut todella monien naisten kanssa ja tullut siihen tulokseen, että ne, joiden on vaikeampi saada orgasmia, eivät oikein itsekään osaa hyväillä itseään ja rentoutua niin, että orgasmi olisi mahdollista. Turha meitä miehiä on syyllistää.

Vierailija
645/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on fakta että reilusti yli puolet miehistä tinderissä ei saa kuin ehkä yhden mätchin sillointällöin, kuulun itse tähän porukkaan vaikka olen raitis ja urheilullinen

C: Jos otetaan seksi ja läheisyys pois niin mitä oikeastaan naisella on annettavaa miehen elämään??"!

Sinulla itselläsi on siis annettavana naiselle lähinnä urheilullisuus ja raittius? Ajattelitko niiden olevan jotain hyvän parisuhteen annin kulmakiviä vai olisiko sinun aika tajuta että parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde, ei mikään hyvien ominaisuuksien keräilylista?

Vierailija
646/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Sä vaikutat naiselta jolla on suorastaan hurmaava luonne, onnekas se mies joka sinut saa... Oikeesti mikä sun ongelma on?

Vierailija
647/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla panostuksen vaivalla saisi paremman ulkomaisen vaihtoehdon. Eli miksi pitäisi panostaa juuri tänne?

Kyselee pari kertaa panostanut.

Vierailija
648/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme fetissi naisilla on saada miehiltä huomiota? 

Miehethän on mieslapsia joilla ei ole kuin se yksi asia mielessä. Ja sitten jos miehet antavat huomiota esim. salakuvaamalla niin siitäkin nousee äläkkä.

Pysykää naiset erossa miehistä älkääkä jakako niitä pylly-dekolteekuvia kun miehiä varten te niitä jaatte. Toisia naisia ne ei kiinnosta.

Vierailija
649/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Näin, tässäpä esimerkki naisesta jota pitäisi pitää kuin kukkaa kämmenellä ja täyttää sen kaikki tarpeet vaivannäköä säästelemättä.

Vierailija
650/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on fakta että reilusti yli puolet miehistä tinderissä ei saa kuin ehkä yhden mätchin sillointällöin, kuulun itse tähän porukkaan vaikka olen raitis ja urheilullinen

C: Jos otetaan seksi ja läheisyys pois niin mitä oikeastaan naisella on annettavaa miehen elämään??"!

Sinulla itselläsi on siis annettavana naiselle lähinnä urheilullisuus ja raittius? Ajattelitko niiden olevan jotain hyvän parisuhteen annin kulmakiviä vai olisiko sinun aika tajuta että parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde, ei mikään hyvien ominaisuuksien keräilylista?

No oikeastaan raittiis saattaa mun tapauksessa olla hyvän suhteen kulmakivi, entinen alkoholisti kun olen ja sen myönnän. Toki ymmärrän pointtisi. 

Vierailija
651/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluat meistä miehistä? Minä en halua naisilta mitään. Menkää pois. 

Vierailija
652/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin laiskoja, etteivät viitsi nähdä vaivaa naisten eteen. Tumputtavat yksinään kotona mieluummin ku helpolla pääsevät siinä.

Olen saanut tältä palstalta käsityksen, että vaikka mies olisi miten taitava naisten suhteen, teistä vain todella harvat saavat esim. orgasmia. Siinä mielessä tumputtaminen on varmasti parempi vaihtoehto. Ja sitä tietenkin tukee myös tuollainen ennakkomollaaminen, eli mies tietää jo etukäteen epäonnistuvansa "tavallisen" suomalaisen naisen kanssa. 

Käsityksesi on väärä. Harvat naiset saavat orgasmin pelkästä yhdynnästä. Se ei tietenkään estä heitä saamasta orgasmia sopivassa asennossa tai samanaikaisesti kädellä auttaen. Suullakin voi mies auttaa jos nainen sen sallii.

Jotkut lääkkeet (ssri, esim cipramil yms mielialalääkkeet) vaikeuttavat orgasmin saamista todella paljon niin miehellä kuin naisellakin.

Hankalalta kuulostaa penetroida ja samalla antaa suuseksiä. Oma selkä ei ainakaan taivu sellaiselle mutkalle. :)

Voin olla todellinen poikkeus, mutta mun kanssa 100% seksikumppaneista ovat saaneet orgasmeja yhdynnässä. Siihen on toki joitakin painavia syitä. Olen selvittänyt, käyttääkö nainen seksihaluihin vaikuttavaa lääkitystä, kuten mielialalääkkeet ja myös ehkäisypillerit ovat näyttäneet tuottavan naisille vaikeuksia nauttia ja saada orgasmeja. Oma vaimo kun ei ole koskaan tarvinnut mitään noista, eikä ikinä nauttinut alkoholia, eikä tupakkaa, niin herkkyys on aivan omaa luokkaansa.

Vierailija
653/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän vaiheessa syntyi ajatus että miehen on tarkoitus "panostaa täysillä" naiseen? Ymmärsin että naisen ei ole tarkoitus panostaa täysillä mieheen? Ap ei ainakaan sanonut siitä mitään.

Parisuhdetta ei synny eikä ole ilman että kumpikin huolehtii toinen toisestaan.

Pidän tarjoamaanne diiliä melko paskana naisen näkökulmasta.

Sehän on käytännössä täysin yksipuolinen, jossa kaiken keskuksena on pissaletku.

Hyvä huomio. Koska naiset alkavat huolehtia miesten tarpeista? Nyt diili on tosiaan yksipuolinen jossa mies huolehtii naisesta ja sen jälkikasvusta.

Vierailija
654/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Diagnoosi, terminaalinen feminismi.

Vierailija
655/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa miehistä tykkää, osa ei. Itse olen todennut, että rauhallinen, älykäs, tasapainoinen ja asiallinen nainen ei todellakaan ole mikään yleinen fetissi miehillä 😂. Sitten ei ole kemiaa. Moniin miehiin vetoaa bimbous ja höpsöys ja ylitunteellisuus. Kai se saa miehet tuntemaan itsensä jotenkin fiksummiksi ja paremmiksi. Miehestä tulee eunukki, jos nainen peittoaa sen henkisesti."

Mikä teitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun teillä on aina kauhea pakkomielle saada ihmisiä peitottua henkisesti? Ellei se ole oma mies, niin sitten joku toinen nainen. Johtuuko surkeasta itsetunnosta?

Ei naisilla siihen ole mitään pakkomiellettä, mutta niin siinä usein käy. Minkäs teet.

Vierailija
656/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt/naiset tulivat ennen ulos katsomaan poikia. Olivat pojista/miehistä kiinnostuneita. Kohtelivat poikia/miehiä hyvin. Nykyään se on jotain sellaista että katsotaan nenävartta pitkin ja vaaditaan enemmän ja enemmän. Jossakin kohtaa meni rajan yli ja miehistä alkoi tuntua siltä että yksin on parempi kuin näiden hankalien naisten kanssa, jotka ovat muuttuneet luonteeltaan kylmiksi.

Olisiko miesten omassa käytöksessä vikaa ja se ihastumisen tunne tulee itsestään, sitä ei voi pakottaa tulemaan.

Juu, miehissä vika kun nainen alkaa haluamaan miljardöörin jos sillä on mahdollisuus miljonääriin.

Mutta mieshän haluaa 22-vuotiaan fitnessmissin, vaikka sillä on mahdollisuus 57-vuotiaaseen lähipubin rivo-Riittaan. Ei kai tämä sukupuolikysymys ole?

Tuossa huomaa naisten ajattelumallin. Miesmalli miljonääri vastaa vanhaa pubiruusua naisten papereissa. 

Ei ihme ettei tavallinen mies voi täyttää naisen vaatimuksia.

Vierailija
657/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista 10% ei ole ikinä saanut orgasmia. 90% saa sen helposti yksin. 

Te miehet ette viitsi eikä teillä ole halua ottaa vastaan opastusta. Te runkkaatte naisilla, ja peniskeskeisyytenne  ja penetraati

Höpö höpö.

Olen rakastellut elämäni aikana kenties vaan pari kertaa.

Suomalaiset miehet ovat todella huonoja rakastajia.

Olo on, kuin olisi osa jotain por nofilmiä.

Toimitus kestää 5 min, esileikki on tuntematon käsite.

Kaikki sielukkuus ja vaivannäkö puuttuu. Ei vaan osata.

Ei ihme, että naisilla menee sakset kiinni pitkissä parisuhteissa.

Vierailija
658/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko "tyytyä" johonkuhun psykoottiseen,  hoitamattomaan laasaslaiseen. 

Meillä naisille kun ei ole pakottavaa tarvetta käyttää sukuelintämme eikä väkivaltaa toiseen ihmiseen. 

Eikä olisi miehilläkään, jos opettelisivat käyttämään yläpäätään siihen mihin se on tarkoitettu eikä mahdollisimman suuren kaljamäärän säilöntään.

Helteet ottaa näköjään koville kun ei mitään muuta tee kuin hakkaa tattia hönöpäissään. Tuleeko rakkoja ja hiertymiä?

Mä menen pakkaamaan tyttären muuttokuormaa.  Hän lähtee opiskelemaan yliopistoon, johon ei haluta Laasasta takaisin.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
659/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavalliset" suomalaiset naiset ei ole panostamisen arvoisia vaikka kuinka naiset itserakkaasti ja omahyväisesti kuvittelee olevansa parempia kun kaikki muut yhteensä. Reilustiylipainoinen mielenterveyspotilas ei ole tavallinen vaikka naiset niin väittävät vaan ne on ongelmaisia josta tietääettu tuleeaiheuttamaan vain ongelmia miehelle.

Taidamme liikkua eri piireissä, koska omassa tuttavapiirissä ei ole mielenterveysongelmaisia ja valtaosa ihmisistä on joko normaali painoisia tai aavistuksen lihavia. Reilusti ylipainoiset ovat hyvin vähissä. En myös ole kokenut parisuhteissa mitään ongelmia toisen sukupuolen takia, vaikka suhteet ovatkin päättyneet. 

Mistä tiedät mitä lääkkeitä tuttavasi popsivat?

Hoidettu sairaus on entinen sairaus, kun taas sun diagnosoimaton ja hoitamaton sekoilu kroonistuu ja pahenee.

Hyvää matkaa marginaaliin! Tai oletkin jo

Lääkkeiden popsiminen ei ole hoidetty sairaus... Ja kuten ulosannistasi näkyy, sulla taitaa lääkkeet olla ottamatta.

Vierailija
660/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on laiska läjä, jonka tyhjä pää ja taikinamainen kroppa soveltuu lähinnä katkeriin,  humalaisiin valitusvirsiin sohvalla maaten.

Keskeisenä aiheena kusiletku, jonka ympärille pitäisi saada elävä seksinukke.

Hyvä esimerkki siitä miksi edes tavalliset miehet eivät vaivaudu panostamaan suomalaiseen naiseen.

Kiitos demostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä