Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
321/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se panostaminen tarkoittaa, omalla autollaa kuljettelua eri kauppakeskuksiin shoppailemaan ja tarjoamaan kahviloissa lounaita, tekemään kodin pikku remppahommia, sopeutumaan jatkuviin aikataulumuutoksiin, maksamaan teatterikokemukset...ynm? No ehkä olen vain tutustunut vääränlaisiin naisiin ja nyt ei vaan kiinnosta enään, Mies 60v, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.

Parisuhde on kompromissien tekemistä eikä vain toisen osapuolen sanelemaa toteutusta. Jos on pihi, erakkoluonne eikä valmis tinkimään omalta mukavuusalueelta poistumista niin on ehkä parempikin pysyä sinkkuna. Mainitsemasi asiat nyt vain ovat osa ihan normaalia parisuhdetta vaikka sinun korviisi kuulostaa kamalalta tarjota vaimolle teatteri-ilta ja lounas. 

Rakensin talon ja painoin töitä a

Ei mies tehnyt mitään väärää. Kuten ei myöskään ne tuhannet naiset joille on käynyt samoin. 

Vierailija
322/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta. 

Sehän on vain oman persoonallisuutesi refleksio!

Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.

Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa tosielämässä!

https://www.youtube.com/shorts/Kra4jI9ODRk

Ihana! Olis

Onhan noita. Mutta he muuttuvat, koska eivät saa parisuhteessa mieheltä mitään takaisin. Ja arvaapa mitä heistä tulee? Aivan oikein! Katkeria, vanhoja akkoja, jotka täälläkin varoittavat nuoria naisia, että ei kannata tuhlata elämäänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä haluan ihan tavallisen nuoren hoikan tatuoimattoman silikonipaakuttoman ankkahuulettoman suomalaisen naisen, he eivät kovin innokkaasti halua minua.  / M1957

No onko yllätys nuori (25 v.?) nainen ja 68 v. mies?! Isoisähän sie oot sille nuorelle eli kenen päässä se vika on? 🥺

Vierailija
324/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa katsoa ulkomailta vaimoa. Heillä on paljon parempi mahdollisuus saada hyvä vaimo kuin suomalaisnaisten, joille tulee lähinnä alistavia pummeja ulkomailta. Ne naiset haluaa perheen ja lapsia. Ei tarvitse kuunnella woketusta vaan voi elää perhe-elämää. Olen vierestä seurannut, kun serkkuni meni naimisiin filippiiniläisen naisen kanssa. Oli siinä vaiheessa hiukan plösö nelikymppinen, mutta hyvätuloinen ja perinyt paljon. Ei alkoile, on kiltti mies. Nainen on tehnyt järkivalinnan ja tarjosi tälle serkulleni perheen ja lapset, kun taas serkku tarjosi hyvän elintason naiselle ja tuen suvulle. Minusta se on reilu sopimus. Vaimo on topakka ja touhailee ihan omia työkuvioita nykyään. Serkkuni on onnellisesti tossun alla ja hirveän ylpeä kolmesta lapsestaan. Hän sai sen, mitä halusi. Se tavallinen mies, joka oli ujo ja ei ehkä hottis paikallisten naisten silmissä. Ovat olleet yhdessä nyt 18 vuotta ja loppua ei näy. 

Vierailija
325/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa katsoa ulkomailta vaimoa. Heillä on paljon parempi mahdollisuus saada hyvä vaimo kuin suomalaisnaisten, joille tulee lähinnä alistavia pummeja ulkomailta. Ne naiset haluaa perheen ja lapsia. Ei tarvitse kuunnella woketusta vaan voi elää perhe-elämää. Olen vierestä seurannut, kun serkkuni meni naimisiin filippiiniläisen naisen kanssa. Oli siinä vaiheessa hiukan plösö nelikymppinen, mutta hyvätuloinen ja perinyt paljon. Ei alkoile, on kiltti mies. Nainen on tehnyt järkivalinnan ja tarjosi tälle serkulleni perheen ja lapset, kun taas serkku tarjosi hyvän elintason naiselle ja tuen suvulle. Minusta se on reilu sopimus. Vaimo on topakka ja touhailee ihan omia työkuvioita nykyään. Serkkuni on onnellisesti tossun alla ja hirveän ylpeä kolmesta lapsestaan. Hän sai sen, mitä halusi. Se tavallinen mies, joka oli ujo ja ei ehkä hottis paikallisten naisten silmissä. Ovat olleet yhdessä nyt 18 vuotta ja loppua ei näy. 

Olen iloinen serkkusi puolesta. Usein näissä suhteissa tulee vaikeuksia siinä, ettei suomalainen mies ymmärrä, että hänen pitäisi hoitaa ne perinteiset miehen vastuut ja velvollisuudet parisuhteessa vastineeksi siitä, että nainen tekee sen perinteisen naisen osuuden. 

Helposti käy niin, että aasiatar joutuu ryhtymään mieheksikin, kun lempeä lapatossu köllii sohvalla. 

Vierailija
326/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap sinun mielestäsi miehen pitäisi tarkalleen ottaen panostaa? Ja minkä vuoksi? Mitä mies siitä sitten saa?

Parisuhteesta kokemusta 19 vuotta, minkä jäljeen sain tarpeekseni. Kyselijöitä on kyllä sittemmin ollut. Olen hyvissä töissä, hyvässä kunnossa, hymyileväinen ja kohtelias.

En koe tarvitsevani naista juuri mihinkään - paitsi yhteen asiaan, mutta siihen löytyy muut keinot.

Mielelläni kuuntelen perustelut, josko mieli muuttuisi?

Mistä siis sait tarpeeksesi siinä parisuhteessa? Ja yrititkö itse tehdä parhaasi jotta puolisollasi olisi hyvä olla? Olitko aidosti rakastunut häneen ja hän sinuun?

Olen sitä mieltä että nykyään mennään usein liian nopeasti sänkyyn ennen kun ollaan edes kunnolla tutustuttu. Ei tunneta toista vielä mutta sen intiimivaiheen jälkeen muutetaan yhteen ja hankitaan lapsia jne. mutta ollaanko kunnolla rakastuttu ennen sänkyyn menemistä ja seksin harrastamista?

Se on monilla just noin ja sit ihmetellään miks niin usein päädytään eroon vaikka perhekin ehkä perustettu jo jne. 

Vierailija
327/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomalainen mies niin helposti kätkee harmituksensa, luulee olevansa kohtelias mutta se on vastuun pakoilua."

Näinpä. Sitten mies kerää sitä vihaa ja katkeruutta vaimoaan kohtaan vuosien mittaan, kun on paha olo mutta ei vain pysty sanomaan sitä ääneen. Paradoksaalisesti mies vielä luulee olevansa kiltti kun puhisee vain hiljaa, vaikka nainen tuntee sen vihan kyllä, tihkuu sieltä. 

Tuntuu joskus vaikealta nöyrtyä avaamaan sanallinen arkkunsa, mutta se on ihan jokaisen parisuhteessa olevan velvollisuus. Toinen EI lue ajatuksiasi.

Ongelmanahan tuossa on se, etteivät naiset pysty keskustelemaan.

Naiset eivät yksinkertaisesti ole kykeneviä dialektiikkaan, vaan juuttuvat toistelemaan omaa teesiään pystymättä prosessoimaan antiteesiä ja hahmottamatta kokonaisuuksia laajemmin.

Jos mies ei hyväksy naisen väittämää sellaisenaan, mitään siihen lisäämättä tai pois jättämättä tai kiinnittää huomiota puutteelliseen harkintaan tai suunnitteluun tahi kokonaisuuteen soveltumattomiin detaljeihin alkaa nainen korottaa ääntään ja kiukutella. Puutteellisen prosessoinnin takia naiset ovat vain hieman yleistäen kyvyttömiä toteuttamiskelpoisiin kompromisseihin.

Edellisen johdosta en ole enää vuosiin kertonut mitään työstäni ( teknisellä alalla, yrittäjä ) naiselleni. En myöskään ole enää maininnut mitään meneillään olevista hankkeista, asiakasyrityksistä, yhteistyökumppaneista tai tuloistani välttääkseni jatkuvat järjettömät huomautukset ja väärintulkinnat. Kuitenkin kaipaisin toisinaan jotakuta, jonka kanssa keskustella.

Toisin kuin naisilla, miehillä jonkinasteinen kunnioitus ja kuvitelma henkisestä yhteydestä on edellytys myös sukupuoliselle kanssakäymiselle. Niiden puutteessa olen luopunut myös jälkimmäisestä jo kuutisen vuotta sitten, vaikka siihen ei olekaan mitään fyysisiä syitä.

Tunsin erään viehättävän ja älykkään opiskelijatytön, jonka kanssa saatoin keskustella ja jota jaksoin kuunnella. Meillä oli kaikin tavoin hyvä olla yhdessä lähes kolmenkymmenen vvuoden ikäerostamme huolimatta tavatessamme salaa kerran tai kahdesti viikossa, mutta menetin hänet hänen muutettuaan jatko-opintojensa vuoksi ulkomaille kahdeksan vuotta sitten. Aina vietettyämme aikaa yhdessä tunsin, kuin akkuni olisi ladattu täyteen ja koko Maailma olisi parempi paikka. Kannustin kuitenkin häntä lähtemään opintojensa ja tulevan uransa vuoksi aavistaen hänen jäävän uuteen maahansa, sillä hänen tulevaisuutensa on minulle omaa elämääni tärkeämpi.

Nyt keskityn enää työhöni sublimoiden siihen kaiken, mitä minulla on enää jäljellä välittämättä vanhan, kiukkuisen naisenpuolen jatkuvasta nalkutuksesta ja muistan enää satunnaisesti silmäkulma kosteana tuota tyttöä, jota en enää koskaan tapaa. Toivon hänen saavan tyydytystä urastaan ja elävän kaikin puolin onnellisena.

Yhteeveto:

*   Naiset eivät psykofyysisistä syistä johtuen pysty dialektiseen, synteesiin pyrkivään keskusteluun.

*   Kun nainen sanoo: "Meidän täytyy keskustella!", niin mies, tietäen mitä tulossa on vetää korvansa luimuun!

*   Miehen ei tule koskaan kertoa ajatuksiaan, etenkään syvimpiä tuntojaan naiselle, ei vaimolle eikä rakastajattarelle.

*   Miehen ei koskaan tule näyttää empimistään tai epävarmuuttaan naiselle, sillä koirain ynnä hukkain lailla nainen haistaa veren ja auttamisen tai tukemisen sijasta pyrkii haavoittamaan lisää vaikka sitä ainoaa ihmistä, joka siitä välittää, sillä sellainen on naisen luonto. 

Vierailija
328/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä haluan ihan tavallisen nuoren hoikan tatuoimattoman silikonipaakuttoman ankkahuulettoman suomalaisen naisen, he eivät kovin innokkaasti halua minua.  / M1957

Hienoa ettet edes yritä peitellä pedotyyppistä taipumustasi.

Eihän tuo kommentti mitään sellaista ilmaise, sinä ilkeä kaerttyaemmae!

Vierailija
329/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miesten pitäisi panostaa? 

Vierailija
330/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole, että vain miesten pitäisi panostaa, vaan että miehetkin panostaisivat. 

Vierailija
331/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta. 

Sehän on vain oman persoonallisuutesi refleksio!

Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.

Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.

Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa tosielämässä!

https://www.youtube.com/sho

"Paitsi että oikeassa elämässä mies alkaisi pitää tuollaista tyttöä itsestäänselvyytenä tai jopa halveksia häntä pian. "

Ei YKSIKÄÄ MIES pitäisi tuollaista vaimoa tai tyttöystävää itsestäänselvyytenä!

Vierailija
332/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että naiset panostavat.

Vierailija
333/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksikään niistä naisista ei halua nähdä vaivaa minun eteen.

Vierailija
334/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MILLOIN AJATTELIT LÄHTEÄ VAIMONHAKUMATKALLE SINNE ULKOMAILLE? VAI MEINASITKO VIELÄ VUOSIKYMMENIÄ SELITELLÄ ASIAA TÄÄLLÄ?

Vierailija
335/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala panostaa täysillä johpnki oman elämänsä pikkuprinsessaan. Saatanan hemmotellut lehmät.

Vierailija
336/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kohtelisin kuin kukkaa kämmenellä - odotan vain samaa takaisin, eli liikaa. Liian monta hyötysuhdetta tullut nähtyä kyetäkseni uskomaan keskivertonaisen kykenevän vilpittömään, ehdottomaan ja omaa etua etsimättömään rakkauteen.

Vierailija
337/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostaa täysillä, jos ei mitään saa vastineeksi?

Tyhjän saa pyytämättäkin.

M43

Suomalaiset naiset on silkkoa ja paskaa läpikotaisin, niillä on aina joku hyötymiskulma miksi hakevat miestä. Perus demariharakoita. Harva joka merelle lähtee, hankkii veneeseensä betonista tehtyjä pelastusrenkaita ja kelluntaliivejä, siinä on mitä suomalaiset naiset on miehille. Ja ulkoisesti ovat sitä TODELLAKIN KIRJAIMELLISESTI!

Vierailija
338/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus ei ole, että vain miesten pitäisi panostaa, vaan että miehetkin panostaisivat. 

Ja naiset muka panostavat??? 😂😂

Vierailija
339/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä-minä-minä naiset taas vaatimassa minä-minä-minälle erityishuomiota.

Vierailija
340/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ettet edes yritä peitellä pedotyyppistä taipumustasi.

En sitten tullut tähdentäneeksi että ei kuitenkaan esipuberteettinen tyttölapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi