Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
621/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa miehistä tykkää, osa ei. Itse olen todennut, että rauhallinen, älykäs, tasapainoinen ja asiallinen nainen ei todellakaan ole mikään yleinen fetissi miehillä 😂. Sitten ei ole kemiaa. Moniin miehiin vetoaa bimbous ja höpsöys ja ylitunteellisuus. Kai se saa miehet tuntemaan itsensä jotenkin fiksummiksi ja paremmiksi. Miehestä tulee eunukki, jos nainen peittoaa sen henkisesti."

Mikä teitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun teillä on aina kauhea pakkomielle saada ihmisiä peitottua henkisesti? Ellei se ole oma mies, niin sitten joku toinen nainen. Johtuuko surkeasta itsetunnosta?

Vierailija
622/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on laiska läjä, jonka tyhjä pää ja taikinamainen kroppa soveltuu lähinnä katkeriin,  humalaisiin valitusvirsiin sohvalla maaten.

Keskeisenä aiheena kusiletku, jonka ympärille pitäisi saada elävä seksinukke.

Sinun kannattaisi vakavasti tarkastella omaa tasoasi, kun miesehdokkaasi ovat olleet aina tuollaista tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset naiset ovat usein aika tylsiä. Ei kukaan fiksu mies jaksa sellasta elämää että käydään Prismassa ja maataan sohvalla katsomassa yhdessä jotain Putousta lol

Kumpa voosin kattoo putousta oma muru kainalossa :( M34

Vierailija
624/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla arpinaamainen, tatuoitu, lihaksikas ja pitkä jännänainen

suomalaisilla naisilla vaan ei ole enää palleja, niin haettava Thaimaasta

Vierailija
625/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko "tyytyä" johonkuhun psykoottiseen,  hoitamattomaan laasaslaiseen. 

Meillä naisille kun ei ole pakottavaa tarvetta käyttää sukuelintämme eikä väkivaltaa toiseen ihmiseen. 

Eikä olisi miehilläkään, jos opettelisivat käyttämään yläpäätään siihen mihin se on tarkoitettu eikä mahdollisimman suuren kaljamäärän säilöntään.

Helteet ottaa näköjään koville kun ei mitään muuta tee kuin hakkaa tattia hönöpäissään. Tuleeko rakkoja ja hiertymiä?

Mä menen pakkaamaan tyttären muuttokuormaa.  Hän lähtee opiskelemaan yliopistoon, johon ei haluta Laasasta takaisin.

Tytär on varmasti ylpeä tuollaisesta äidistä. Ja varmaan myös hänen ystäväpiirinsä on kateudesta vihreänä tulevassa karonkassa, kun mamma laukoo reippaassa humalatilassa tarinoita kaljasta ja tatin hakkaamisesta. Hyvä sinä.

Vierailija
626/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on laiska läjä, jonka tyhjä pää ja taikinamainen kroppa soveltuu lähinnä katkeriin,  humalaisiin valitusvirsiin sohvalla maaten.

Sinun kannattaisi vakavasti tarkastella omaa tasoasi, kun miesehdokkaasi ovat olleet aina tuollaista tasoa.

Eivät ne koskaan aluksi ole. Tiedät kuitenkin itse, että jaksat teeskennellä hyvää ja fiksua enintään viikkoja. Somessa et minuuttiakaan.

Vierailija
627/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko "tyytyä" johonkuhun psykoottiseen,  hoitamattomaan laasaslaiseen. 

Meillä naisille kun ei ole pakottavaa tarvetta käyttää sukuelintämme eikä väkivaltaa toiseen ihmiseen. 

Eikä olisi miehilläkään, jos opettelisivat käyttämään yläpäätään siihen mihin se on tarkoitettu eikä mahdollisimman suuren kaljamäärän säilöntään.

Helteet ottaa näköjään koville kun ei mitään muuta tee kuin hakkaa tattia hönöpäissään. Tuleeko rakkoja ja hiertymiä?

Mä menen pakkaamaan tyttären muuttokuormaa.  Hän lähtee opiskelemaan yliopistoon, johon ei haluta Laasasta takaisin.

Laasasen kirja "Naisten seksuaalinen valta" on täysin järkevää ja kiihkotonta tieteellistä tekstiä, eikä siinä syytetä naisia mitenkään. Todetaan vain tilanne. Itseäni ihmetytti, että tällaisesta asiasta edes syntyy keskustelua tai on jotain tutkimista vasta nyt tehty, kun sen pitäisi ainakin jokaiselle miehelle olla itsestään selvä asia. Se, joka haluaa vähemmän, valitsee. Se joka haluaa enemmän, yrittää tehdä vaikutuksen ja monet jäävät ilman, koska ihmiset eivät ole samalla viivalla. Ihan yksinkertainen asia. Sukupuolissa on hormonaalisista syistä johtuen eroja.

Naisten seksuaalinen valta Wikipedia

Itse olen vasemmistoa äänestävä vanhempi sinkkumies.

Vierailija
628/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysyä myös naisilta.

Vierailija
629/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on varmasti ylpeä tuollaisesta äidistä. Ja varmaan myös hänen ystäväpiirinsä on kateudesta vihreänä tulevassa karonkassa, kun mamma laukoo reippaassa humalatilassa tarinoita kaljasta ja tati

Ovat he ylpeitä. Emme juo ja "miehistä" olemme kaikki samaa mieltä. 

Vierailija
630/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin laiskoja, etteivät viitsi nähdä vaivaa naisten eteen. Tumputtavat yksinään kotona mieluummin ku helpolla pääsevät siinä.

Olen saanut tältä palstalta käsityksen, että vaikka mies olisi miten taitava naisten suhteen, teistä vain todella harvat saavat esim. orgasmia. Siinä mielessä tumputtaminen on varmasti parempi vaihtoehto. Ja sitä tietenkin tukee myös tuollainen ennakkomollaaminen, eli mies tietää jo etukäteen epäonnistuvansa "tavallisen" suomalaisen naisen kanssa. 

Vierailija
631/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laasasen kirja "Naisten seksuaalinen valta" on täysin järkevää ja kiihkotonta tieteellistä tekstiä, eikä siinä syytetä naisia mitenkään. Todetaan vain tilanne. Itseäni ihmetytti, että tällaisesta asiasta edes syntyy keskustelua"

Keskustelu alkoi kun tuo Laasasen tutkimus alkoi saada huomiota tietyissä piireissä netissä. Ja siinä se keskustelu sitten lähti vähemmän asiallisille linjoille ja asiasta tehtiin joku naisten syy ja ilkeä miehiä vastaan suunnattu salaliitto.

Laasanen sitten vedettiin mukaan keskusteluun ja hänestä tehtiin joku tämän asian "guru" jolla jotkut miehet oikeuttivat naisvihaansa.

Vierailija
632/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne koskaan aluksi ole. Tiedät kuitenkin itse, että jaksat teeskennellä hyvää ja fiksua enintään viikkoja. Somessa et minuuttiakaan.

Ei mun ole koskaan tarvinnut teeskennellä mitään. Jos nainen ei ole kiinnostunut minusta juuri tällaisena, niin ei se väkisinkään yrittämällä onnistu. Teissä naisissa tuntuu olevan enemmän teeskentelijöitä ja suoranaisia huijareita, mutta käsitys voi toki johtua siitä, että olen vehdannut vain naisten kanssa.

Vierailija
633/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: Paljon naisia joilla on vakavia mt-ongelmia tullu vastaan deittimaailmassa eikä kertaakaan hoitotasapainossa, ei ole vaivan väärti uskokaa minua veljet

B: Se on fakta että reilusti yli puolet miehistä tinderissä ei saa kuin ehkä yhden mätchin sillointällöin, kuulun itse tähän porukkaan vaikka olen raitis ja urheilullinen

C: Jos otetaan seksi ja läheisyys pois niin mitä oikeastaan naisella on annettavaa miehen elämään?? Kertokaa mulle. Suurin osa naisista osaa draamailun ja asioiden paisuttelun. 

M34

Vierailija
634/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset naiset ovat usein aika tylsiä. Ei kukaan fiksu mies jaksa sellasta elämää että käydään Prismassa ja maataan sohvalla katsomassa yhdessä jotain Putousta lol

Putous on paskaa eikä tv:n tuijottaminen sinun kitatessasi kaljaa tarjoa minkäänlaista älyllis-emotionaalista stimulaatiota.

Tuotahan te sohvalaardit teette. Hanki halityyny.

Vierailija
635/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putous on paskaa eikä tv:n tuijottaminen sinun kitatessasi kaljaa tarjoa minkäänlaista älyllis-emotionaalista stimulaatiota.

Kolme vuotta raittiina ja käyn salilla,oliko vielä muuta? :D

Vierailija
636/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta raittiina ja käyn salilla,oliko vielä muuta? :D

Tuo ankarasta tatinpuutteesta kärsivä tanttara projisoi omaa arkeaan tänne.

Vierailija
637/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin laiskoja, etteivät viitsi nähdä vaivaa naisten eteen. Tumputtavat yksinään kotona mieluummin ku helpolla pääsevät siinä.

Olen saanut tältä palstalta käsityksen, että vaikka mies olisi miten taitava naisten suhteen, teistä vain todella harvat saavat esim. orgasmia. Siinä mielessä tumputtaminen on varmasti parempi vaihtoehto. Ja sitä tietenkin tukee myös tuollainen ennakkomollaaminen, eli mies tietää jo etukäteen epäonnistuvansa "tavallisen" suomalaisen naisen kanssa. 

Naisista 10% ei ole ikinä saanut orgasmia. 90% saa sen helposti yksin. 

Te miehet ette viitsi eikä teillä ole halua ottaa vastaan opastusta. Te runkkaatte naisilla, ja peniskeskeisyytenne  ja penetraatiokeskeisyytenne pilaavat naisen nautinnon. Seksi on paljon muuta ja enemmän kuin kusiletkun jynkytys.

Sekä seksin vonkaaminen kun ette siinä osaa tuottaa nautintoa kuin itsellenne.

Sinäkään tuskin löydät klitorista, vaikka se on iso elin.

Vierailija
638/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa että käsityksesi siitä, miten helposti nainen saa orgasmin, on peräisin tältä palstalta.

Vierailija
639/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi on väärä. Harvat naiset saavat orgasmin pelkästä yhdynnästä. Se ei tietenkään estä heitä saamasta orgasmia sopivassa asennossa tai samanaikaisesti kädellä auttaen. Suullakin voi mies auttaa jos nainen sen sallii.

Jotkut lääkkeet (ssri, esim cipramil yms mielialalääkkeet) vaikeuttavat orgasmin saamista todella paljon niin miehellä kuin naisellakin.

Vierailija
640/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista 10% ei ole ikinä saanut orgasmia. 90% saa sen helposti yksin. 

Te miehet ette viitsi eikä teillä ole halua ottaa vastaan opastusta. Te runkkaatte naisilla, ja peniskeskeisyytenne  ja penetraatiokeskeisyytenne pilaavat naisen nautinnon. Seksi on p

Nyt on jumalauta kyllä kovaa projisointia, lopeta nyr hyvä ihminen. Seksi on parhainta kun molemmat osapuolet nauttii. Toki myönnän että osittain olen seksikeskeinen, onhanse ihanaa peuhata. M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi