Jos varattu nainen on miehen mieleen, onko oikeus lähteä "yrittämään"?
Onko väärin lähteä pokaamaan varattua naista? Ei iskemään pois toiselta huvikseen, vaan koska nainen on niin ihana ja kiinnostava. Olisi hänelle paljon tarjottavaa.
Kommentit (99)
Laillisesti: kyllä
Moraalisesti: Jos olet itse vapaa etkä tunne naisen puolisoa tai ette ainakaan ole ystäviä, niin periaatteessa saat yrittää, vaikka eihän se ole mukavasti tehty sille miehelle. Pitää sitten uskoa kerralla, mitä nainen sanoo, eikä jäädä vänkäämään tai suostuttelemaan. Pettäminen ei ole ok, kun kerran tiedät että hän on varattu. On myös väärin yrittää saada nainen vaihtamaan sinuun, jos olet vain pinnallisesti ihastunut tai et tunne häntä hyvin, mutta on siinä isompi vastuu naisella itselläänkin. Älä kuitenkaan yritä puolison läsnäollessa. Se on törkeää ja aiheuttaa harmia naisellekin, voi myös yltyä fyysiseksi. Jos puoliso on ystäväsi, niin silloin et edes ajattele sitä naista muuna kuin kaverina tai kaverin puolisona.
Viisaasti: Voit kertoa naiselle tunteistasi, mutta älä oleta äläkä odota mitään. Tee tämä kahden kesken ja kasvotusten. Älä mene asioiden edelle. Älä ahdista tai ahdistele häntä tunteillasi enää sitten, kun hän tietää niistä, ellet saa vastakaikua. Voitte myös olla ystäviä, vaikka tunteita olisikin (tiedän että joillekin miehille mahdoton ajatus). Voitte myös rakastaa etäältä, vaikka kummallakin olisi tunteita. Asiat ovat niin monitahoisia, ettei niitä tunteita aina voi seurata, mutta surullista on, jos ne jäävät ikuisesti tunnustamatta. Ainakin siinä tapauksessa, jos niitä on molemmilla. Kun ei kaikista rakkauksista ole hyväksi suhteeksi eikä kaikissa hyvissäkään suhteissa ole välttämättä paljoa rakkautta. Muut asiat painavat joskus enemmän, varsinkin jos on jo ikää ja pitkä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaiset ovat nähneet ja kuulleet vaikka mitä. Kenellä tahansa voi olla vaikeita kokemuksia. Kun ihminen lähtee puhumaan kokemuksistaan, se kertoo halusta päästä eteenpäin tilanteessa.
Ei välttämättä. Olen kuullu ammattilaisesta joka säikähtää juttuja ja käy välillä `kopioimassa` toisessa huoneessa.
Ja nyt vaihdat jokaiseen kommenttiin sanan mies sanaan vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos onnistuu, sitten sinulla on nainen, joka lähtee vieraan matkaan.
Joskushan on toki niin, että suhde on tullut tiensä päähän, mutta keskusteluja ei vielä ole käyty.
Mulla oli mies, joka lähti vieraan matkaan. En edes tiennyt suhteen olevan tiensä päässä, mitään keskusteluja ei käyty, en edes tiennyt olevani erouhan alla. Ero tapahtui käytännössä yhdellä ilmoituksella minulle ja sitten mies lähti heti toisen naisen luo. Avioliittoa ehti kestää peräti 17 vuotta. Olihan se melkoinen maton vetäminen jalkojen alta. Että siis näinkin voi pitkän liiton päättää neljänkympin kriisissään. Taakse ei koskaan kinunut.
Ryhdyitkö pihtaamaan vai olitko märehtinyt itsesi rumapainoiseksi?
Tyytyväinen mies harvoin, jos koskaan, jättää naisensa.
Siinä on myös riskinä se, että nenässä tuntuu äkillinen kipu ja sieraimista valuu punaista nestettä.
Tshihihii, on niin mukavaa olla ihailtu!
Ei ole mitään väärää. Jos nainen haluaa myös. Olen varattu mies ja minua haluaa moni nainen. Jopa lapsen on yksi tinderpano halunnut, vaikka olen sanonut että olen varattu, enkä tule koskaan olemaan enempää kiinnostunut.
Olen ajatellut niin, etten kerro varattuna ollessani kenellekään ihastuksen kohteelleni tunteistani. Tunteet ovatkin menneet aina ohi tai tilanteet ovat muuttuneet ja työpaikat vaihtuneet. Yleensä nämä ovat olleet sellaisia tapauksia, joissa se mies on alkanut kiinnittää minuun huomiota ja olen ihastunut siihen ihastumisen tunteeseen. Näistä olen siis päässyt aika kivuttomasti yli, koska eiväthän ne miehet ole oikeasti edes tunteneet minua syvällisesti eivätkä tienneet minusta kaikkea.
Vaikeampi oli päästä yli sellaisesta ihmisestä, jonka kanssa oli joskus nuorena oikeasti molemminpuolisia tunteita ja haaveita ja olimme tutustuneet enemmän. Kuitenkin se juttu jäi yhtäkkiä kesken kun minä peräännyin. Myöhemmin löysin nykyisen mieheni. Se ihminen jäi mieleeni ja kaipasin häntä vielä vuosikymmenien kuluttua. En tiedä olisiko ollut sittenkin parempi puhua hänen kanssaan asiat selviksi vaikka myöhemmin. Jospa olisin sillä tavalla päässyt hänestä tunnetasolla kerralla irti. Olinko liian ehdoton siinä, että en puhu kenenkään ihastuksen kanssa mitään enkä halua ottaa mitään riskiä vanhojen tunteiden lämpenemisestä? Ajattelin, että olisin voinut tavata tällaista ihmistä yhden kerran ja puhua muutamasta tärkeästä asiasta ja jättää yhteydenpidon siihen. Tällaisia ihmisiä oli itse asiassa kaksi. Harkitsin heidän molempien tapaamista, erikseen tietysti. En koskaan tehnyt sitä ja jälkikäteen ajateltuna jäin ihan liian pitkäksi aikaa kaipaamaan heitä.
Ainahan sitä saa yrittää omalla vastuulla. Ei kannata vaan pettyä lopputulokseen, jos onnistut.
Jos oot valmis ottamaan tur piis. Kunnolla.
Ap, sun täytyy harjoitaa nyt itsetutkiskelua. Se nainen ei ole vastaus mihinkään oikeaan asiaan, joka sun pitää kohdata itsesi kanssa.
Ottaen huomioon että deittipalstatkin on täynnä seuraa hakevia varattuja naisia niin anna palaa vain.
Ei ole, se osoittaisi vakavaa kunnioituksen puutetta.
Ehkä taustalla on jotain sellaista, että pitkässä suhteessa olevat naiset ovat itsevarmemman oloisia kuin sinkut, eivätkä yritä olla haluttavia miesten silmissä, mikä sitten johtaa miehen viehättymiseen kyseisestä varatusta naisesta.
Ne tarjoomukset kyllä tiedetään. Luultavasti naisella on hyvä seksisuhde oman miehensä kanssa, joten älä vaivaudu. Vapaita naisia on vaikka kuinka, keskity heihin.
Kyseessä ei ole mikään "oikeus" vaan ihan normaalia elämänkulkua. Kun nainen haluaa antautua muulle miehelle kuin parisuhdemiehelleen, naisella on erittäin vahvat perustelut teolleen.
Arvelen että suurimman osa kaikista parisuhteista muodostaa ihmiset joiden suhde on karahtamassa karille. Etenkin naiset tekevät eroamispäätöksensä vain jos heillä jo on varamies tai useampi. Naisilla on myös perusluonteessaan hypergamia, eli he pyrkivät etenemään elämässään siirtymällä suurempituloisen, varakkaamman, tai muulla tavalla paremman miehen naiseksi.
Parisuhteissa olevista naisista reilusti yli puolet on tyytymättömiä sinä määrin, että ovat helposti valmiit antautumaan toiselle miehelle, joko vain omaa miestään rangaistakseen tai groomatakseen varamiehen itselleen, tai ihan vietelläkseen miehen omakseen.
Ei ole oikein. Vapaitakin löytyy varmasti, ei tarvitse rikkoa toisten liittoja.
Oikeus? Et voi olla tosissasi. Sulla mitään oikeutta ole.
Muista että sinähän et ole tehnyt mitään väärin, vaan mies on toiminut salakavalasti. Tuota sanotaan häpeän kantamiseksi eli vääryyttä kärsinyt ryhtyy kantamaan tekijän häpeää. Joka ainoa, joka kuulee mitä kävi asettuu sinun asemaasi, sillä miehesi oikeasti toimi väärin.
Olen sellaistakin kuullut, että äkkilähdön tehnyt tulee myöhemmin pyytämään anteeksi, siis pitkien aikojen kuluttua. Kantti ei vain kestänyt hoitaa eroa rehdisti kuin mies.