Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kommentit (1004)
No tinderi on täynnä sinkkuäitejä niin ei kauheasti tee mieli saada aisurin mainetta.
Onkohan parisuhde ja ydinperhe oikeastaan edes luonnollinen? Eivät muutkaan kädelliset muodosta parisuhteita, ne elävät yhteisöissä. Ei ole mitään simpanssipareja tai gorillapareja.
Mitä ap sinun mielestäsi miehen pitäisi tarkalleen ottaen panostaa? Ja minkä vuoksi? Mitä mies siitä sitten saa?
Parisuhteesta kokemusta 19 vuotta, minkä jäljeen sain tarpeekseni. Kyselijöitä on kyllä sittemmin ollut. Olen hyvissä töissä, hyvässä kunnossa, hymyileväinen ja kohtelias.
En koe tarvitsevani naista juuri mihinkään - paitsi yhteen asiaan, mutta siihen löytyy muut keinot.
Mielelläni kuuntelen perustelut, josko mieli muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta.
Sehän vain heijastuu takaisin sinusta itsestäsi!
Moni meistä miehistä on turhaan etsinyt ajattelevaa, lempeää, viehättävää vaimoa, joka ei nalkuttaisi, olisi aina äänessä ja kärttäisi kaikkea turhaa lisää meidän kustannuksellamme.
On kuitenkin paljon parempi olla yksin kuin typerän, kiukkuisen, ylipainoisen nalkuttajan kanssa. Olkaamme siis yksin. SUomella ja Suomen kansalla ei muutenkaan ole enää tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntynemmät naiset on kiukkuisia, riidanhaluisia. Kuka heitä jaksaa. Maksulliset on ok.
Niin, tämähän on iciwanha dilemma:
Kun Maailma on täynnä viehättäviä ja herttaisia nuoria neitokaisia, niin mistä ne kaikki kiukkuiset, rumat kaerttyaemmaet oikein tulevat?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän suomalaiset naiset ihan suosiolla väliin. Tosi hyvä juttu, kun he kelpaavat ulkomaalaisille miehille.
Olen aina viehättynyt latino naisista ja siksipä matkani suuntautuvat lähes poikkeuksetta etelä-Amerikkaan. Näillä reissuilla tulee aina jotain sutinaa paikallisten naisten kanssa ja sillä elää pitkään ja jaksaa Suomen pimeyttä ja koleutta. Kokemusta on myös parisuhteesta brasilialaisen naisen kanssa ja se oli hyvää aikaa.
Minulle ne ovat afrikkalaiset naiset. Etiopialaiset ja muut Itä-Afrikkalaiset ovat sorjia, hoikkia ja lempeitä. Länsi-Afrikasta taas löytyy muodoltaan uhkeita, luonteeltaan työteliäitä, itsenäisiä ja oikeasti vahvoja naisia.
Itse taas en ole koskaan pitänyt NIITÄ oikein ihmisinä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi panostaa täysillä, jos ei mitään saa vastineeksi?
Tyhjän saa pyytämättäkin.
M43
Juuri näin!
Miksi luopua vapaudestaan, rahoistaan ja mielenrauhastaan tyhjän vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen ei kelpaa. Sitten itkevät kun ovat yksin
Kuvittelet liikaa itsestäsi. Mitä sinä esimerkiksi voisit miehelle tarjota? SE ei riitä, vaikka naiset niin kuvittelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä koskaan vaaka kallistunut parisuhteen puolelle. Minusta kiinnostuvat vain täysin väärät tyypit, joista en ole itse vähääkään kiinnostunut. Olen rauhallinen, hiljainen ja syrjässä valokeiloista viihtyvä vähän nörttihenkinen tyyppi luonteeltani. En polta, en juo, enkä muutenkaan sekoile. Tyyli ja pukeutuminen on melko pelkistettyä. Chinot, yksivärinen t-paita ja kävelykengät. Ainoa silmiinpistävä seikka on pitkä ja tuuhea kokoparta. Etsin kaltaistani varjoissa viihtyvää hiljaista hissukkaa.
Valitettavasti minusta kiinnostuneita ovat nämä rempseät napaan asti uurretussa topissa ja 2 promillen humalassa hoipertelevat 50+ tätihenkilöt tai möreä-ääniset pubivarpuset. Kumpikaan ihmistyyppi ei houkuttele minua tutustumaan syvemmin.
Aja parta helvettiin, johan alkaa naisia tulla.
Minulla on ollut parta pienestä asti, joten ihan vähän takia en siitä luovu.
Naisille vain kelpaa top 10 % miehet. Me tavalliset miehet tajuttiin tämä ja lähdimme pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta.
Sehän on vain oman persoonallisuutesi refleksio!
Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.
Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.
Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa tosielämässä!
https://www.youtube.com/shorts/Kra4jI9ODRk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.
Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.
Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni mies itkisi salaa ilosta, jos tapaisi kaltaisensa tosielämässä!
...ja tekisi MITÄ TAHANSA tuollaisen tytön puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän suomalaiset naiset ihan suosiolla väliin. Tosi hyvä juttu, kun he kelpaavat ulkomaalaisille miehille.
Olen aina viehättynyt latino naisista ja siksipä matkani suuntautuvat lähes poikkeuksetta etelä-Amerikkaan. Näillä reissuilla tulee aina jotain sutinaa paikallisten naisten kanssa ja sillä elää pitkään ja jaksaa Suomen pimeyttä ja koleutta. Kokemusta on myös parisuhteesta brasilialaisen naisen kanssa ja se oli hyvää aikaa.
Minulle ne ovat afrikkalaiset naiset. Etiopialaiset ja muut Itä-Afrikkalaiset ovat sorjia, hoikkia ja lempeitä. Länsi-Afrikasta taas löytyy muodoltaan uhkeita, luonteeltaan työteliäitä, itsenäisiä ja oikeasti vahvoja naisia.
Rasisti
Vierailija kirjoitti:
No tinderi on täynnä sinkkuäitejä niin ei kauheasti tee mieli saada aisurin mainetta.
Ole yksin tai korjaa heikko miehuus. Valitse yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja tekis
Paitsi että oikeassa elämässä mies alkaisi pitää tuollaista tyttöä itsestäänselvyytenä tai jopa halveksia häntä pian. Varmin tapa saada mies lopettamaan parisuhteeseen panostaminen, on antaa hänelle kaikki mitä hän haluaa. Kokemusta on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella:
Eurooppalaisilla ja kauko-idän asukeilla on tunnetusti noin 3% ( 1 4% ) prosenttia neandertalilaisilta perittyä geenistöä, joka neekeriläisiltä kansoilta puuttuu täysin.
https://humanorigins.si.edu/evidence/genetics/ancient-dna-and-neanderthals
Toisaalta homo sapiensin ja pan troglodytesin geenistöt eroavat toisistaan noin kolmen prosentin osalta.
https://news.janegoodall.org/2018/06/27/chimps-humans-monkeys-whats-difference/
Voidaan siis sanoa, että eurooppalaiset ja kongoloidit eroavat geenistöltään toisistaan karkeasti yhtä paljon kuin eurooppalaiset ja simpanssit eroavat toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole yksin tai korjaa heikko miehuus. Valitse yksi.
Olen yksin mieluummin kuin kiertopalkinnon kanssa, mutta myöskään 'miehuudessani' ei ole toistaiseksi mitään vikaa, vaan se on yksineläjälle jopa häiritsevän hyvässä kunnossa.
Mutta tyydy sinä vain omiin näppeihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Olisinpa löytänyt tuollaisen kainalooni joskus neljäkymmentä vuotta sitten, niin olisin tehnyt kaikkeni taatakseni sille hyvän elämän!
Mutta ei tuollaisia ole todellisuudessa kuin elokuvissa ja niinpä pysyn mieluiten yksin - olen nimittäin aina ollut naimisissa vain työni kanssa ja nyt minulla ei ole ketään, jolle jättää kaikki.
Pienessä kaupunkkitaajamassa kun taannoin pyörin illanvietoissa niin tuli usein vastaan tilanne kun olin iltaa istumassa naisten kanssa niin tuli sama jamppa ja naiset hänen kaulaansa hyppimässä, no yhden illan juttujahan ne taisi ollakkin kun ne naiset taas olisivat olleet taas minun kanssa juttu tuulella niin minulla oli kyllä maku mennyt näihin Pirkkoihin, eli kun on hyvät jutut niin pesää saa mutta sen jälkeen nämä sankarit jatkaa matkaa ja niin jatkan minäkin jämät ei kelpaa.