Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
341/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kohtelisin kuin kukkaa kämmenellä - odotan vain samaa takaisin, eli liikaa. Liian monta hyötysuhdetta tullut nähtyä kyetäkseni uskomaan keskivertonaisen kykenevän vilpittömään, ehdottomaan ja omaa etua etsimättömään rakkauteen.

Ymmärrän. Minulla on ihan sama fiilis miesten suhteen. 

Vierailija
342/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen iloinen serkkusi puolesta. Usein näissä suhteissa tulee vaikeuksia siinä, ettei suomalainen mies ymmärrä, että hänen pitäisi hoitaa ne perinteiset miehen vastuut ja velvollisuudet parisuhteessa vastineeksi siitä, että nainen tekee sen perinteisen naisen osuuden. 

Helposti käy niin, että aasiatar joutuu ryhtymään mieheksikin, kun lempeä lapatossu köllii sohvalla. "

Ylläpidän yhteisöä, jossa on toista sataa pariskuntaa, joissa nainen on muualta kuin Suomesta. Yhdenkään kohdalla kuvitelmasi eivät pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kohtelisin kuin kukkaa kämmenellä - odotan vain samaa takaisin, eli liikaa. Liian monta hyötysuhdetta tullut nähtyä kyetäkseni uskomaan keskivertonaisen kykenevän vilpittömään, ehdottomaan ja omaa etua etsimättömään rakkauteen.

Sopikaa toki tapaaminen, niin olisi tästäkin ketjusta jotakin hyötyä!

Me kaikki tulemme sitten kihlajaisiin!

Vierailija
344/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tavallinen nainen :

Jakanut persettä useille kymmenille ja yleensä on jo lapsi jos toinenkin helmoissa roikkumassa, kuten räkä kakaran poskella.

Valitettavasti.

Vierailija
345/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomalainen mies niin helposti kätkee harmituksensa, luulee olevansa kohtelias mutta se on vastuun pakoilua."

Näinpä. Sitten mies kerää sitä vihaa ja katkeruutta vaimoaan kohtaan vuosien mittaan, kun on paha olo mutta ei vain pysty sanomaan sitä ääneen. Paradoksaalisesti mies vielä luulee olevansa kiltti kun puhisee vain hiljaa, vaikka nainen tuntee sen vihan kyllä, tihkuu sieltä. 

Tuntuu joskus vaikealta nöyrtyä avaamaan sanallinen arkkunsa, mutta se on ihan jokaisen parisuhteessa olevan velvollisuus. Toinen EI lue ajatuksiasi.

Ongelmanahan tuossa on se, etteivät naiset pysty keskustelemaan.

Naiset eivät yksinkertaisesti ole kykeneviä dialektiikkaan, vaan juuttuvat toistelemaan omaa teesiään pystymättä prosessoimaan antiteesiä ja hahmottamatta kokonaisuuksia laajemmin.

Jos mies ei hyväksy naisen väittämää sellaisenaan

Kirjoita kirja. Lupaan ostaa sen. 

Vierailija
346/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä koskaan vaaka kallistunut parisuhteen puolelle. Minusta kiinnostuvat vain täysin väärät tyypit, joista en ole itse vähääkään kiinnostunut. Olen rauhallinen, hiljainen ja syrjässä valokeiloista viihtyvä vähän nörttihenkinen tyyppi luonteeltani. En polta, en juo, enkä muutenkaan sekoile. Tyyli ja pukeutuminen on melko pelkistettyä. Chinot, yksivärinen t-paita ja kävelykengät. Ainoa silmiinpistävä seikka on pitkä ja tuuhea kokoparta. Etsin kaltaistani varjoissa viihtyvää hiljaista hissukkaa.

Valitettavasti minusta kiinnostuneita ovat nämä rempseät napaan asti uurretussa topissa ja 2 promillen humalassa hoipertelevat 50+ tätihenkilöt tai möreä-ääniset pubivarpuset. Kumpikaan ihmistyyppi ei houkuttele minua tutustumaan syvemmin.

Voisit olla mun toiveiden mies minäkään en ole koskaan polttanut enkä välitä alkoholista. Musiikkia kyllä rakastan ja piirtelen tai ainakin nuoruudessani. Mutta sama ongelma täysin vääränlaiset miehet pörrää ympärillä.😊

Ainakin toi rauhallisuus ja vähän taustalla oleminen tuttua itsellekin. No en tiedä ikääsi mut minäkin sanoisin ett tuo parta jos ees vähän lyhentäisit ja siistisit niin vois alkaa niitä oikeanlaisia naisia tulemaan lähelle.

No noi rempseät humalassa toikkaroivat naikkoset ehkä kiinnittää suhun huomiota just sen rauhallisuuden takia. Tovottavasti löydät sen oikean ja kapakat ehkä vähän huono paikka hakea. 

Vierailija
347/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomalainen mies niin helposti kätkee harmituksensa, luulee olevansa kohtelias mutta se on vastuun pakoilua."

