Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
261/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oleminen on parasta niin siksi haluan olla vain yksin. Naista en tarvitse mihinkään.

Vierailija
262/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä sitä kassillista kaljaa jakamaan ja humaltuneen naisen toilaiiluja ja mölinää seuraamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokralla eikä yksikään mies ole koskaan vaihtanut asuntoon mieleisiäni keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Joten en näe, että miehet nyky Suomessa joutuisivat naisten eteen mitään tekemään.

Korkeintaan vonkaavat seksiä.

Se on ärsyttävää kun seksiä joutuu vonkaamaan. Naisilla on jokin ongelma kun seksi on melkein pakkopullaa. Vain suhteen alussa on riittävästi seksiä. Helpommalla pääsee kun hoitelee itse itsensä. 

Uskovaisilla on usein aktiivinen seksielämä, koska näin on Raamatussakin sanottu. Ei tarvitse vonkailla kun hoidetaan vuoronperään aviolliset velvollisuudet, vielä näin vuosikymmenien jälkeenkin. Ja kun seksiäkin aikanaan oli vasta papin aamenen jälkeen, niin kyllä se kuule maistui hyvältä :) Ei täydellistä ollenkaan aluksi kun kaksi kokematonta räpelsi, mutta yhdessä harjoiteltu ja kokeiltu kaikenlaista.

kannatti odottaa

Vierailija
264/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän suomalaiset naiset ihan suosiolla väliin. Tosi hyvä juttu, kun he kelpaavat ulkomaalaisille miehille.

Olen aina viehättynyt latino naisista ja siksipä matkani suuntautuvat lähes poikkeuksetta etelä-Amerikkaan. Näillä reissuilla tulee aina jotain sutinaa paikallisten naisten kanssa ja sillä elää pitkään ja jaksaa Suomen pimeyttä ja koleutta. Kokemusta on myös parisuhteesta brasilialaisen naisen kanssa ja se oli hyvää aikaa. 

Veikkaan että todellisuudessa sinussa on jotain sellaista, ettet täällä kelpaa kauniille naisille vaan meillä on valinnanvara paremmista miehistä, jotka otamme. Tietty varmaan kivemmalta tuntuu selittää itselle noin. Lisäksi Brasiliassa on verraten niin paljon ihmisiä että rumemmallakin miehellä joku tärppää. 

Vierailija
265/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi panostaa naiseen?

Vierailija
266/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.

Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.

Eihän isäpuoli ole sinulle mitään sukua, joten juoppo isäpuoli ei ainakaan minuun vaikuta, ellei ole tartuttanut juomatapojaan sinuunkin.

Vierailija
267/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on ehdollistunut siihen, että tehdessä naiselle aloitetta tulee lähes satavarmasti pakit. Lisäksi jatkuvasti julkaistaan kaikenlaisia tutkimuksia, joissa naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Kun tähän lisätään vielä naisten omat puheet, etteivät halua lähestymisiä miehiltä, niin kyllä viesti ennen pitkää menee perille kaikista romantiikannälkäisimmillekin miehille.

Vierailija
268/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi se on olla alkujaankin yksin kun alkaa sitten rakentamaan myöhemmin omaa miesluolaansa johon pääsee naiselta karkuun jos nainen kelpaa vain seksiin.

Vierailija
269/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koskaan vaaka kallistunut parisuhteen puolelle. Minusta kiinnostuvat vain täysin väärät tyypit, joista en ole itse vähääkään kiinnostunut. Olen rauhallinen, hiljainen ja syrjässä valokeiloista viihtyvä vähän nörttihenkinen tyyppi luonteeltani. En polta, en juo, enkä muutenkaan sekoile. Tyyli ja pukeutuminen on melko pelkistettyä. Chinot, yksivärinen t-paita ja kävelykengät. Ainoa silmiinpistävä seikka on pitkä ja tuuhea kokoparta. Etsin kaltaistani varjoissa viihtyvää hiljaista hissukkaa.

Valitettavasti minusta kiinnostuneita ovat nämä rempseät napaan asti uurretussa topissa ja 2 promillen humalassa hoipertelevat 50+ tätihenkilöt tai möreä-ääniset pubivarpuset. Kumpikaan ihmistyyppi ei houkuttele minua tutustumaan syvemmin.

Vierailija
270/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä koskaan vaaka kallistunut parisuhteen puolelle. Minusta kiinnostuvat vain täysin väärät tyypit, joista en ole itse vähääkään kiinnostunut. Olen rauhallinen, hiljainen ja syrjässä valokeiloista viihtyvä vähän nörttihenkinen tyyppi luonteeltani. En polta, en juo, enkä muutenkaan sekoile. Tyyli ja pukeutuminen on melko pelkistettyä. Chinot, yksivärinen t-paita ja kävelykengät. Ainoa silmiinpistävä seikka on pitkä ja tuuhea kokoparta. Etsin kaltaistani varjoissa viihtyvää hiljaista hissukkaa.

Valitettavasti minusta kiinnostuneita ovat nämä rempseät napaan asti uurretussa topissa ja 2 promillen humalassa hoipertelevat 50+ tätihenkilöt tai möreä-ääniset pubivarpuset. Kumpikaan ihmistyyppi ei houkuttele minua tutustumaan syvemmin.

Se on tuo parta. Se houkuttelee hörhöjä kuin raato kärpäsiä.

Vierailija
271/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo. 

Komeille ei naureta eikä heitä nöyryytetä. 

Niinpä. Mutta jos et ole komea ja sulavapuheinen, niin et ansaitse edes peruskohteliaisuuksia. Menet pyytämään voiko istuutua tai haluaako jutella, niin mieluiten esitetään ettei edes kuulla kysymystä.

Ja jos erehtyy juttelemaan, niin ollaan sitten mahdollisimman kylmäkiskoisia tai valehdellen livahdetaan pois sen sijaan, että sanottaisiin kohteliaasti suoraan ettei seura kiinnosta.

Vierailija
272/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja parta helvettiin, johan alkaa naisia tulla.

Vierailija
273/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+45v naisissa ei ole deittipalstoilla yhtään tarpeeksi kaunista naista, jonka kanssa voisi aloittaa suhteen. Sen takia on pakko keskittyä ulkomaalaisiin nuorempiin naisiin

Ja sinähän olet tietysti joku Adonis, eikö vain? Veikkaanpa että totuus on lähempänä sitä asiaa, että olet kaljuuntunut kaljamahainen elämäntapa luuseri. Ei sinua yksikään nainen huoli😂

Niitä kaljamahoja on kadut täynnä.

Vierailija
274/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tavallinen? Se on yllättävän hankalaa. Sen minkä koette tavalliseksi voi ollakin ihan jotain muuta. Ehkä se selittää nihkeyden tutustua ns. "tavallisiin" naisiin ja toisaalta naisten puolelta "tavallisiin" miehiin.

Vierailija
275/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi panostaa naiseen?

Voit panostaa ihan rauhassa mieheen jos mielestäsi nainen ei ole sen arvoinen, ei sinua kukaan estä.

Vierailija
276/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi se on olla alkujaankin yksin kun alkaa sitten rakentamaan myöhemmin omaa miesluolaansa johon pääsee naiselta karkuun jos nainen kelpaa vain seksiin.

Seksi on suurin syy suhteisiin. Naiset tekee kaikesta niin vaikeaa että pakostakin miettii onko se seksi kaiken sen vaivan arvoista? 

Vierailija
277/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin sinkkuna. Miksi pitäisi johonkin suhteeseen mennä jos näin hyvä olla?Matkustelen ja nautin elämästä sinkkuna.

Sinkkumies 53v

Vierailija
278/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokralla eikä yksikään mies ole koskaan vaihtanut asuntoon mieleisiäni keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Joten en näe, että miehet nyky Suomessa joutuisivat naisten eteen mitään tekemään.

Omistan omakotitalon ja voi sitä naisten määrää jotka pesää antamalla luulevat olevansa tervetulleita emännäksi, ihme homma joku talo, kerran eräs taksikuskinainenkin oli valmis laittamaan mittarin kiinni kun heitti minua baarista kotiin, maksoin vaan kyydin.

Vierailija
279/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se panostaminen tarkoittaa, omalla autollaa kuljettelua eri kauppakeskuksiin shoppailemaan ja tarjoamaan kahviloissa lounaita, tekemään kodin pikku remppahommia, sopeutumaan jatkuviin aikataulumuutoksiin, maksamaan teatterikokemukset...ynm? No ehkä olen vain tutustunut vääränlaisiin naisiin ja nyt ei vaan kiinnosta enään, Mies 60v, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.

Parisuhde on kompromissien tekemistä eikä vain toisen osapuolen sanelemaa toteutusta. Jos on pihi, erakkoluonne eikä valmis tinkimään omalta mukavuusalueelta poistumista niin on ehkä parempikin pysyä sinkkuna. Mainitsemasi asiat nyt vain ovat osa ihan normaalia parisuhdetta vaikka sinun korviisi kuulostaa kamalalta tarjota vaimolle teatteri-ilta ja lounas. 

Rakensin talon ja painoin töitä arjen rahoitukseen, hoidin lapsia jotta vaimo pääsi

Antakaapa alapeukuttajat palautetta mitä mies teki väärin, vai eikö vieläkään osannut mies enempää vaimoaan mielyttää vai eikö vain jaksanut enempää ja tuli joku häntäheikki joka tarjosi pari viiniä ja pani pään sekaisin.

Vierailija
280/1004 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tällekkin on syy-seuraus ketju olemassa. Naisten itsetietoisuus on lisääntynyt vuosi vuodelta. Enää normikroppainen perusmasa perustyöllään ei kategoroidu kovin korkealle edes sinkku-peruspirkkojen deiteissä.

Näitä perusmasojen potentiaalisia naisia piirittää myös hyvä supliikkiset iskijämiehet satunnaisesti ja nämä usein sijoittuvat panorinkeihin varanaisiksi. Kilpailu on todella kovaa kellä on paras supliikki, kemia ja kipinä.

Vaihtopenkille päätyy niin moni perusmasa niin pienestä klikistä luonteessa tai jostain aivan pragmaattisesta valinnasta kuten housuista tai väärästä dödöstä.

Tässä tarkoitan että just tavismiehet joutuu väljentämään preferenssejään suuntaan johon tulee jo stoppi ettei sellaisen naisen kanssa jonka saa markkinoilta enää yksinkertaisesti koe yhteenkuuluvuutta loppuiäksi. Sitten satunnaisseksiksi pitäisi olla naiselle muotoja muutakin kuin muumimamman ulkonäkö. Mutta tavismiehen taso ei riitä hoikkiin ja muodokkaisiin naisiin ja supliikit menestyjät tavismiehissä nappaa ne hoikat tavispirkot itselleen. Tavis tavismiehet jää taas vaihtopenkilleen.

Deiteissä menestyy siskon kuvaamat juhlakuvat tavisnaisesta joka on käynyt ammattistylistillä ja näyttää kerran kymmeneen vuoteen kauniilta. Tällä juhlakuvalla myydään se paketti jota tavismies ei tule oikeasti näkemään.

Se on nykyaikaa ettei perusmiehet enää hakkaa päätään seinään etsien sitä tarpeeksi looserisnaista joka tämän ottaisi kuppaniksi vaan ovat ilman reilusti ja omaksuvat sinkkunaisten tapoja matkustella, harrastaa ja pysyä jätkien kanssa hyvissä väleissä hauskaa pitäen. Parisuhdehan ennemmin tai myöhemmin erkauttaa miehen jätkäkavereistaan ja hauskasta vapaa-ajasta.