Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Rakensin talon ja painoin töitä arjen rahoitukseen, hoidin lapsia jotta vaimo pääsi etenemään uraputkessa ja päästessään ylemmälle oksalle, vaimolle ei ollut enään mikään hyvin jatkuva kitinä ihan arjen asioista, työreissussa oli paljon kivempaa istuskellessa illallisissa kun minä pyöritin arkea pienten lasten kanssa, no erohan siitä tuli. Eipä riittänyt yritys tehdä osani perheen eteen, no narsistivaimo, ei tietenkään kaikkiin päde mutta vei kyllä innon mihinkään parisuhdeleikkeihin.
Tervetuloa naisten todellisuuteen.
Mieluummin yksin kuin missään tekemisissä feministin kanssa. Teitte tämän itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ole sellaista motivaatiota naisten kosiskeluun mitä oli vielä 20-vuotiaana ja silloin kyllä niitä naisia riitti. Tosin siitä seuranneiden kokemusten seurauksena se motivaatio varmaan on kadonnutkin :D jos ei halaja lapsia, osaa tehdä kotityöt itse ja viihtyy itsekseen tai ystävien seurassa, niin eipä sillä naisella loppuviimein mitään oikein tee. Toki seksuaaliset jutut joo mutta tosiaan kun kyse on panostamisesta rahallisesti ja ajallisesti, niin pelkkää seksiähän saa muutaman kaljatuopin hinnalla tai jos ei käy flaksi niin satasella. Ei koko kallisarvoista elämäänsä ja työnsä hedelmiä kannata yhteen pimppaan uhrata.
-Mies 35 vuotta
Olet kuitenkin valmis tuhlaamaan aikaa ja rahaa siihen satunnaiseen läheisyyteen naisihmisen kanssa. Koet että se on välttämätöntä seksielämälle.
Moni nainen ei tarvitse miestä siihenkään. Satunnainen mies on aina suurempi riski, yleensä seksi on huonoa. Mutta onneksi seksiä voi harrastaa myös itsensä kanssa, juuri sellaista mikä itseään tyydyttää.
Suosittelen opettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin missään tekemisissä feministin kanssa. Teitte tämän itsellenne.
Huutista. Hirvee uho, ikäänkuin naiset olisi menettäneet yhtään mitään sinussa. Meillä on asiat ihan hyvin, mites sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Yhyy...
Mikä menetys! 😭
Ei se noin mene. On olemassa hyviä parisuhteita. Olkoot ne yksin jotka sitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi tehdä tuttavuutta ihmisen kanssa, jonka seurassa pitää "nähdä vaivaa", kun on olemassa sellaisiakin, joiden seurassa voi olla oma rennosti itsensä?
Tämä! Korkeintaan yläasteella katsellaan prinsessoiden oikkuja, mutta jos joku aikuisenakin alkaa esittää vaikeasti tavoitettavaa ja olla hankala, niin silloin vain nostetaan kytkintä, naisia kyllä riittää.
Ei kai vaivannäkö aina tarkoita, et toinen on vaikeasti tavoiteltava?
Itse toivon sellaista "vaivannäköä", että ollaan valmiita antamaan aikaa just minuun tutustumiseen, eli et kierroksessa ei ole samaan aikaan 5 muutakin naista.
Omalla kohdallani viihdyn hyvin yksin, enkä kaipaa suhdetta kenenkään kanssa. Seksiä saan säännöllisesti irtopanoista, joten senkään takia ei tarvitse olla kenenkään naisen kanssa.
Elämä on ihan parasta tällä tavalla.
Kyllä moniakin naisia kosiskellaan.
Jos AP et ole tällainen nainen, niin sun kannattais kehittää itseäsi siihen suuntaan, että miehet olisivat motivoituneita sinuakin kosiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se panostaminen tarkoittaa, omalla autollaa kuljettelua eri kauppakeskuksiin shoppailemaan ja tarjoamaan kahviloissa lounaita, tekemään kodin pikku remppahommia, sopeutumaan jatkuviin aikataulumuutoksiin, maksamaan teatterikokemukset...ynm? No ehkä olen vain tutustunut vääränlaisiin naisiin ja nyt ei vaan kiinnosta enään, Mies 60v, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.
Ei varsinaisesti juuri noita, mutta nyt kun sanoit niin nuohan on ihan tavallisia asioita joita ihmiset tekevät keskenään. Kavereidenkin kesken. Ja sinua kiukuttaa se. Sinulla ei taida olla edes kavereita kun et halua tehdä yhtään mitään. Vai haluatko että tehdään vain sitä mikä juuri sinua kiinnostaa, ja tietysti muiden kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tavallinen nainen kelpaa ja valtaosa miehistä pariutuu tavallisen naisen kanssa. Ja kyllä miehet yrittävät usein monin tavoin piristää puolisonsa päivää ja tekee osuutensa arkiaskareista. Olen järjestänyt ylläri-illallisia ja jopa ulkomaanmatkoja.