Näinpä. Sitten mies kerää sitä vihaa ja katkeruutta vaimoaan kohtaan vuosien mittaan, kun on paha olo mutta ei vain pysty sanomaan sitä ääneen. Paradoksaalisesti mies vielä luulee olevansa kiltti kun puhisee vain hiljaa, vaikka nainen tuntee sen vihan kyllä, tihkuu sieltä. 

Tuntuu joskus vaikealta nöyrtyä avaamaan sanallinen arkkunsa, mutta se on ihan jokaisen parisuhteessa olevan velvollisuus. Toinen EI lue ajatuksiasi.

Ongelmanahan tuossa on se, etteivät naiset pysty keskustelemaan.

Naiset eivät yksinkertaisesti ole kykeneviä dialektiikkaan, vaan juuttuvat toistelemaan omaa teesiään pystymättä prosessoimaan antiteesiä ja hahmottamatta kokonaisuuksia laajemmin.

Blaa blaa blaa vaimoni blaa, blaa blaa blaa ihana opiskelijaneitonen blaa (merkkirajoitus ei antanut mahdollisuutta lainata sepustusta kokonaan).

Yhteeveto:

*   Naiset eivät psykofyysisistä syistä johtuen pysty dialektiseen, synteesiin pyrkivään keskusteluun.

*   Kun nainen sanoo: "Meidän täytyy keskustella!", niin mies, tietäen mitä tulossa on vetää korvansa luimuun!

*   Miehen ei tule koskaan kertoa ajatuksiaan, etenkään syvimpiä tuntojaan naiselle, ei vaimolle eikä rakastajattarelle.

*   Miehen ei koskaan tule näyttää empimistään tai epävarmuuttaan naiselle, sillä koirain ynnä hukkain lailla nainen haistaa veren ja auttamisen tai tukemisen sijasta pyrkii haavoittamaan lisää vaikka sitä ainoaa ihmistä, joka siitä välittää, sillä sellainen on naisen luonto. 

Noin pitkä ja lavea selitys naisTen syvimmästä olemuksesta - ja aineistona tälle yleistävälle analyysille oma vaimo, eli ``tutkimuksen`` N=1. Lisäksi tuon laajan aineiston perustella tehdyn synteesin kumoaa kirjoittaman itsensä antama vastakkainen tulos, joka on tehty yhtä laajaan aineistoon perustuen. 

Ymmärrän hyvin, miksi kirjoittaja kokee, että naiset eivät ``psykofyysisistä syistä johtuen pysty dialektiseen, synteesiin pyrkivään keskusteluun.``. 😅

Vierailija
348/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
349/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat juoppojen miesten kanssa mielummin kuin kunnollisen raittiin miehen kanssa? Naiset panostavat alkoholisti miehen palvelemiseen. Onko se hhyvää elämää se?

Kivikaudella ne juopot oli parhaita miehiä kun ne oli niitä leijonantappajia, naisen aivot on yhä kivikauden asteella.

Vierailija
350/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.

Ensin miesten käytös on ongelma, ja sitten kun miehet alkavat käyttäytyä kuin naiset niin sekin on ongelma.

Vierailija
351/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua lasta, ja nainen haluaa, silloin suhde ei voi toimia. Toistaiseksi enemmistö vielä haluaa saada lapsen, mutta kasvava määrä ei halua. Nämä ovat yhteensopimattomia elämäntavoitteita.

Vierailija
352/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta. 

Sehän on vain oman persoonallisuutesi refleksio!

Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.

Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa tosielämässä!

https://www.youtube.com/sho

Onhan noita. Mutta he muuttuvat, koska eivät saa parisuhteessa mieheltä mitään takaisin. Ja arvaapa mitä heistä tulee? Aivan oikein! Katkeria, vanhoja akkoja, jotka täälläkin varoittavat nuoria naisia, että ei kannata tuhlata elämäänsä. 

Totta. Itsekin olin hyvin nuorena ja tyhmänä valmis tekemään kaikkeni miehen eteen. Ei mennyt kauaakaan, kun tuo kaikkeni oli miehelle se standarditaso, jota odotettiin joka päivä ilman mitään vastavuoroisuutta. Mutta minusta ei tullut katkeraa vanhaa akkaa. Minä lähdin ja etsin kunnes löysin sen elämäni miehen, jolle olen tasavertainen kumppani ja rakastettu, en pelkkä kotipiika ja seksipalvelujen tarjoaja.

Sen voin sanoa tytöille, että ei kannata alun rakkauden huumassa palvella miestä liikaa. Ihminen on sellainen, että se tottuu hyvin nopeasti tarjottuun palvelutasoon eikä enää sitä osaa arvostaa eikä myöskään näe tarpeelliseksi tarjota mitään takaisin - koska miksi ihmeessä, kun kerran toinen huomioi ilmankin?

Vierailija
353/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta. 

Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.

Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa to

No, oikeassa elämässä niin nyt vain valitettavasti käy. Se on miehen luonne. 

Se vahva, vaativa nainen, joka ei suostu miestä miellyttämään, saa aina parempaa kohtelua. 

Vierailija
354/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen iloinen serkkusi puolesta. Usein näissä suhteissa tulee vaikeuksia siinä, ettei suomalainen mies ymmärrä, että hänen pitäisi hoitaa ne perinteiset miehen vastuut ja velvollisuudet parisuhteessa vastineeksi siitä, että nainen tekee sen perinteisen naisen osuuden. 

Helposti käy niin, että aasiatar joutuu ryhtymään mieheksikin, kun lempeä lapatossu köllii sohvalla. "

Ylläpidän yhteisöä, jossa on toista sataa pariskuntaa, joissa nainen on muualta kuin Suomesta. Yhdenkään kohdalla kuvitelmasi eivät pidä paikkaansa.

Juurihan tämä henkilö kertoi, että serkkunsa on juuri näitä lempeitä, avuttomia lapatossuja, ja haki aasiasta itselleen topakan emännän, kun ei suomesta äitiä itselleen saanut. Ja nainen ilmeisesti nyt hoitaa sekä miehen että naisen osuuden suhteesta. 

Homma voi toki toimia näinkin ja luulisin, että moni aasiatar voi jopa nauttia siitä vapaudesta ja vallasta mitä tällainen suhde tuo. Nainenhan noissa useimmiten määrää. 

Pääasia, että molemmat ovat onnellisia! 

Vierailija
355/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa toki tapaaminen, niin olisi tästäkin ketjusta jotakin hyötyä!

Me kaikki tulemme sitten kihlajaisiin!

Se olisikin jotain! 😀

Vierailija
356/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.

Ensin miesten käytös on ongelma, ja sitten kun miehet alkavat käyttäytyä kuin naiset niin sekin on ongelma.

Tuo muuten pätee toisinkin päin. Ennen miehet valittivat siitä, ettänaiset ovat naisia. Nykyään, kun naiset toimivat kuin miehet, sekään ei kelpaa! 

Olemmeko peilikuvat toisillemme?

Vierailija
357/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa to

Saman oivalluksen tehnyt itsekin. Mikään ei tuhoa suhdetta varmemmin kuin se, että nainen antaa suhteen alussa liikaa, paljon enemmän kuin mies.

Mies tottuu siihen ja pitää sitä normaalina minimitasona. Eikä koskaan rupea antamaan saman verran takaisin. Miksi ihmeessä mies panostaisi enempää, kun pelkällä minimillä saa kaiken? Mies saattaa jopa luulla, että homma on varmaan tasapuolista, koska nainen ei valita.

Ainakaan alkuunsa. Jossain vaiheessa nainen alkaa huomautella asiasta eli nalkuttaa. Mies ei ota kuuleviin korviinsa, jolloin nainen alkaa antaa vähemmän. Jolloin mies alkaa antaa vähemmän. Jolloin nainen antaa taas vähemmän. Kunnes tulee ero. 

Ja mies ihmettelee, että aina käy näin. Alkuun kaikki on hyvin, jopa ihanaa, sitten alkaa se nalkutus. Kyllä se alussa riitti mitä mies antoi, mutta myöhemmin ei enää riittänytkään, vaan nainen vaatii enemmän vaikka itse antaa vähemmän! Kuulostaako tutulta, ihmiset? 

Vierailija
358/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni

Kauheinta on, että äitini varoitti minua tästä ilmiöstä. Aina kun annat miehelle jotain, hän tekee siitä uuden minimitason. Oikeassa oli!

Minun piti tuhota kaksi parisuhdetta ennen kuin opin.

Jos vielä suhteeseen ryhdyn, annan vain saman verran kuin mies, ja vain sen jälkeen kun mies on panostanut minuun ensin.

Ja rakkaat naiset, älkää ikinä antako miehelle sitä yllätyssuikkaria vaikka kauppareissulla tms. Se tulee tuhoamaan kaiken ilon seksielämästänne. 

Vierailija
359/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on vain harmia

Millaista harmia?

Vierailija
360/1004 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhteisöäsi, mutta tunnen aasiaIaisia naisia, jotka valittavat sitä, että eurooppalainen mies ei osaa olla mies. Ei nouse sulkemaan ikkunaa jos hänelle sanoo, että on kylmä. Olettaa että nainen pystyy kasaamaan huonekaluja kuin mies. Ei avaa ovea naiselle. Jne. Jne.

Nämä ovat asioita, joita Euroopassa ja etenkin Suomessa naiset tekevät itsestäänselvyytenä itse. Eivät edes odota miehen tekevän.

En usko että aasiaIaiset naiset näitä missään yhteisöissä puhuvat, etenkään jos miehiä on kuulemassa. Nämä ovat asioita joista puhutaan ystäville kahdenkeskinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan