Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin missään tekemisissä feministin kanssa. Teitte tämän itsellenne.
Huutista. Hirvee uho, ikäänkuin naiset olisi menettäneet yhtään mitään sinussa. Meillä on asiat ihan hyvin, mites sinulla?
Jep. Tyhjä on aina parempi kuin tasa-arvoa vastustava mies. En tiedä, miksi joku kuvittelee, että tasa-arvo on naisille joku kiva ekstra, jota ilmankin voisi olla ja jonka ajaminen alkaa kaduttaa, jos siitä seuraa, ettei saa omakseen sovinistimiestä.
Vierailija kirjoitti:
"mikseivät miehet/naiset tee kuten minä haluan!"
Tällainen ajattelutapa ei vie kovin pitkälle. Kannattaa ennemmin keskittyä siihen, miten voi parantaa itseään ja omaa elämäänsä, kuin syytellä vastakkaista sukupuolta siitä, että he eivät toimi kuten sinä haluaisit.
Tämä ok niinkauan kun vastakkainen sukupuoli ei perusta vihaideologiaa joka pohjautuu juurikin siihen syyttelyyn. Sitten tästä ideologiasta esitetään vaatimus lainsäädäntötyöhön sekä kansainvälisiin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan minulle, jos suurin osa miehistä ei panosta naisen löytämiseen mitenkään. Minä panostan ja ilmankos on jatkuvasti 5-10 naista, joiden kanssa viestittelen ja sovin treffejä. Nyt kun vielä löytyisi se, jonka haluan omakseni.
Ja kyllä: puhun, pussaan, hemmottelen, laitan ruokaa kotona, tarjoan illalliset ravintolassa, pidän hyvänä, hieron kipeät jalat ja hartijat nuolen orgasmit, jaksan pitkään, jne jne. Mutta tiedän myös mitä haluan ja mitä en siedä.
M50+
Joku on pielessä jos et tähän mennessä ole viettänyt jo hopeahääpäivää...
N50+, kohta naimisissa jo 30v
Sinussa on jotain pielessä kun noin sanot.
N55
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän suomalaiset naiset ihan suosiolla väliin. Tosi hyvä juttu, kun he kelpaavat ulkomaalaisille miehille.
Olen aina viehättynyt latino naisista ja siksipä matkani suuntautuvat lähes poikkeuksetta etelä-Amerikkaan. Näillä reissuilla tulee aina jotain sutinaa paikallisten naisten kanssa ja sillä elää pitkään ja jaksaa Suomen pimeyttä ja koleutta. Kokemusta on myös parisuhteesta brasilialaisen naisen kanssa ja se oli hyvää aikaa.
Että sellaiset fantasiat tällä kertaa 😂 voi elämän kevät, kaikkea sitä saa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani viihdyn hyvin yksin, enkä kaipaa suhdetta kenenkään kanssa. Seksiä saan säännöllisesti irtopanoista, joten senkään takia ei tarvitse olla kenenkään naisen kanssa.
Elämä on ihan parasta tällä tavalla.
Tämä on aikamoinen ihmiskoe. Minkälaisia te irtopanoilijat miehet ja naiset olette vaikka 60-vuotiaina? Vielä tyytyväisiä silloinkin vai täysin kyynistyneitä ihmisraunioita?
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani viihdyn hyvin yksin, enkä kaipaa suhdetta kenenkään kanssa. Seksiä saan säännöllisesti irtopanoista, joten senkään takia ei tarvitse olla kenenkään naisen kanssa.
Enpä paljon lesoilisi sillä asialla että olen sitoutumiskyvytön huorapukki, mutta kukin tyylillään, I guess.🥱
Vierailija kirjoitti:
Miksi panostaa sellaiseen, joka ei vastavuoroisesti panosta sinuun, vaan odottaa vain saavansa ja saavansa.