Naiset sen sijaan ovat tehneet todella nihkeästi aloitteita. Oikeastaan, kun mietin koko tuttavapiiriä niin sama juttu muillakin miehillä. Perusnaiset odottavat, että miehet oikein jahtaisivat heitä (ja moni jahtaakin), mutta itse jahtaavat tasan samaa top 5 % miesporukkaa, mitä kaikki naiset jahtaavat.
Miksi vielä mietit jahtailuja, kun sinulla on jo se oma rouva, jolle järjestät ylläri-illallisia? Joku ei nyt täsmää...
+45v naisissa ei ole deittipalstoilla yhtään tarpeeksi kaunista naista, jonka kanssa voisi aloittaa suhteen. Sen takia on pakko keskittyä ulkomaalaisiin nuorempiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan minulle, jos suurin osa miehistä ei panosta naisen löytämiseen mitenkään. Minä panostan ja ilmankos on jatkuvasti 5-10 naista, joiden kanssa viestittelen ja sovin treffejä. Nyt kun vielä löytyisi se, jonka haluan omakseni.
Ja kyllä: puhun, pussaan, hemmottelen, laitan ruokaa kotona, tarjoan illalliset ravintolassa, pidän hyvänä, hieron kipeät jalat ja hartijat nuolen orgasmit, jaksan pitkään, jne jne. Mutta tiedän myös mitä haluan ja mitä en siedä.
M50+
Joku on pielessä jos et tähän mennessä ole viettänyt jo hopeahääpäivää...
N50+, kohta naimisissa jo 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ole sellaista motivaatiota naisten kosiskeluun mitä oli vielä 20-vuotiaana ja silloin kyllä niitä naisia riitti. Tosin siitä seuranneiden kokemusten seurauksena se motivaatio varmaan on kadonnutkin :D jos ei halaja lapsia, osaa tehdä kotityöt itse ja viihtyy itsekseen tai ystävien seurassa, niin eipä sillä naisella loppuviimein mitään oikein tee. Toki seksuaaliset jutut joo mutta tosiaan kun kyse on panostamisesta rahallisesti ja ajallisesti, niin pelkkää seksiähän saa muutaman kaljatuopin hinnalla tai jos ei käy flaksi niin satasella. Ei koko kallisarvoista elämäänsä ja työnsä hedelmiä kannata yhteen pimppaan uhrata.
-Mies 35 vuotta
Olet kuitenkin valmis tuhlaamaan aikaa ja rahaa siihen satunnaiseen läheisyyteen naisihmisen kanssa. Koet että se on välttämätöntä seksielämälle.
Moni nainen ei tarvitse miestä siihenkään. Satunnainen mies on
Tässä tapauksessa tarkoitin seksiä toisen ihmisen kanssa, en sooloseksiä. Mutta kyllä, olen sitä mieltä että ajallinen ja rahallinen panostaminen on välttämätöntä, jos meinaa toisen ihmisen kanssa sekstata, mutta en sitä mieltä että toisen ihmisen kanssa olo olisi välttämätöntä seksuaalisuutensa toteuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
+45v naisissa ei ole deittipalstoilla yhtään tarpeeksi kaunista naista, jonka kanssa voisi aloittaa suhteen. Sen takia on pakko keskittyä ulkomaalaisiin nuorempiin naisiin
Ja sinähän olet tietysti joku Adonis, eikö vain? Veikkaanpa että totuus on lähempänä sitä asiaa, että olet kaljuuntunut kaljamahainen elämäntapa luuseri. Ei sinua yksikään nainen huoli😂
"mikseivät miehet/naiset tee kuten minä haluan!"
Tällainen ajattelutapa ei vie kovin pitkälle. Kannattaa ennemmin keskittyä siihen, miten voi parantaa itseään ja omaa elämäänsä, kuin syytellä vastakkaista sukupuolta siitä, että he eivät toimi kuten sinä haluaisit.
Minä jätän suomalaiset naiset ihan suosiolla väliin. Tosi hyvä juttu, kun he kelpaavat ulkomaalaisille miehille.
Olen aina viehättynyt latino naisista ja siksipä matkani suuntautuvat lähes poikkeuksetta etelä-Amerikkaan. Näillä reissuilla tulee aina jotain sutinaa paikallisten naisten kanssa ja sillä elää pitkään ja jaksaa Suomen pimeyttä ja koleutta. Kokemusta on myös parisuhteesta brasilialaisen naisen kanssa ja se oli hyvää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
-Mies 35 vuotta
Että sellainen mammonanpalvoja siellä :D SInun kallisarvoiset raha ja omaisuus, kyllähän niitä on varjeltava! Ainoa vain ettet saa mitään mukaasi kun täältä lähdet.
Erikoista jos vertaat seksiä ja hellyyttä rakkaan ihmisen kanssa satunnaiseen paineenpurkuun. Ja nainen sulle vain pimppa, tämä kertoo olennaisen.
Korkeintaan vonkaavat seksiä.