Mitä tavantallaajanaiset tekevät jos sota alkaa?
Itse olen lähdössä Karibialle. Sellaisen turkoosin veden äärelle.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Tallaavat tavaa?
Ap kirjoittaa kainuulaisittain.
Ovat kiitollisia että ehtivät muuttaa sukupuoltaan passiin juuri ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallaavat tavaa?
Ap kirjoittaa kainuulaisittain.
Ymmärsin toki, ajattelin vaa, että mikä se Tava on jota Tallataan. Mahdollisesti joku miina vai?
Valitse näistä:
kenttälotta
valonheitinlotta
Ilmavalvontalotta
Viestintälotta
Kanslialotta
Varustuslotta
Muonituslotta
Lääkityslotta
ehkä uusimpana influencerlotta?
AP on tyhmä kuin saapas ja Pietarin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Valitse näistä:
kenttälotta
valonheitinlotta
Ilmavalvontalotta
Viestintälotta
Kanslialotta
Varustuslotta
Muonituslotta
Lääkityslotta
Huutista. Ihan ku kukaan järkevä tätä maata alkaisi Lottana puolustaa xd
Ei tavan vaan tavallinen. On se kumma kun ei osata enää kirjoittaakaan. Tapa ja tavallinen on eri asioita.
Tuonne kaikki naiset.
https://mpk.fi/ajankohtaista/sotilaan-perustaidot-naisille-kauhavalla-1
Mistä luulet sen ruoan tulevan, jos kukaan ei jää viljelemään maata tai hoida lapsia? Tee sotilaille vaatteita tai tehtaissa lisää aseita niinkuin ennen sodan historiassa? Lue enemmän historiaa. Taas joku typerä incel, joka vihaa naisia, kun ei näitä saa? Mistä sinun vihasi kumpuaa naisia kohtaan? Niin, eli sinua kohdeltiin lapsena väärin, ja nyt ajattelit kostaa sen kaikille naisille? Vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Valitse näistä:
kenttälotta
valonheitinlotta
Ilmavalvontalotta
Viestintälotta
Kanslialotta
Varustuslotta
Muonituslotta
Lääkityslotta
Olen sukkalotta
Vierailija kirjoitti:
Ei tavan vaan tavallinen. On se kumma kun ei osata enää kirjoittaakaan. Tapa ja tavallinen on eri asioita.
Tuo "tavan" on kieltämättä ärsyttävä murresana tuossa yhteydessä. Itäsuomalaisia juttuja
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään. Minä en halunnut tätä sotaa joten en tee mitään. Kuolen mielummin kuin että teen tämän Sodoman ja Gomorran maan hyväksi mitään
Tätä sotaa - kirjoittelee Pietarin trolli Putinin aloittamasta sodasta. Kannattaa pysytellä kaukana ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tavan" on kieltämättä ärsyttävä murresana tuossa yhteydessä. Itäsuomalaisia juttuja
Tavastia oli alunperin Tava. Siis suurinpiirtein nykyinen Kanta-Hämeen alue. Siellä asuivat aikoinaan oikeat ja alkuperäiset suomenkieliset arjalaiset ja gootit nykyisten apinoiden sijaan.
Ap taisi taas saada pakit tavantallaajanaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastia oli alunperin Tava. Siis suurinpiirtein nykyinen Kanta-Hämeen alue. Siellä asuivat aikoinaan oikeat ja alkuperäiset suomenkieliset arjalaiset ja gootit nykyisten apinoiden sijaan.
Onhan tässä toivoa, että kunnon sodan avulla saadaan maa siistiksi ja Tava alkuperäisine suomenkielisine arjalaisineen takaisin.
Kun vertaa 40-luvun sotapoikia ja lottia tämän päivän maamme toivoihin, tekisi mieli palata ajassa taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vertaa 40-luvun sotapoikia ja lottia tämän päivän maamme toivoihin, tekisi mieli palata ajassa taaksepäin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulisi siinä ajassa vetelät housuun.
Sotilaskotitoimintaa olen ajatellut. Varmaan kotonakin riittää tekemistä jotta rattaat saadaan pidettyä pyörimässä.
Niin kuin aina, niin suurin osa naisista jää viljelemään maata, että ruokaa riittää kaikille ja myös lapsista huolta. Tekee sotatarvikkeita ja vaatteita sotilaille ym. Ja myös sodan aikana ennen naiset myös osallistuivat ilma puolustukseen. Olen siis tavannut näitä vanhoja naisia, jotka osallistuivat ilmatorjuntaan asein. Kaikki naiset tai miehet eivät voi osallistua siihen itse sotaan, kun tarvitsemme myös ruokaa, vaatteita ym. Ikä estää, kun osa vanhoja, vammaisia, lapsia ym. Itse jään kyllä Suomeen sodan syttyessä ja pidän huolta toisista, jossa oma kotini on turvapaikka toisille, jotka menettäneet oma kodin ym. Ruoasta en ole toki varma, mutta toki pihalla voi viljellä mitä tahansa.