Juuri tämän takia naiset eivät enää viitsi panostaa niin suuresti suhteisiin. Jos saisi siitä panostuksesta joskus jotain muutakin takaisin kuin mitätöintiä ja lyttäämistä, asia olisi hyvin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan minulle, jos suurin osa miehistä ei panosta naisen löytämiseen mitenkään. Minä panostan ja ilmankos on jatkuvasti 5-10 naista, joiden kanssa viestittelen ja sovin treffejä. Nyt kun vielä löytyisi se, jonka haluan omakseni.
Ja kyllä: puhun, pussaan, hemmottelen, laitan ruokaa kotona, tarjoan illalliset ravintolassa, pidän hyvänä, hieron kipeät jalat ja hartijat nuolen orgasmit, jaksan pitkään, jne jne. Mutta tiedän myös mitä haluan ja mitä en siedä.
M50+
N55
Kerrotko vielä mikä? Onko avioliitto ylipäänsä ja vieläpä pitkä sellainen jotain kauhistuttavaa ja vältettävää.. ?
Ok, oli hieman kärjistetty, ei kaikki löydä rakastaan reilusti alle 30v vaikka yrittäisi. Mutta jos toisella on "jatkuvasti 5-10 naista", ja tyyppi osaa vielä nuolla upeat orkut, niin miten hirveitä nämä naiset on, jos ketään ei vielä ole "halunnut omakseen"?
se onnellinen 50+ rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮 Nauti sukupuolitaudeista
Niitä riittää mieshuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50+
N55
Kerrotko vielä mikä? Onko avioli
Ei ole kaikilla onnea rakkaudessa. Loppuelämän kestävä suhde voi löytyä vasta vanhempana. Joillakin ei koskaan.
N55
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin missään tekemisissä feministin kanssa. Teitte tämän itsellenne.
silti olet tällä palstalla joka päivä ;)
Olen panostanut täysillä - liikaakin - muutaman ihan tavalliseen naiseen, mutten ole kelvannut, vaikka olen ihan tavallinen korkeakoulutettu, työssäkäyvä mies. Varmasti olisin löytänyt naisen, jolle kelpaisin, mutta ihan tavallisessakin naisessa pitää olla sitä jotain, joka saa sukat pyörimään jaloissa - toistaiseksi en sellaista ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Miksi on miesten tehtävä "nähdä vaivaa päästäkseen naisen kanssa suhteeseen", ettekö te naiset ole vuosikymmeniä peräänkuuluttaneet tasa-arvoa ja nyt kun sitä on, sekään ei kelpaa? Nainen ei ole ihmisenä miestä millään tavalla arvokkaampi, jonka eteen tarvitsisi tehdä mitään temppuja ja soidintansseja.
Te naiset voitte yhtälailla tehdä myös aloitteen ja olla aloitteellisia miesten suuntaan. Valtaosa miehistä ei ole pahoillaan siitä, jos saa aloitteen naiselta eikä sitä koeta millään tavalla huonoksi asiaksi. Jos joku kokee naisen aloitteellisuuden ongelmaksi, on se harmistuja suurella todennäköisyydellä tämä nainen itse päänsä sisällä.
Eletään nyt siis sitä tasa-arvon aikaa ihmis
Niin, mutta olisi kiva, jos se mieskin tekisi jotain joskus, ei vain istuisi passiivisena odottamassa palvelua.
Panostelen kyllä tavanomaisten naisienkin kanssa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se panostaminen tarkoittaa, omalla autollaa kuljettelua eri kauppakeskuksiin shoppailemaan ja tarjoamaan kahviloissa lounaita, tekemään kodin pikku remppahommia, sopeutumaan jatkuviin aikataulumuutoksiin, maksamaan teatterikokemukset...ynm? No ehkä olen vain tutustunut vääränlaisiin naisiin ja nyt ei vaan kiinnosta enään, Mies 60v, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.
Parisuhde on kompromissien tekemistä eikä vain toisen osapuolen sanelemaa toteutusta. Jos on pihi, erakkoluonne eikä valmis tinkimään omalta mukavuusalueelta poistumista niin on ehkä parempikin pysyä sinkkuna. Mainitsemasi asiat nyt vain ovat osa ihan normaalia parisuhdetta vaikka sinun korviisi kuulostaa kamalalta tarjota vaimolle teatteri-ilta ja lounas.
Rakensin talon ja painoin töitä arjen rahoitukseen, hoidin lapsia jotta vaimo pääsi
Kai vaimosi vielä erotessa sanoi, että nyt kun hän on menestynyt, niin hän ansaitsee saada sen nuoren ja komean miehen? Lapset jäivät sinulle, äiti ei halua tavata niitä, mutta syyttää sinua vieraannuttamisesta, ettei itse näyttäisi välinpitämättömältä?
Onneksi olkoon, sait kokea tavallisen naisen kohtalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aikamoinen ihmiskoe. Minkälaisia te irtopanoilijat miehet ja naiset olette vaikka 60-vuotiaina? Vielä tyytyväisiä silloinkin vai täysin kyynistyneitä ihmisraunioita?
Irtopanot on luonnonlaki niinkuin kaikilla eläimillä, jostain syystä kuvitellaan että ihminen on yksiavioinen eläin niinkuin päivittäin saa huomata,pettämisiä,eroja,tai toinen kuolee niin uusi tilalle jne....turhaa romantisoimista että kaikille on vain yksi ihminen tarkoitettu.
Seksillä ei ole mitään tekemistä suhteen kanssa vaan villi nopea pano on in!
t.vieras pilluonkullinherkku
Naiset toivat paljon murhetta elämääni. Kiire naimisiin, en ollut valmis. Hankkiutui raskaaksi, minulla ei ollut työpaikkaa. Jäi hoitamaan lapsia kotiin, ei koskaan ollut työelämässä. Riita rahasta, lasten kasvatuksesta, koulusta, kyytiporukasta, firman juhlista jne. Kyllä minä varmaan olisin onnistunut elämässäni yksinään paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ole sellaista motivaatiota naisten kosiskeluun mitä oli vielä 20-vuotiaana ja silloin kyllä niitä naisia riitti. Tosin siitä seuranneiden kokemusten seurauksena se motivaatio varmaan on kadonnutkin :D jos ei halaja lapsia, osaa tehdä kotityöt itse ja viihtyy itsekseen tai ystävien seurassa, niin eipä sillä naisella loppuviimein mitään oikein tee. Toki seksuaaliset jutut joo mutta tosiaan kun kyse on panostamisesta rahallisesti ja ajallisesti, niin pelkkää seksiähän saa muutaman kaljatuopin hinnalla tai jos ei käy flaksi niin satasella. Ei koko kallisarvoista elämäänsä ja työnsä hedelmiä kannata yhteen pimppaan uhrata.
-Mies 35 vuotta
Että sellainen mammonanpalvoja siellä :D SInun kallisarvoiset raha ja omaisuus, kyllähän niitä on varjeltava! Ainoa vain ettet saa mitään mukaasi kun täältä lähdet.
Erikoista jos vertaat seksi
En saakaan. Kyllä ne pitää elinaikana vetää sileäksi sehän on selvä. Ei sitä omaisuutta tarvitse varjella, kunhan saan käyttää sen haluamiini asioihin. En palvo mammonaa mitenkään erityisesti, mutta olen tietyllä tapaa hintatietoinen kuluttaja. En maksa senttiäkään mistään, mille en koe saavani riittävää vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun vuokralla eikä yksikään mies ole koskaan vaihtanut asuntoon mieleisiäni keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Joten en näe, että miehet nyky Suomessa joutuisivat naisten eteen mitään tekemään.
Korkeintaan vonkaavat seksiä.
Se on ärsyttävää kun seksiä joutuu vonkaamaan. Naisilla on jokin ongelma kun seksi on melkein pakkopullaa. Vain suhteen alussa on riittävästi seksiä. Helpommalla pääsee kun hoitelee itse itsensä.
🤢🤮 Nauti sukupuolitaudeista